Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314868 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #680 Gepost op: 28-12-2010, 18:04:55 »
Zien nu wel het nieuwe logo  ::tandpastasmiley::
Ag volgende week de 1-minuut van de 1ste aflevering!!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #681 Gepost op: 29-12-2010, 00:02:22 »
Waarom zou bij 3:09 het beeld opeens overspringen?
Dat viel mij inderdaad ook op.

Die notitieblaadjes is volgens mij gewoon ducttape om de camera mee vast te plakken op het dak.

Ik zal eens kijken of ik uit kan vinden waar dit is. Er zijn genoeg opvallende dingen in dit rondritje te zien om daar achter te komen.

Owwww... het komt nu zo dichtbij ::hyper::

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #682 Gepost op: 29-12-2010, 00:39:17 »
hmm..

verschillende vragen komen bij mij op...

-Wie is TinTin (want Pepijn zegt daadwerkelijk tintin) aka hergés Kuifje?
-Waarom komen de woorden "Nine West" zo lang in beeld?
-Zijn de woorden: "Godsamme! Cadeautje dit." van Pepijn een hint? Geeft hij hier het grootste cadeau weg? dat hij de mol is??
-Wat doet die geit in die bus?

ach ja, waarschijnlijk zal ik hier nooit antwoorden op krijgen!


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #683 Gepost op: 29-12-2010, 05:24:29 »
Dat viel mij inderdaad ook op.

Die notitieblaadjes is volgens mij gewoon ducttape om de camera mee vast te plakken op het dak.

Ik zal eens kijken of ik uit kan vinden waar dit is. Er zijn genoeg opvallende dingen in dit rondritje te zien om daar achter te komen.

Owwww... het komt nu zo dichtbij ::hyper::
Dat weet ik wel zeker :P.
'professioneel' een camera op een auto monteren noemen we dat :P.

Moest ik wel erg om lachen, zo herkenbaar, als je iets vast wil hebben dan gebruik je tape. ::rofl::

vond het ook opvallen dat op een gegeven moment het beeld 'versprong'. Ze hebben of twee keer de hele ronde gemaakt (bij eerste ronde viel de camera halverwege uit oid.) of dat ze de rotonde (zag ik die nou?) een keer helemaal rondreden en toen pas de goede exit namen. Wild guesses.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #684 Gepost op: 29-12-2010, 12:19:00 »
Pepijn zei inderdaad TinTin, dat zegt hij in een tweet:
Citaat
Oke, met Tintin zat ik er wel een beetje naast, haha...
En over die bus: die hebben we al wel eens eerder gezien! In het filmpje van SBS6 over de persconferentie zie je die in het begin heel kort, samen met luid: 'Stop, stop, stop!'.
Filmpje:
Je ziet het bij 5 seconden.
Foto:
« Laatst bewerkt op: 29-12-2010, 12:30:30 door bartjel »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #685 Gepost op: 29-12-2010, 19:46:25 »
Ik heb het rondje gevonden, zie bijgevoegde plaatje. Ik heb helaas veel moeten wegklippen van het plaatje, heb nog geen grafisch programma op mijn computer waarmee ik de compressie factor kan instellen, zodat je nu nog niet kan zien waar dit ongeveer is. Zal kijken of ik een tweede plaatje kan bijvoegen.

Het is in elk geval in het oosten van San Salvador.

EDIt> Tweede plaatje toegevoegd... het is allemaal wat klein, maar door zelf Google maps/earth erbij te pakken moet het te vinden zijn. Op het overzicht plaatje zie je, als je goed kijkt, ook een aanduiding voor het stadium waar een opdracht uitgevoerd wordt (waarschijnlijk is daar ook het vuurwerk).

