Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314929 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #560 Gepost op: 28-10-2010, 19:18:36 »
Als dat zo is, is er dus nog een verrassing die nog moet komen  ::tandpastasmiley::
(behalve dan wie de mol is enz.)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail 2011
« Reactie #561 Gepost op: 28-10-2010, 19:26:34 »
Waarom zie ik die dan niet bij het vue avant?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #562 Gepost op: 28-10-2010, 19:31:36 »
volgens mij is het allemaal maar schijn (ik laat het op me af komen, ik zit nu op 10,5 kandidaten, dan kan ik er maar 0.5 naast zitten  :D :D) , maar dit is dus ook tunnelvisie.

wel geloven in 11 kandidaten: alles wat ze zien is een 11e kandidaat
niet geloven in 11 kandidaten: alles wat wordt verklaard als 11e kandidaat een rede verzinnen dat het iets anders is

ik ben geen van 2. heb al dingen gezien van he een 11e kandidaat en heb ook al dingen gezien dat het juist iets anders is.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #563 Gepost op: 28-10-2010, 19:45:08 »
Ik vind het gewon leuk, mocht er nog iets niet bekend is ::tandpastasmiley::
Dus ik hoop het maar.
Maar je ziet wel, dat er iets gecensureerd is in het filmpje...
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #564 Gepost op: 28-10-2010, 20:23:31 »
Het is dan tóch Jody Bernal. :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #565 Gepost op: 28-10-2010, 20:47:25 »
Het heeft gewoon te maken met de beweging die Jan maakt, daardoor ontstaat er onscherpte.

Weten we nog hoe lang iedereen zat te speculeren op die geheimzinnige handjes op de schouders bij Frédérique Huijdts, op de groepsfoto van serie 6?

Wekenlang dachten mensen dat dit de ontbrekende kandidaat op de groepsfoto was. En wie was er toen niet? Mary-Lou. Die bleek achteraf gewoon andere afspraken te hebben, waardoor ze niet aanwezig kon zijn op de pers-presentatie.

Uiteindelijk dook er een filmpje op, waaruit kon worden opgemaakt dat de handen gewoon van een van de aanwezige kandidaten waren (Chris of Richard, wie weet het nog?).

Zelfs toen iedereen het filmpje had gezien, bleven er nog mensen volhouden dat die handjes gefotoshopt waren.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #566 Gepost op: 28-10-2010, 22:25:38 »
volgens mij is het gewoon een grote bloempot...

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #567 Gepost op: 29-10-2010, 00:18:05 »
Als dat zo is, is er dus nog een verrassing die nog moet komen  ::tandpastasmiley::
(behalve dan wie de mol is enz.)
Hier zie je maar weer goed het verschil tussen zien en willen zien. Je hoopt natuurlijk op iets spectaculairs, terwijl de werkelijkheid mss wel supernormaal is. Ik heb ook nog op dit forum mensen gezien die dachten dat er op de eerste groepsfoto 11 mensen stonden en als je dat dacht, ging je het nog zien ook!!!
Met speculeren is niks mis en je merkt gewoon dat de fanatiekeling al heftig aan het speuren is naar sensatie. Het gevolg kan alleen zijn, dat je dingen gaat bedenken/zien die er niet zijn, en dan vallen de uitzendingen ineens vies tegen als dit seizoen niet veel afwijkt van de vorige seizoenen.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #568 Gepost op: 29-10-2010, 18:06:46 »
volgens mij is het gewoon een grote bloempot...
Yep, dat moet het zijn..........

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #569 Gepost op: 30-10-2010, 19:35:23 »
Jody Bernal is 11de kandidaat  ::rofl::  :) Hij spreekt de taal

Waarom was Jody aanwezig bij de ring?? Alleen voor dat wat hij te vertellen had of is er iets wat we niet weten over Jody. In zijn Biografie zet hij iets wat misschien wel met mekaar te maken heeft. Lees >> Anno 2010 stort Jody zich weer volledig op zijn zangcarrière. Met een nieuw management aan zijn zijde is hij klaar voor de toekomst. Dansen, schaatsen , acteren of presenteren, het maakt Jody eigenlijk niet uit. Hij heeft plezier in zijn vak en dat straalt hij uit! Maar een ding staat vast:

Jody zal ook nu weer verrassen en niet in de laatste plaats omdat hij binnenkort zijn nieuwste single released: iets compleet anders als dat we van hem gewend zijn http://jodybernal.nl/?page_id=122 !
 
