Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Is het niet 11 februari?
Ja het is 11, had ik al aangepast in mn post
Zal dit plaatje er iets mee te maken hebben? Ben er 11 februari
Op wieisdemol.nl staat paul in het rood!
misschien komt paul 11 februari terug in het spel?
Paul heeft een rood scherm gehad. Hij is dus niet de Mol.
AFL 3: Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten juist? 0
Nou... Dat weet ik zo net nog niet. De eerste klopte niet, maar ze kunnen toch wel de andere namen goed hebben? Als je alles goed hebt behalve de eerste, dan heb je er toch meer dan 0 goed?
en die vraag over menno, daarop is t antwoord niet 1 natuurlijk
Er zijn nieuwe vragen te lezen op de widm.nl site:AFL 1: Hoeveel gehaktballen bereidt de vrouw van Menno? 5AFL 1: Hoeveel jokers winnen Inge en Renate ieder? 6AFL 1: Welk getal staat er op het T-shirt? 66AFL 1: Hoe vaak hadden de kandidaten op de gong moeten slaan om geld te verdienen? 2AFL 2: Welke bus nemen Alex en Inge? 21AFL 2: Hoeveel letters zoeken de kandidaten in de stad? 12AFL 3: Hoeveel molboekjes moet Paul bemachtigen? 4AFL 3: Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten juist? 0AFL 3: Als hoeveelste kandidaat voltooit Menno de opdracht in het oude tempelcomplex Ayutthaya? 1Dan krijg ik:5-6-66-2-21-12-4-0-1
Moet het dan niet als 2e zijn, omdat dick ook de weg voltooide. Ik dacht ook aan 7 bij de laatste vraag
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
719 gasten en 7 vaste bezoekers