Auteur Topic: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!  (gelezen 174744 keer)

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #260 Gepost op: 10-02-2007, 22:54:12 »
dat denk ik ook!
maar ik hoop wel dat er kandidaten zijn, en als Dick er is, komt haar dag echt helemaal goed!
Ze had het donderdag nog niet gezien, is te laat ivm school de volgende dag. En toen had ik haar gister aan de telefoon en toen ging ze net kijken. En ze vroeg echt zo: ja, maar zeg alleen maar ff dat Dick er niet uit is, hij moet er echt in blijven (awhhh) en toen moest ik haar dus het "slechte" nieuws brengen :(
Maar goed, ik hoop dat Dick terugkomt, en ik hoop echt dat hij er morgen is, en anders in ieder geval Paul!

Aww, Dick zou er ook zo  maar kunnen zijn. Al wil ik ook graag dat Paul er is  ::jaja::. Maar we zien het wel. Ik ga slapen (en even mijn gehaktballen in de koelkast zetten, ja serieus, die heb ik vanavond gemaakt  ;D ), trusten mensen en tot morgen!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 10-02-2007, 22:58:35 »
Veel plezier allemaal!! ::zwaai::

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #262 Gepost op: 10-02-2007, 23:23:31 »
Aww, Dick zou er ook zo  maar kunnen zijn. Al wil ik ook graag dat Paul er is  ::jaja::. Maar we zien het wel. Ik ga slapen (en even mijn gehaktballen in de koelkast zetten, ja serieus, die heb ik vanavond gemaakt  ;D ), trusten mensen en tot morgen!

::rofl:: misschien kan je die morgen wel aan Renate laten proeven, of aan Menno!  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 10-02-2007, 23:24:06 »
::rofl:: misschien kan je die morgen wel aan Renate laten proeven, of aan Menno!  ::ok::

ja hahahaha :D
Triomf!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 10-02-2007, 23:39:21 »
lieve schat, zal ik het nog één keer LUID EN DUIDELIJK IN JE OREN KNOPEN:
de auto zit vol, en tenzij er mensen op het dak willen, is er geen plek! we hebben jerommeke namelijk al toegezegd dat ie ook mee kan! ::vergroot::
hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar hoe minder bewegingsruimte en zuurstof, hoe minder molfans. :-X

Andere lieve schat, ik heb een 5-persoonsauto, dus er is nog steeds 1 plekje vrij. 10.15 op Utrecht Centraal, bij de taxistandplaats. Ik heb een blauwe Volkswagen Fox, je herkent ons aan het gekrijs van Lautjuh. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 11-02-2007, 00:55:35 »
Tot straks allemaal! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #266 Gepost op: 11-02-2007, 01:54:31 »
Andere lieve schat, ik heb een 5-persoonsauto, dus er is nog steeds 1 plekje vrij.
Da's dan toch jij, Lutek, Lau, nev en ik?
The British are not impressed.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #267 Gepost op: 11-02-2007, 08:23:13 »
lutek ging niet mee, dus dat is : arco , joram, lau, jeroen ( een jongen van laus dr school ) en ik !! dat is alsnog 5
dennis for mole !

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #268 Gepost op: 11-02-2007, 08:24:34 »
en verder is laus helemaal niet zon schreeuwerd hoor :) dus let maar gewooon op arco zn auto :)
dennis for mole !

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 11-02-2007, 11:30:59 »
Ik heb een SMS-je gekregen en daarin staat:

Citaat
Volg de tuk tuk!

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 11-02-2007, 11:38:15 »
Ik ook, maar zit in Arnhem, dus dat schiet niet op ::rofl::

Veel plezier daar in Huizen en laat ons gauw weten hoe het was en show de foto's.

Ik ben nieuwsgierig ::zwaai::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 11-02-2007, 11:38:54 »
Ik ben ook erg nieuwsgierig!!

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 11-02-2007, 12:59:36 »
We zijn nu met een man of 40 in kartcentrum Coronel in Huizen. Er is net een soort persconferentie geweest waar we vragen mochten stellen. Aanwezig waren Karel en vijf kandidaten: Alex, Dick, Eva, Inge en Paul. Het vragenuurtje is net afgelopen. Dick en Paul gaan nu racen tegen drie kijkers die via een loting zijn bepaald: Arco, Laura en nog iemand (sorry, naam niet gehoord).
Foto's volgen!  :) 

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 11-02-2007, 13:05:35 »
Cool!! Jammer dat ik er niet was.

