Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 265362 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #480 Gepost op: 26-03-2010, 14:41:49 »
Ja.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #481 Gepost op: 26-03-2010, 15:20:29 »
In die tv-column in Spits waren ze heel positief over Kim als mol. Hij vond haar 'verrassend'.  :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #482 Gepost op: 26-03-2010, 21:49:09 »
Schijnt vandaag een artikel in De Telegraaf te hebben gestaan over de Molfandag. Ik heb het zelf niet gezien, maar van horen zeggen. Iemand?
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #483 Gepost op: 4-04-2010, 22:01:34 »
Zeg en hadden we deze al uitgeprint voor in onze plakboeken?

NOS Headlines - Kim Pieters blijkt de tiende mol
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media
« Reactie #484 Gepost op: 4-04-2010, 22:06:07 »
Schijnt vandaag een artikel in De Telegraaf te hebben gestaan over de Molfandag. Ik heb het zelf niet gezien, maar van horen zeggen. Iemand?
kik weet het niet zeker, maar dat moet van de hand van Ronneke zijn geweest. Zij was een van de weinigen bij de Telegraaf, die van de Molfandag op de hoogte was. Zij was ook degene die het artikel schreef dat op 11 februari verscheen.

Is het inmiddels opgedoken?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #485 Gepost op: 4-04-2010, 22:13:17 »
Is het inmiddels opgedoken?

Dat hoop ik!  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #486 Gepost op: 6-04-2010, 11:29:53 »
Column van dichter Ingmar Heytze over Eeuwige Roem, maar ook over WIDM, vandaag in de krant: scan.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2013, 18:21:44 door Lukie4 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #487 Gepost op: 6-04-2010, 12:08:21 »
Dus als ik het goed begrijp, omdat widm al eerder opgenomen is en het spel dus eigenlijk al lang gespeeld is, is het niet leuk om naar te kijken omdat je er toch niks meer aan kunt doen. Letterlijk citaat: "Je hebt er geen enkele invloed meer op." Dus blijkbaar, volgens Heytze, al zou het programma live zijn, dan kan je zelf, als kijker, nog de uitslag bepalen?
En Eeuwige Roem is wel fantastisch, omdat het met sporters is (want sporters zijn goden, waar zou ons land zijn zonder sporters?).
Kijk, als je widm niet leuk vindt, prima. Als je het niet snapt, mij best. Maar als je zegt dat het niet leuk is omdat je de deelnemers niet kent (en het zijn bovendien ook nog eens geen sporters, schande!) en omdat je er niks meer aan kunt veranderen... tja, dan ben jij en je mening geen knip voor mijn neus waard.
The British are not impressed.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media
« Reactie #488 Gepost op: 6-04-2010, 12:10:47 »
Dus als ik het goed begrijp, omdat widm al eerder opgenomen is en het spel dus eigenlijk al lang gespeeld is, is het niet leuk om naar te kijken omdat je er toch niks meer aan kunt doen. Letterlijk citaat: "Je hebt er geen enkele invloed meer op." Dus blijkbaar, volgens Heytze, al zou het programma live zijn, dan kan je zelf, als kijker, nog de uitslag bepalen?

Ik herken het wel, ik vind het ook niet leuk om een sportwedstrijd op te nemen en later te kijken. Toch het idee dat de uitslag al vast ligt, maakt het minder spannend ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #489 Gepost op: 6-04-2010, 13:11:26 »
Nou, dan is dat het misschien. Sport interesseert mij geen bal. Maar blijkbaar voor mensen die gewend (of verwend) zijn sport te kijken is dat live spannender dan in de herhaling. En zij nemen die spanning dan blijkbaar mee naar andere programma's. Maar dat is hun eigen pakkie an, moeten ze maar niet geconditioneerd als een Pavlov-hond kwijlend naar live (sport)programma's kijken en wat meer de charme van uitermate zorgvuldig gemonteerde beelden van een eerder gehouden evenement inzien.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media
« Reactie #490 Gepost op: 6-04-2010, 13:14:18 »
Ja, en dan is er nog de categorie die hoopt dat Robbie Rensenbrink in de herhaling NIET op de paal schiet.

Die columnist begrijpt ECHT niets van het spelletje. Want wat maakt het nou uit of een serie al is opgenomen of niet? Voor de kijker, met uitzondering van de ingewijden, is het wel degelijk nieuw wat ie ziet

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #491 Gepost op: 6-04-2010, 13:24:13 »
En als het live is heb je alsnog geen invloed op de uitslag. De kandidaten moeten het allemaal zelf doen. Het is geen sms-tv  ;)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #492 Gepost op: 6-04-2010, 20:36:19 »
Volgend jaar vertellen we hem gewoon dat het wél een live programma is, dan vindt hij het vast opeens geweldig! ;)
Tell me what your telescope says

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM in de media
« Reactie #493 Gepost op: 7-04-2010, 10:14:02 »
Of we vertellen hem dat de deelnemers allemaal oud-sporters uit een duister verleden zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #494 Gepost op: 7-04-2010, 14:32:08 »
Of we vertellen hem dat de deelnemers allemaal oud-sporters uit een duister verleden zijn...
"Marc-Marie Huijbregts; thans cabaretier, in 1976 wereldkampioen zaklopen op de 500 meter."
The British are not impressed.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #495 Gepost op: 7-04-2010, 15:25:27 »
"Marc-Marie Huijbregts; thans cabaretier, in 1976 wereldkampioen zaklopen op de 500 meter."
::rofl:: ::rofl::
Stelletje molloten...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #496 Gepost op: 7-04-2010, 20:11:37 »
Ik weet niet hoe offtopic dit is, maar vandaag op nu.nl: Japanners hebben 'sushi-gen'   ::oink:: Het gen stelt hun darmen in staat beter rauwe vis met algen te verteren...
http://www.nu.nl/wetenschap/2221032/japanners-hebben-sushi-gen.html
 ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #497 Gepost op: 7-04-2010, 20:32:43 »
::rofl:: wat ze wel niet ontdekken (en onderzoeken) hea.. haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: WIDM in de media
« Reactie #498 Gepost op: 7-04-2010, 20:57:50 »
Zo raar vind ik het niet. Heb ooit eens een keer iets vergelijkbaars gelezen over (West-) Europeanen. Ons lichaam is door de eeuwen heen afgestemd om koeienmelk te verdragen. Waarschijnlijk ook iets met geëvolueerde darmflora en -fauna. Ik weet niet meer precies hoe het zat en waar ik het las, maar nu met de Jappen (Aziaten schijnen koeienmelk slecht te kunnen verdragen, aldus wat ik las) en hun sushi's moest ik er weer aan denken.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #499 Gepost op: 7-04-2010, 21:06:26 »
Iedereen is aangepast aan het eten wat hij/zij moet eten. Geld hetzelfde met ziektes.. een simpel griepvirus kan ergens anders op de wereld fataal zijn voor iemand die niet immmuun is.

Dat wij koemelk (uberhaupt melk eigenlijk) kunnen verdragen is op zich heel bijzonder. Geen enkel ander zoogdier kan dat op volwassen leeftijd.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!