Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Iedereen die Thomas heeft genomen in z'n poule heeft een gouden zet gedaan voorlopig. Hij stond op m'n shortlist, maar ja, daar koop ik niks voor. Lord Menno kan ik nu al niet meer inhalen, of Farrar moet ineens de geest krijgen en Vogondy vanaf morgen massaal in de aanval gaan, voor de rest hebben we zo'n beetje dezelfde renners.
Oei, Menno loopt behoorlijk uit. Die Geraint Thomas is inderdaad een meesterzet...Grappige top 5 trouwens...
Ach, ik denk dat voor velen het pas in de bergen echt gaat beginnen!
Niet leuk voor de deelnemers met Tyler Ferrar: hij gaat nog wel van start, maar schijnt een breuk in zijn pols te hebben. Hij hoopt als het meezit nog iets in de tweede en derde week te kunnen doen...
De Belgische wielerfan mag zijn boontjes te weken leggen op de finish van Montargis. Dat heeft alles te maken met het verleden van deze halteplaats, voor de vierde keer opgenomen in het rittenschema. De eerste leer (1969) won Herman Vanspringel, de tweede keer (startplaats in 1976) was Freddy Maertens de snelste in Créteil en in 2002 sprintte Robbie McEwen er als eerste over de streep. McEwen, de meest Vlaamse van alle Australiërs toch. Dan nu Gert Steegmans?
Txurruka blijkt toch zijn sleutelbeen te hebben gebroken bij zijn val. Voor hem zit de Tour erop. Jammer, altijd wel een smaakmaker, één van mijn favoriete renners.
Trouwens, hoe kan ik mijn eigen ploeg bekijken? Ik krijg dat namelijk niet voor mekaar... (zal wel aan mij liggen )
Ik hoop dat Vino en Kreuziger vanaf zaterdag hun slag gaan slaan.Misschien kan ik dan met een inhaalrace op Lord Menno beginnen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
733 gasten en 0 vaste bezoekers