Auteur Topic: Menno is niet de mol!  (gelezen 69763 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Menno en de gehaktballen.
« Reactie #160 Gepost op: 22-01-2007, 03:49:57 »
Dit komt wat laat, maar toch nog even, hoe zit het nou met die gehaktballen?

Menno's vrouw maakt gehaktballen en onthuld dat het geheim van hun gehaktballen de ketjap is. Gehaktballen is Menno's lievelings eten (las ik?) het zal allemaal wel, maar volgens mij is er iets mee.

Er wordt flink wat aandacht besteedt aan de gehaktballen clip, ook omdat Renate ze graag zou maken (mijn hemel) anyway, dan komt Menno aan het woord, met termen als "In a split second" herkende ik het zelf eerst niet, toen zag ik mijn lieve vrouw gehatballen draaien (weer dat filmpje) en dan zegt hij "dus dat was wel een hele grote belangrijke stap"

Waar heeft hij het over? Wat was die hele grote belangrijke stap in combinatie met de gehaktballen?

Alvast mijn dank.

Offline honeymaker

• Forumlid
Re: Menno en de gehaktballen.
« Reactie #161 Gepost op: 22-01-2007, 11:32:45 »
Dit komt wat laat, maar toch nog even, hoe zit het nou met die gehaktballen?

Menno's vrouw maakt gehaktballen en onthuld dat het geheim van hun gehaktballen de ketjap is. Gehaktballen is Menno's lievelings eten (las ik?) het zal allemaal wel, maar volgens mij is er iets mee.

Er wordt flink wat aandacht besteedt aan de gehaktballen clip, ook omdat Renate ze graag zou maken (mijn hemel) anyway, dan komt Menno aan het woord, met termen als "In a split second" herkende ik het zelf eerst niet, toen zag ik mijn lieve vrouw gehatballen draaien (weer dat filmpje) en dan zegt hij "dus dat was wel een hele grote belangrijke stap"

Waar heeft hij het over? Wat was die hele grote belangrijke stap in combinatie met de gehaktballen?

Alvast mijn dank.

Leuk om te zien dat nog iemand het heeft opgemerkt! Het was mij namelijk ook opgevallen, maar heb het nooit gepost. In datzelfde stuk zegt Menno namelijk ook nog '...en daar zijn er toen gelijk 7 ingestonken'. Instinken vind ik echt mollenpraat. Hebben ze wellicht onzorgvuldig een mollenbiecht zitten monteren? Bij Yvon in seizoen 5 was dat ook namelijk: als je eenmaal haar als mol gekozen had, waren er (met name in aflevering 2) zo stukken aan te wijzen als mollenbiecht.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 22-01-2007, 12:39:38 »

Ja, ik vind het ook een heel raar filmpje, had ik wel eerder gepost maar dan zonder die rare zinnen van Menno, wat mij vooral opviel is dat die 5 gehaktballen zo in beeld kwamen evenals de 5 appels. Ook is de pan met gehaktballen een hint bij aflevering 1 op de .nl site.

Offline Flogging Molly

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 22-01-2007, 15:19:05 »
offtopic: ik heb het zelf vorige week ook eens geprobeerd: gehaktballen met ketjap erdoor... erg lekker hoor :P

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #164 Gepost op: 22-01-2007, 19:06:42 »
Ja, ik vind het ook een heel raar filmpje, had ik wel eerder gepost maar dan zonder die rare zinnen van Menno, wat mij vooral opviel is dat die 5 gehaktballen zo in beeld kwamen evenals de 5 appels. Ook is de pan met gehaktballen een hint bij aflevering 1 op de .nl site.
Ik moet die aflevering echt nog eens terug kijken... er zulen we wat verdachte dingen in zitten... maar ik zat toen nog op iemand anders. Helaas kan ik niet een uitzending terug kijken via .nl, en de torrent werkte niet, en op google greeg ik hem ook niet meer te pakken (nadat ik hem van mijn computer had gegooit). Ik heb echt een nieuwe computer nodig.

Anyway... zou iemand een screenshot kunnen maken van de tv die in het filmpje van Eva te zien is? ik kan me helemaal geen tv herinneren bij het filmpje van Menno, en kan me ook niet herinneren dat we ze op deze tv afgespeeld zagen.
Daarnasdt had ik het gevoel dat Menno de enige is die het over 'wie is de mol'-filmpjes op een tv heeft bij eva, ik kan mij zelfs iets herinneren van iemand die het heeft over een belgische/vlaamse stem op een radio??
Ik kan het dus zelf helaas niet controleren... maar een screenshot van die tv bij Eva's filmpje kan mij dus in elk geval geruststellen.

