Sterkste spelers weg, tsja dan krijg je dit. Feyenoord houdt de hand op de knip (waar ik ook wel weer respect voor heb, ipv maar met euro's te strooien zoals ze in het verleden deden) en investeert in jeugd. Ben benieuwd waar Feyenoord nog interesse heeft en hoe het het team beter kan maken. Hopelijk kan de Europaleague voorronde nog gehaald worden, ik zie deze selectie niet stunten in Turkije.
ja beste speler aan Feyenoordkant is ook Clasie. En inderdaad, niet direct met geld smijten is heel erg goed, alleen heeft dit beleid tijd nodig voordat je met de verkoop van de beste spelers daadwerkelijk mee kunt doen op niveau. Kijk naar Ajax, in 2011 nog weggespeeld door Real Madrid in de CL, maar ondertussen wel elk jaar een stapje dichterbij overwintering (+ overwinningen op grote clubs als Man united, Man City en Barcelona). Gekke is dan wel dat ze tegen mindere tegenstanders op een lager niveau sneuvelen.
Goed terug naar jouw/mijn punt, Manu, Boetius, Kongolo, Vilenha, Van Beek t is half jong oranje, ze hebben allemaal potentie maar moeten toch eerst nog ervaring opdoen (dat was met Indi en de Vrij ook zo natuurlijk). Enige wat Feyenoord wel echt moet doen is een goede Spits halen, want Te Vrede dat kan gewoon niet. Die is goed voor achter de hand.
Ik zie ze dit inderdaad niet goed meer maken, maar hoop dat ze in ieder geval de Europa League Play-offs kunnen overleven.