-edit-: Ook cool dat Arco en Lau mogen racen ::rofl::
-edit2-: Vorige keer werd het in een schuur gehouden -> Boer zoekt Vrouw -> Yvon Jaspers.
Nu in een kartcentrum -> Paul is helemaal gek op racen! ;D
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 13:13:59 door Tinuzzz »

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 11-02-2007, 13:25:51 »

We hebben ongeveer tien minuten moeten wachten bij de ingang van de hockeyclub. We vroegen ons af of we verkeerd zaten. Er was wel een sms binnengekomen: volg de tuktuk. Om 11:40 kwamen er twee tuktuks aangereden! De blauwe vooraan werd bestuurd door Karel. Eva en Paul zaten achteraan. In de tweede tuktuk zaten geen bekenden. We moesten de tuktuks volgen naar een onbekende bestemming, ongeveer een kilometer verderop. Een van de jongste fans mocht in de tuktuk van Karel meerijden.

Het bleek dat de bestemming kartcentrum Coronel in Huizen was. We werden daar naar een VIP-ruimte gebracht met ongeveer 30 stoelen (te weinig). Er was een camerateam aanwezig van een onbekend tv-station. Achter de tafel zaten (van links naar rechts) Paul, Inge, Eva, Alex, Dick en Karel. Iemand van de crew (Jan Peter Pellemans?) had de leiding (staat rechts van Karel op de foto). We mochten de kandidaten vragen stellen maar er was geen garantie dat ze ze zouden beantwoorden. Er werden ongeveer 20 vragen gesteld. De meeste gingen over zaken die ook op dit forum zijn besproken. Bijna alle vragen zijn beantwoord.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 11-02-2007, 13:27:24 »
Leuke foto's, Erik! ::ok::

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 11-02-2007, 13:34:27 »
Seraphina, heb je de gehaktballen nog meegenomen en aan wie heb je ze gegeven? ::rofl::

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 11-02-2007, 13:39:05 »
Paul heeft net het karten gewonnen!
   Naam    Tijd
1. Paul   37,56
2. Arco   39,78
3. Justin 40,34
4. Dick   41,10
5. Vera   43,94
6. Thessa 47,07
Justin is iemand van de crew. Het was dus niet Laura maar Vera die ging karten. De derde persoon was Thessa.
Dick was helemaal niet blij met zijn plaats. Zijn commentaar: Weer zo'n klote-auto! ::rofl::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 11-02-2007, 13:42:13 »
Paul heeft net het karten gewonnen!
   Naam    Tijd
1. Paul   37,56
2. Arco   39,78
3. Justin 40,34
4. Dick   41,10
5. Vera   43,94
6. Thessa 47,07
Justin is iemand van de crew. Het was dus niet Laura maar Vera die ging karten. De derde persoon was Thessa.

Goed van Arco! ::ok::

Citaat
Dick was helemaal niet blij met zijn plaats.Zijn commentaar: Weer zo'n klote-auto! ::rofl::

::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 13:45:32 door Tinuzzz »

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 11-02-2007, 13:58:15 »
Dit zijn de vragen die zijn gesteld aan de kandidaten van Wie is de Mol? in het kartcentrum op 11 februari.

• Eva, wat zei je tegen Alex toen hij afviel?
  • Eva, hoe zat het met het bieden op de luxekamer?
  • Karel, hebben ze tegen jou gezegd dat je sommige kandidaten een andere kleur Molboekje moest geven?
  • Hoe moest de volgorde van de letters in de speuropdracht in Bangkok worden vastgesteld?
  • Wordt het antwoord van Inge in de lift (de hand of een hand) goed of fout gerekend?
  • Waarom kunnen Dick en Inge niet met elkaar opschieten?
  • Dick, heb je last van de wespensteken gehad?
  • Crew, vinden jullie niet dat er nu te veel wordt afgeweken van het format?
  • Inge, waarom dacht je dat je iedereen kon overhalen om te gaan abseilen?
  • Zijn de kandidaten er nog achter gekomen wat Karel heeft het voor elkaar? betekende?
  • Inge, waarom gaf je zo gemakkelijk je Molboekje aan Paul?
  • Dick, wat vond je het leukste hotel?
  • Nu kwam er iemand naar voren met een diploma Molbestrijding met klemmen. Hij wilde weten of alle deelnemers hem een hand durfden te geven. ???
  • Mannelijke kandidaten, waarom doen jullie het slechter in het spel dan de vrouwen?
  • Allen: waren jullie verbaasd toen de Mol bekend werd gemaakt?
  • Karel, waarom druk je steeds zo hard op de Enter-toets?
  • Krijgen de kandidaten vooraf informatie over de opdracht? Hun kleding lijkt aangepast te zijn.
  • Kandidaten, worden jullie vaak door kijkers aangesproken over het programma?
  • Paul, heb je geboden tijdens de veiling?
Extra: op het shirt van Jan Peter stond chopper let go. Dit moet een hint zijn! :P