Offline Flogging Molly

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 22-01-2007, 19:37:33 »
deze bedoel je? Komt uit het topic over afl 1.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #166 Gepost op: 22-01-2007, 19:49:22 »
deze bedoel je? Komt uit het topic over afl 1.
Ja, bedankt... dan zat ik er dus naast. Dan is het bij die hint 3 dus wel gewoon de tv waarop de kandidaten de filmpjes te zien krijgen. En is die in het filmpje van Eva een andere :-\\

Ik moet dat overzicht er trouwens ook maar eens bij pakken.  ::vergroot::

Offline tjeerd1

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 22-01-2007, 19:57:54 »
Menno is zeker niet de mol. We kunnen hem afstrepen.

Paul heeft alles op Menno gezet. Paul krijgt rood scherm en Menno is niet de mol.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #168 Gepost op: 22-01-2007, 20:04:41 »
jij hebt nog niet zoveel widm series gekeken ofwel ? :)
zegt montage je misschien iets ?
de programmamakers zouden dat nooit laten zien, mocht paul alles op menno hebben gezet. simpelweg omdat we dan inderdaad menno weg zouden kunnen strepen !
dat zegt dus niets :)
dennis for mole !

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #169 Gepost op: 22-01-2007, 21:00:50 »
Ik zat ook wel even te twijfelen op Menno, omdat ik inderdaad dacht dat Paul alles op Menno heeft gezet. Maar zoals nevermind zegt, als dat zo was zouden ze het niet zo overduidelijk hebben laten zien. Dus ik blijf op Menno als mol :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 22-01-2007, 21:32:17 »
ik kan me herinneren dat Richard vorig jaar ook op Milouska zat en toch eruit vloog. In de test had hij uiteindelijk heel erg gespreidt. Toch lieten ze die Milouska verdenking horen zodat je haar zou afschrijven als mogelijke mol.

En nu in het geval met Menno. Je hoort niet welke naam Paul zegt in de trein tegen Inge. En nog frappanter tijdens de biecht van Paul heeft de redactie de geluidsband van aflevering 2 gepakt en hem weer afgespeeld tijdens deze biecht. Oftewel Paul is op iemand anders gaan zitten. Hij zat op Menno en is misschien wel na het lukken van opdracht 1 verandert van mol.....

niets is wat het lijkt

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #171 Gepost op: 22-01-2007, 22:02:38 »
percies, en daarom blijf ik gewoon bij menno :) , of ik ga uiteindelijk heel hard op mn bek .... of ik zit gewoon goed ! we gaan het zien !!
dennis for mole !

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-01-2007, 06:11:53 »
Leuk om te zien dat nog iemand het heeft opgemerkt! Het was mij namelijk ook opgevallen, maar heb het nooit gepost. In datzelfde stuk zegt Menno namelijk ook nog '...en daar zijn er toen gelijk 7 ingestonken'. Instinken vind ik echt mollenpraat. Hebben ze wellicht onzorgvuldig een mollenbiecht zitten monteren? Bij Yvon in seizoen 5 was dat ook namelijk: als je eenmaal haar als mol gekozen had, waren er (met name in aflevering 2) zo stukken aan te wijzen als mollenbiecht.

Dat zegt hij ook nog ja! Vreemd he.

Weet je wat het is, ik geloof helemaal niet dat Menno's lievelingsgerecht gehaktballen is, en als het al zo was, dan loop je er niet mee te koop (no offense).

Renate en haar champagne, Inge en haar cabrio, Sander en de Beatles, Nadja en Ramses Shaffey, Menno en gehaktballen.  :-\\

Die filmpjes zijn gemaakt zonder dat de kandidaten ervan afwisten, en zeggen iets over hen, in Menno's geval zijn passie voor een gehaktballen maaltijd.
Is het dan zo dat degenen die het filmpje komen maken bij louter toeval de vrouw van Menno aantroffen nét toen ze zijn favorite dish aan het bereiden was? Of hebben ze haar gebeld; we willen graag en filmpje maken met iets een passie van Menno, en toen dacht zij gelijk gehaktballen?

Hoe had iemand het kunnen raden als ze niet toevallig het aantal gehaktballen deelden door het aantal gezinsleden? (ik twijfel trouwens of die kleine kids van Menno ieder een hele gehaktbal verorberen, maar dat terzijde).

In ieder geval vond Menno het om onverklaarbare reden een hele grote belangrijke stap, en daar snap ik niets van.

