Leuk om te zien dat nog iemand het heeft opgemerkt! Het was mij namelijk ook opgevallen, maar heb het nooit gepost. In datzelfde stuk zegt Menno namelijk ook nog '...en daar zijn er toen gelijk 7 ingestonken'. Instinken vind ik echt mollenpraat. Hebben ze wellicht onzorgvuldig een mollenbiecht zitten monteren? Bij Yvon in seizoen 5 was dat ook namelijk: als je eenmaal haar als mol gekozen had, waren er (met name in aflevering 2) zo stukken aan te wijzen als mollenbiecht.
Dat zegt hij ook nog ja! Vreemd he.
Weet je wat het is, ik geloof helemaal niet dat Menno's lievelingsgerecht gehaktballen is, en als het al zo was, dan loop je er niet mee te koop (no offense).
Renate en haar champagne, Inge en haar cabrio, Sander en de Beatles, Nadja en Ramses Shaffey, Menno en gehaktballen.
Die filmpjes zijn gemaakt zonder dat de kandidaten ervan afwisten, en zeggen iets over hen, in Menno's geval zijn passie voor een gehaktballen maaltijd.
Is het dan zo dat degenen die het filmpje komen maken bij louter toeval de vrouw van Menno aantroffen nét toen ze zijn favorite dish aan het bereiden was? Of hebben ze haar gebeld; we willen graag en filmpje maken met iets een passie van Menno, en toen dacht zij gelijk gehaktballen?
Hoe had iemand het kunnen raden als ze niet toevallig het aantal gehaktballen deelden door het aantal gezinsleden? (ik twijfel trouwens of die kleine kids van Menno ieder een hele gehaktbal verorberen, maar dat terzijde).
In ieder geval vond Menno het om onverklaarbare reden een hele grote belangrijke stap, en daar snap ik niets van.
Ik geloof er overigens ook niks van dat Renate gehaktballen zo leuk en lekker vindt om te maken dat ook nog eens de hele groep over verteld, maar zij kan (iedereen moet een beetje verdacht zijn immers) in opdracht die gehaktballen hebben genoemd, en mogelijk was daarom ongeacht welk nummer ze kozen de gehaktballen filmpje nummer 1.
Paul krijgt ook die boekjes steel opdracht, Alex die gong-opdracht, dus waarom Renate niet influisteren dat ze dol is op gehaktballen, om verwarring te zaaien?
Indien het recept ergens online staat houd ik me aanbevolen.