Iedereen loopt wel te lachen en de draak te steken met het duidelijk articuleren van Menno door de walkie-talkie, maar heeft iemand wel eens door zo'n ding moeten communiceren? Ik kan je vertellen dat de kwaliteit van het signaal soms bar slecht kan zijn. Menno is juist duidelijk zijn best aan het doen om te zorgen dat deze opdracht in goede banen wordt geleid.
Hint 6,
Waarom stelt Menno voor om Paul als laatste het geld mee te laten nemen?
deze komt van de .nl site. Ik heb niet heel goed opgelet, maar menno wil dus eigenlijk als eerste van de 2 gaan, maar wil het geld pakken aan paul overlaten. In de uiteindelijke uitzending pakt menno toch al het geld, hm. Hij was dus aan het mollen, maar kreeg Paul niet overtuigt.
Dit heb ik zelf helaas niet meegekregen. Het zou als Mol inderdaad geniaal zijn om iemand anders, in dit geval Paul, de opdracht te laten verkloten, aangezien er niemand meer zou zijn om Paul in de goede richting te sturen.
Maar zou het dan in de situatie die zich voordeed niet verstandiger zijn als Mol om ergens (per ongeluk) de verkeerde kant op te lopen waardoor Paul alsnog als laatste moet lopen en daardoor, ookal zou hij goed lopen zonder begeleiding, toch geen geld meer kan verdienen?
Ik weet één ding zeker: Menno is niet de Mol