Ik geloof er overigens ook niks van dat Renate gehaktballen zo leuk en lekker vindt om te maken dat ook nog eens de hele groep over verteld, maar zij kan (iedereen moet een beetje verdacht zijn immers) in opdracht die gehaktballen hebben genoemd, en mogelijk was daarom ongeacht welk nummer ze kozen de gehaktballen filmpje nummer 1.

Paul krijgt ook die boekjes steel opdracht, Alex die gong-opdracht, dus waarom Renate niet influisteren dat ze dol is op gehaktballen, om verwarring te zaaien?

Indien het recept ergens online staat houd ik me aanbevolen.

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #173 Gepost op: 23-01-2007, 10:17:00 »
percies, en daarom blijf ik gewoon bij menno :) , of ik ga uiteindelijk heel hard op mn bek .... of ik zit gewoon goed!

Zet je helm maar op.
lekkere ruige vent van me

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 23-01-2007, 10:41:54 »
Dat zegt hij ook nog ja! Vreemd he.

Weet je wat het is, ik geloof helemaal niet dat Menno's lievelingsgerecht gehaktballen is, en als het al zo was, dan loop je er niet mee te koop (no offense).

Renate en haar champagne, Inge en haar cabrio, Sander en de Beatles, Nadja en Ramses Shaffey, Menno en gehaktballen.  :-\\

Die filmpjes zijn gemaakt zonder dat de kandidaten ervan afwisten, en zeggen iets over hen, in Menno's geval zijn passie voor een gehaktballen maaltijd.
Is het dan zo dat degenen die het filmpje komen maken bij louter toeval de vrouw van Menno aantroffen nét toen ze zijn favorite dish aan het bereiden was? Of hebben ze haar gebeld; we willen graag en filmpje maken met iets een passie van Menno, en toen dacht zij gelijk gehaktballen?

Hoe had iemand het kunnen raden als ze niet toevallig het aantal gehaktballen deelden door het aantal gezinsleden? (ik twijfel trouwens of die kleine kids van Menno ieder een hele gehaktbal verorberen, maar dat terzijde).

In ieder geval vond Menno het om onverklaarbare reden een hele grote belangrijke stap, en daar snap ik niets van.

Ik geloof er overigens ook niks van dat Renate gehaktballen zo leuk en lekker vindt om te maken dat ook nog eens de hele groep over verteld, maar zij kan (iedereen moet een beetje verdacht zijn immers) in opdracht die gehaktballen hebben genoemd, en mogelijk was daarom ongeacht welk nummer ze kozen de gehaktballen filmpje nummer 1.

Paul krijgt ook die boekjes steel opdracht, Alex die gong-opdracht, dus waarom Renate niet influisteren dat ze dol is op gehaktballen, om verwarring te zaaien?

Het is echt heel grappig om te lezen zo'n hele discussie over gehaktballen  ::rofl::. Je kunt ook nog anders redeneren (volgens mij al een keer door iemand geplaatst). Het gehaktballenonderwerp is kennelijk ter sprake gekomen, voordat ze aan de opdrachten begonnen (het vliegveld of zo?). Het hoeft dus niet per se zo zijn dat de redactie gestuurd heeft (Renate zou dan immers gelijk al op Menno als mol uitkomen), maar dat de Mol (Menno!) het (groeps)gesprek richting eten en gehaktballen heeft gestuurd, aangezien hij wellicht vantevoren wist, middels een inschrijvingsformulier, dat Renate haar lievelingsmaaltijd gehaktballen was. Maar goed, ik draai nu weer te ver door. Over een aantal weken zal blijken of Menno de mol is of dat wij een stel gehaktballen bij elkaar zijn geweest.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2007, 13:59:50 »

vooral dit is geweldig  ::rofl::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2007, 15:08:57 »
Misschien iets voor de MFD? Dat er speciale Bentveld-gehaktballen worden verkocht waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2007, 18:44:44 »
Misschien iets voor de MFD? Dat er speciale Bentveld-gehaktballen worden verkocht waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat.

ik eet gehaktballen liever vers, als je het niet erg vind :P
(eerst 2 dagen in een doos bij anton jongstra, vervolgens nog een halve dag in de brandende zon bij molcrazy...   :P)

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2007, 19:02:18 »
ghehe precies !! plus dat ik niet van gehaktballen houd
mja
theeft ook geen zin, menno is de mol en hij houd ook niet van gehaktballen !
dennis for mole !

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2007, 19:02:44 »
Als ik zijn portfolio bekijk is er met die ballen van Menno nix mis... :-[
lekkere ruige vent van me