Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 172674 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #440 Gepost op: 21-02-2007, 11:33:54 »
Misschien heb ik wat gevonden.

Zien jullie dat?? Alleen EVA komt EXACT op 34 uit!!!!
Is het wat?? Ik vind het een mooie!
Zou dit het zijn?
Heel mooi gevonden hoor, of t wat is merken we over een tijdje pas.

Offline ravelijn

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #441 Gepost op: 22-02-2007, 09:18:48 »
De mol wist lijkt mij wel of er 1 of 2 x geslagen moest worden voor het geld hoor. Anders valt er niet goed te mollen!

Alex mocht ZELF kiezen

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 22-02-2007, 14:26:27 »
Bij mij zit het volgende nog steeds dwars: de Mol schrijft in zijn/haar dagboek dat je van hem/haar kan verwachten dat hij/zij de mol is. Maar wat bedoelt de Mol hiermee? Inges rol van Martine Hafkamp of Eva die er mollig uitziet? Bij Paul weet ik niet waarom we van hem zouden kunnen verwachten dat hij de mol is. Wat denken jullie? Misschien toch een suggestie voor Paul?

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #443 Gepost op: 22-02-2007, 14:36:47 »
Ik heb aflevering 7 nogmaals bekeken. Wanneer Paul de vragen betreffende de rondleiding in Phuket aan het oplossen oplossen is, lijkt Eva toch wel erg gelukkig steeds Paul een correct antwoord geeft.
Ze is echt in de wolken dat er geld in de pot komt.
Ik geloof niet dat ze zo goed kan acteren.
Eva is niet de Mol.
Ik vrees dat ze er vanavond zelfs uitgaat.

Inge daarentegen lijkt me tijdens die opdracht voor Paul aan het acteren dat ze gelukkig is.
Renate houdt zich wat afzijdig en lijkt eerder de anderen te observeren.
... en Nadja, daar heb ik niet echt goed op gelet.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 22-02-2007, 14:44:45 »
Ik heb aflevering 7 nogmaals bekeken. Wanneer Paul de vragen betreffende de rondleiding in Phuket aan het oplossen oplossen is, lijkt Eva toch wel erg gelukkig steeds Paul een correct antwoord geeft.
Ze is echt in de wolken dat er geld in de pot komt.
Ik geloof niet dat ze zo goed kan acteren.
Eva is niet de Mol.

ik neem dit niet echt mee, actrices kunnen acteren, ik denk zelfs dat een niet-actrice ook wel blij kan spelen. Ze moet gewoon even vergeten dat ze de mol is maar een 'kandidaat'. Als ik naar Inge kijk de eerste afleveringen dan is ze ook zeker niet de mol. Pas bij het abseilen doet ze wat raar. Eva heeft toch meer mol-acties, mijns inziens

Offline willem29

• Forumlid
  • Alex is leuk !
« Reactie #445 Gepost op: 22-02-2007, 15:15:57 »
Alex mocht ZELF kiezen

Maar het aantal slagen werd door Karel bepaald.
Ze kozen nu voor één keer slaan dat betekende vrijstelling.
Twee keer slaan was geld in de pot.

Karel had het ook gemakklijk kunnen omdraaien. Dus de mol wist dat er één keer geslagen moest worden voor een vrijstelling.

Offline ravelijn

• Forumlid
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #446 Gepost op: 22-02-2007, 16:07:30 »
Eva is niet de Mol.

Aaaai dat zal een klap geven op de Molbeurs!

:D :D :D :)

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #447 Gepost op: 22-02-2007, 20:32:13 »
Daarbij kan de mol makkelijk met de productie een teken afspreken. Als Karel links van Alex staat moet er 1x geslagen worden voor de vrijstelling en als Karel rechts van Alex staat moet er 2x worden geslagen. Zo simpel werkt een sabotage :P

Hierbij ga je er van uit dat Karel weet wie de mol is en al in een heel vroeg stadium van het spel (afl.2).

Terwijl het sinds de laatste drie seizoenen de gewoonte is dat de presentator NIET in het complot zit, dus onwetend is.

Desalnietemin kunnen er legio andere manieren zijn via camera geluids, of andere crewleden die zo'n teken kunnen geven aan de mol dus je opmerking is zondermeer legitiem alleen Karel zou niet mogen.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #448 Gepost op: 22-02-2007, 21:27:50 »
Ze zat bij de eerste opdracht op de ideale positie  :-\\
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 22-02-2007, 21:28:07 »
Na deze aflevering is Eva niet de mol... Zag je haar hoofd toen Karel wegliep bij de test??? Dat kan gewoon NIET gespeeld zijn ::ohno::

En trouwens, Inge is de mol :p

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #450 Gepost op: 22-02-2007, 21:30:59 »
Na deze aflevering is Eva niet de mol... Zag je haar hoofd toen Karel wegliep bij de test??? Dat kan gewoon NIET gespeeld zijn ::ohno::