Of weten jullie misschien wat hij gaat doen dit jaar, het is iets compleet anders, maar wat?? Ik ken hem verder niet goed dus weet hier geen antwoord op.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2010, 19:39:53 door Wiebenik »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #570 Gepost op: 30-10-2010, 19:44:13 »
Ik reageer op dit soort berichten zo weinig mogelijk, maar dit wil ik wel kwijt:

we hebben inmiddels dat filmpje gezien met de 10 kandidaten. Daarop was Jody niet te zien. Stel dat er inderdaad een 11e kandidaat meedoet, hoe is die dan in te passen in het programma? Bij Expeditie Robinson is dit nog wel te realiseren, maar met een programma waarbij 1 van de deelnemers een saboteur is, lijkt me dat niet mogelijk.

Oh, nog even een lesje ''quoten'': wanneer iemand reageert op een deel van een bericht, quote dan ook alleen dat deel van het bericht waarop je wil reageren, en niet het geheel (dan is het immers geen quote meer).

Terug naar Jody: ik denk dat de mensen van het Gala de molloten gewoon wilden ''mindf*cken'', omdat zijn naam gewoon vaak werd genoemd.


Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail 2011
« Reactie #571 Gepost op: 30-10-2010, 22:54:36 »
Ik reageer op dit soort berichten zo weinig mogelijk, maar dit wil ik wel kwijt:

we hebben inmiddels dat filmpje gezien met de 10 kandidaten. Daarop was Jody niet te zien. Stel dat er inderdaad een 11e kandidaat meedoet, hoe is die dan in te passen in het programma? Bij Expeditie Robinson is dit nog wel te realiseren, maar met een programma waarbij 1 van de deelnemers een saboteur is, lijkt me dat niet mogelijk.
Ik neem aan dat de producers creatief genoeg zijn om zoiets in het programma te zetten. Het is nog niet vast te stellen dat Jody mee heeft gedaan als 11e kandidaat, maar je kan het ook niet 100% uitstellen.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2011
« Reactie #572 Gepost op: 30-10-2010, 23:21:27 »
we hebben inmiddels dat filmpje gezien met de 10 kandidaten. Daarop was Jody niet te zien. Stel dat er inderdaad een 11e kandidaat meedoet, hoe is die dan in te passen in het programma?
In WIDM is alles mogelijk, dus ook dat een 11e kandidaat later (bij een opdracht) aansluit. Mijns inziens moet dat dan wel in aflevering 1 gebeuren en bij voorkeur ook in de allereerste opdracht.

Deze opdracht bestaat dan bijvoorbeeld uit het raden wie de mystery guest is. Zodra de 10 kandidaten dat goed hebben geraden, is de betreffende mystery guest kandidaat in het spel ;)

Dit is dus vergelijkbaar met de terughaalactie in seizoen 5 (Gijs uit de grote gouden box)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #573 Gepost op: 31-10-2010, 00:54:18 »
Mij zal het niets verbazen als die 'bloempot' een 11de kandidaat is.
Er wordt zo vanuit de zijkant gefilmd dat het best wel mogelijk is.
0.00 - 0.05 -> Kandidaten vooraanzicht.
0.05 - 0.20 -> Inrijden PJ - opstaan kandidaten.
0.20 - 0.35 -> PJ: Welkom. Dit jaar spelen jullie dit spel niet met 10 kandidaten maar met 11.
Dan komt 'bloempot' uit het huis lopen en gaat schuin achter Jan staan.
0.35 - 1.05 -> Opdracht wordt uitgelegd en de kandidaten lopen naar binnen. ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #574 Gepost op: 31-10-2010, 10:14:19 »

Mijns inziens moet dat dan wel in aflevering 1 gebeuren en bij voorkeur ook in de allereerste opdracht.........//......
Dit is dus vergelijkbaar met de terughaalactie in seizoen 5 (Gijs uit de grote gouden box)
Je kan het ook inderdaad doen, maar dan wel zo vroeg mogelijk. In het geval van Gijs had ie al eerder in het spel gezeten, en is het toch weer een beetje anders.

