leuke aflevering!
na de liftopdracht dacht ik "wat doen ze nu? ik kan straks gewoon op het forum gaan lezen wie de mol is, want via eleminatie kom je er toch?" niet dus

ik ben wel heel wat wijzer geworden:
1. de mol is OPNIEUW een VROUW! PAUL kan het NIET zijn want als hij geen 4 molboekjes kan pakken of niemand stemt hem terug, dan moet de mol naar nederland en dat kan niet. bovendien had hij een rood scherm
2. dick stond op 3 op de mollenlijst (hij was zo 'onmollig' dat hij verdacht werd

), uit vorige aflevering is duidelijk dat hij vol voor renate ging op de test, dus RENATE IS NIET DE MOL
3. nadja is too obvious, zou ik echt geen goeie mol vinden, en is het ook niet. je ziet ook dat de kandidaten ervan af stappen, andere namen worden genoemd.
4. inge keek in een spiegel: dit kan zeker een hint zijn! maar er zijn 2 mensen die inge hadden en was er niet 1 iemand die zeker een fout maakte? kan dit niet uitgeklaard worden? ik denk trouwens echt wel dat als je een fout maakt, je iemand anders te zien krijgt! want karel zegt: "bij deze opdracht viel trouwens ook geld te verdienen, maar hoeveel, dat weten we pas later". als de mol nu ook bij mensen stond die een fout maakten, dan krijgen die tóch geld??? nee, als je het juist hebt staat de mol er, anders staat de mol er niet! en dan kan inge de mol niet zijn dacht ik - nog even checken
5. ook nog even checken of de vragen goed waren voor diegene die eva had. eva blijft op 1 staan als mol - maar zij zorgt wel voor het geld in de pot (maar kan wellicht moeilijk anders, er is al zo weinig, en het was echt wel duidelijk na een tijdje)
kan er echt niemand nog wat meer duidelijkheid scheppen omtrent alle vragen (al dan niet correct) & mss een lijst met wie naar welke etages ging, daar zit mss een code achter