Vond ik juist weer erg gespeeld. Maar dat is het verschil tussen een Inge-verdenker en Eva-verdenker, je ziet het zoals je het wilt zien. ;D

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 22-02-2007, 21:32:06 »

En trouwens, Inge is de mol :p

en waarom is Inge dan de mol? Eva zat tijdens het spel met de torren op de ideale positie. Dat hoofd was heel erg gespeeld, net als het zinnetje: oh dat was het kamertje waar ik net inzat

Er is absoluut iets met deze vier zinnen

Geef elkaar de hand
Geef karel de hand
Ik heb het voor elkaar
Karel heeft het voor elkaar

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #452 Gepost op: 22-02-2007, 21:39:19 »
Ze is zo lekker trollig

Ze is zo heerlijk mollig

Eva is de mol
lekkere ruige vent van me

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #453 Gepost op: 22-02-2007, 21:44:59 »
Ik blijf ook bij Eva, zeker na haar ideale positie in de opdracht met de torren. Prachtig voorbeeld van 'de held is de Mol' overigens: 1 tor opeten wat de anderen zeer knap vinden, maar de 2e niet opeten waardoor de opdracht mislukt. :)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 22-02-2007, 21:50:02 »
Knap dat ze dat als kandidaat gedurft heeft  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 22-02-2007, 21:58:39 »
Knap dat ze dat als kandidaat gedurft heeft  :D

los van die rare abseilactie heeft inge niets mollerigs gedaan, ze is een duidelijke kandidaat, kijk maar eens naar het filmpje van de avrobode, eva die leidt het gesprek en gaat over op een ander onderwerp als het te warm onder haar voeten wordt aan het eind.

Inge heeft echt niets mollerigs gedaan verder, de muzikale hints zijn ook flauw, want ze verwijzen naar acties in het spel wie is de mol en niet allemaal naar goede tijden slechte tijden

en als extra: hint nummer 4: waarom eet Eva niet de tweede tor?

Heinz we hebben maar een klein EVA kamp, maar we hebben zo gelijk...
Nadja heeft de mol gezien!
« Laatst bewerkt op: 22-02-2007, 22:17:59 door Lola-aapje »

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 22-02-2007, 22:17:29 »

los van die rare abseilactie heeft inge niets mollerigs gedaan, ze is een duidelijke kandidaat, kijk maar eens naar het filmpje van de avrobode, eva die leidt het gesprek en gaat over op een ander onderwerp als het te warm onder haar voeten wordt aan het eind.

Inge heeft echt niets mollerigs gedaan verder, de muzikale hints zijn ook flauw, want ze verwijzen naar acties in het spel wie is de mol en niet allemaal naar goede tijden slechte tijden

en als extra: hint nummer 4: waarom eet Eva niet de tweede tor?

Het ging hier toch over Eva  :P En wat die muzikale hints betreft, die leiden los van GTST ook steeds naar Inge  ;)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 22-02-2007, 22:21:21 »
Het ging hier toch over Eva  :P En wat die muzikale hints betreft, die leiden los van GTST ook steeds naar Inge  ;)

Ze zijn alleen niet zo goed  ;) die van eva zijn plausibeler en hebben niets te maken met dubbele letters ofzo of klokken, maar slaan op de opdrachten van de aflevering die is geweest, maja we komen er niet uit. Kijk eens goed naar aflevering 3 en 4, daar doet inge niets raars, pas later werd ze een beetje verdacht, maar ze is te onopvallend geweest in sommige afleveringen.

Eva is een hele goede mol, jullie zullen versteld staan wat ze allemaal heeft gedaan  ;)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #458 Gepost op: 22-02-2007, 22:24:33 »
Ze zijn alleen niet zo goed  ;) die van eva zijn plausibeler en hebben niets te maken met dubbele letters ofzo of klokken, maar slaan op de opdrachten van de aflevering die is geweest, maja we komen er niet uit. Kijk eens goed naar aflevering 3 en 4, daar doet inge niets raars, pas later werd ze een beetje verdacht, maar ze is te onopvallend geweest in sommige afleveringen.

Eva is een hele goede mol, jullie zullen versteld staan wat ze allemaal heeft gedaan  ;)
::rofl::  we zullen het inderdaad wel zien  ::rofl:: (en er zijn echt wel duidelijkere muzikale hints naar Inge, lees het nog maar eens door  ;D )

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 22-02-2007, 22:34:54 »

Er is absoluut iets met deze vier zinnen

Geef elkaar de hand
Geef karel de hand
Ik heb het voor elkaar
Karel heeft het voor elkaar

Helemaal met je eens dat zei ik zojuist ook al op de chat maar niemand reageerde erop.
Daarmee gaan we puzzelen

Als je t aantal letters van de zinnen telt en omzet krijg je een woord: WORP
Wat ik daarmee moet? Geen idee!!Iemand een ideetje?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2007, 22:45:21 door Marlie »