Wat ik bedoelde: je kan iemand niet in aflevering 8 pas laten opduiken. De belangrijkste overweging daarbij is dat die persoon dan zonder meer als mol uit te sluiten is, wat afbreuk doet aan het basisconcept. Immers: er is dan 7 afleveringen niet gesaboteerd.

Je kan wel zeggen: niets is wat het lijkt, maar dat is uiteraard niet tot alle absurde varianten door te drijven. Het uiterste zou immers zijn: er is nooit een mol geweest, kandidaten hebben elkaar 11 afleveringen volkomen ten onrechte lopen te verdenken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #575 Gepost op: 31-10-2010, 10:27:18 »
Overigens: ik neem aan dat met die bloempot het beeld bedoeld wordt helemaal links van het filmpje.

Wat ik daar zie, is dat een cameraman daar met zijn ''vrije'' arm zijn camera aan het bedienen is.

@Vieffan: bedoel jij DIE bloempot, of verwees je naar de discussie over de groepsfoto twee jaar geleden?

Als er dus een 11 kandidaat even buiten beeld wordt gehouden, dan kan ik daar maar 1 conclusie uit trekken: de 10 prominent zichtbare kandidaten hebben nummer 11 allang zien staan, en dit filmpje is zuiver voor de kijkers thuis zo opgenomen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #576 Gepost op: 31-10-2010, 12:10:55 »
Was die Oprah niet de echte? ::oink::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #577 Gepost op: 31-10-2010, 13:27:56 »
Overigens: ik neem aan dat met die bloempot het beeld bedoeld wordt helemaal links van het filmpje.

Wat ik daar zie, is dat een cameraman daar met zijn ''vrije'' arm zijn camera aan het bedienen is.

@Vieffan: bedoel jij DIE bloempot, of verwees je naar de discussie over de groepsfoto twee jaar geleden?

Als er dus een 11 kandidaat even buiten beeld wordt gehouden, dan kan ik daar maar 1 conclusie uit trekken: de 10 prominent zichtbare kandidaten hebben nummer 11 allang zien staan, en dit filmpje is zuiver voor de kijkers thuis zo opgenomen.
ik had het over de bruine waas achter Jan. Dus beetje midden in het beeld.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #578 Gepost op: 31-10-2010, 14:19:03 »
Maar als Jody Bernal mee doet (zum kotzen), dan doet die "Oprah" dus ook mee (die waas...)?? Anders is het ook zo selectief ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #579 Gepost op: 31-10-2010, 18:17:17 »
ik had het over de bruine waas achter Jan. Dus beetje midden in het beeld.
Ik zag eigenlijk geen bruine waas, maar toen jij het over die bloempot had, moest ik onwillekeurig (ik zei het al) denken aan twee jaar geleden. Net toen ik vanwege jouw opmerking het filmpje opnieuw bekeek, doemde er vlak na het begin een joekel van een bloempot op, LINKS, dus. Overigens staat Jan in het rijtje met kandidaten links, maar voor het beeld is dat rechts. Dit om misverstanden te voorkomen.

De cameraman (en dus de duidelijk zichtbare bloempot/vaas/urn waar ik het over heb, staat dus vanuit de kandidaten ''bekeken'', rechts achter). Jan zien we aan de kant waar ook de drie mensen met de anti-reflectieschilden staan.


@Edit: nog maar eens gekeken, het beeld wordt inderdaad wat wazig, waar Jan voorover buigt en zich omdraait. Maar dit is naar mijn zeer bescheiden mening niet meer dan reflectie, beeldonscherpte, of hoe je het noemen wil. Daedalus zou eventueel duidelijkheid kunnen verschaffen, omdat die toch vaker met montage te maken heeft (al weet ik niet of dat ook met beeld is, meer met geluid). Ik probeer er een 11e kandidaat in te passen, maar ik kan niet beredeneren hoe en wat, en wat voor zin het heeft om dat op een geheimzinnige manier te doen.

Met het oog op die laatste opmerking verwijs ik naar seizoen 3, toen er ook 11 kandidaten mee hebben gedaan. En dan kan ik het niet helemaal plaatsen dat men daar nu moeilijk over zou doen.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2010, 18:25:01 door Bodejos »