De antwoorden die ik nog weet:
- Eva, wat zei je tegen Alex toen hij afviel? Liefs aan iedereen
- Eva, hoe zat het met het bieden op de luxekamer? Ik deed gewoon per ongeluk mijn hand omhoog. Niemand die het gelooft, maar ik had ook nooit verwacht dat ik het dan zou hebben. Alles ging zo snel.
- Karel, hebben ze tegen jou gezegd dat je sommige kandidaten een andere kleur Molboekje moest geven? Ik heb ineens last van een ontzettend slecht geheugen
- Hoe moest de volgorde van de letters in de speuropdracht in Bangkok worden vastgesteld? Door de dierenriem van de chinese astrologie
- Wordt het antwoord van Inge in de lift (de hand of een hand) goed of fout gerekend? Je zult tot aflevering 10 moeten wachten voor het antwoord daarop
- Waarom kunnen Dick en Inge niet met elkaar opschieten? Inge heeft zweetvoeten en Dick snurkt en dat is een slechte combinatie. Inge vond vooral dat de beste teams gemaakt moesten worden. Ze hebben niks tegen elkaar, maar samen op een vlot zou niet werken. Dick vulde aan: gelukkig had ik in Renate een hele goede partner

- Dick, heb je last van de wespensteken gehad? Ja, maar EHBO was snel ter plaatse
- Crew, vinden jullie niet dat er nu te veel wordt afgeweken van het format? Uitgebreid antwoord. Misschien aan de persoon zelf om hierover verslag te doen in haar topic. Wil het gras niet voor haar voeten wegmaaien. Goede vraag!
- Inge, waarom dacht je dat je iedereen kon overhalen om te gaan abseilen? Ze vond het zo geweldig en ze gunde het iedereen. Ze had nooit gedacht dat Renate niet zou gaan.
- Zijn de kandidaten er nog achter gekomen wat Karel heeft het voor elkaar? betekende? Wilden ze niet zeggen
- Inge, waarom gaf je zo gemakkelijk je Molboekje aan Paul? Omdat ze ervan overtuigd was dat ze het terug zou krijgen. Ze vertrouwde Paul na de 1e avond stappen met Paul en Sander
- Dick, wat vond je het leukste hotel? Het goedkoopste hotel. (Eva: "Ik weet het voor mezelf wel!")
- Nu kwam er iemand naar voren met een diploma Molbestrijding met klemmen. Hij wilde weten of alle deelnemers hem een hand durfden te geven.
- Mannelijke kandidaten, waarom doen jullie het slechter in het spel dan de vrouwen? Volgens Karel komt het doordat de vrouwen gemener zijn.
- Allen: waren jullie verbaasd toen de Mol bekend werd gemaakt? Geen antwoord
- Karel, waarom druk je steeds zo hard op de Enter-toets? Om het spannend te maken
- Krijgen de kandidaten vooraf informatie over de opdracht? Hun kleding lijkt aangepast te zijn. Iedere dag was de vraag aan de redactie: wat moet ik aan?
- Kandidaten, worden jullie vaak door kijkers aangesproken over het programma? Ja en soms uit het niets. Dick: sinds vrijdagochtend ineens veel minder. Daarvoor zongen stadions vol: "Jol, je bent de mol"
Paul, heb je geboden tijdens de veiling? Dit kan ik me niet herinneren.