Coordinaten startpunt bus: 13°41’29.14”N 89°14’17.64”W
Straat: Av Las Mangolias (of Magnolias)*

Op Google Maps heet het Mangolias. De website van het verblijf waar de kandidaten zeer waarschijnlijk zitten heet het over Magnolias, en heet Casa Las Magnolias.
« Laatst bewerkt op: 29-12-2010, 21:32:05 door Rat »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Molmail 2011
« Reactie #686 Gepost op: 30-12-2010, 10:32:56 »
Yeah, goed bezig Rat! Een leuke warming-up voor je!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #687 Gepost op: 30-12-2010, 12:03:50 »
Ik heb het rondje gevonden, zie bijgevoegde plaatje. Ik heb helaas veel moeten wegklippen van het plaatje, heb nog geen grafisch programma op mijn computer waarmee ik de compressie factor kan instellen, zodat je nu nog niet kan zien waar dit ongeveer is. Zal kijken of ik een tweede plaatje kan bijvoegen.

Het is in elk geval in het oosten van San Salvador.

EDIt> Tweede plaatje toegevoegd... het is allemaal wat klein, maar door zelf Google maps/earth erbij te pakken moet het te vinden zijn. Op het overzicht plaatje zie je, als je goed kijkt, ook een aanduiding voor het stadium waar een opdracht uitgevoerd wordt (waarschijnlijk is daar ook het vuurwerk).

Coordinaten startpunt bus: 13°41’29.14”N 89°14’17.64”W
Straat: Av Las Mangolias (of Magnolias)*

Op Google Maps heet het Mangolias. De website van het verblijf waar de kandidaten zeer waarschijnlijk zitten heet het over Magnolias, en heet Casa Las Magnolias.

Dit zat ik dus ook al te denken, maar ik had nog geen zin om te uit te zoeken :P NU heb jij t dus al gedaan ;) Super!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #688 Gepost op: 30-12-2010, 14:40:42 »
Nogmaals even een plaatje, iets hogere kwaliteit...

(klik voor vergroting)

En een directe link naar de plaats op Google Maps...
« Laatst bewerkt op: 30-12-2010, 14:49:29 door bartjel »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #689 Gepost op: 30-12-2010, 19:03:52 »
Die overschakeling vind ik nog steeds erg opvallend, ik ben benieuwd wat de werkelijk route is die ze gereden hebben.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #690 Gepost op: 30-12-2010, 19:53:23 »
Misschein de volgende keer weer een bustrip. Datr we steeds een onderdeel te zien krijgen ofzo..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #691 Gepost op: 31-12-2010, 13:47:13 »
Yeah, goed bezig Rat! Een leuke warming-up voor je!
Dank! Was zeker een mooie opwarming! En nu heb ik nog mooi de tijd om alle software bij elkaar te scharrelen om er mooie plaatjes van te maken en te achterhalen wat mijn password van mijn google account ook alweer was.


Die overschakeling vind ik nog steeds erg opvallend, ik ben benieuwd wat de werkelijk route is die ze gereden hebben.
Ik heb de kaart een beetje bestudeerd en het is zeer waarschijnlijk dat ze een veel langere route hebben gereden. Als mijn vermoedens kloppen wat betreft één-richtingsverkeer-wegen e.d. dan moet de bus het begin van dat rondje maken om richting het centrum (of zelfs zo goed als overal) uit te komen. Om terug te rijden moeten ze die zelfde rondgang nog een keer maken om weer recht voor de deur van Casa Las Magnolias uit te komen. Zou dus goed een opdracht met bus kunnen zijn.

Zou mij trouwens niks verbazen als "Tintin" de naam van die geit is.  :P

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molmail 2011
« Reactie #692 Gepost op: 1-01-2011, 17:22:25 »
Die overschakeling vind ik nog steeds erg opvallend
Volgens mij rijdt die bus in eerste instantie door op de rotonde, en komt later op datzelfde punt terug om rechtsaf te slaan.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #693 Gepost op: 2-01-2011, 14:04:44 »
Kan het niet betekenen dat de persoon die Pepijn omschrijft als 'Tintin' er als eerste uitvliegt? Dat hij daarom zegt; 'ik zat er naast' ofzo?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #694 Gepost op: 2-01-2011, 14:09:46 »
Kan het niet betekenen dat de persoon die Pepijn omschrijft als 'Tintin' er als eerste uitvliegt? Dat hij daarom zegt; 'ik zat er naast' ofzo?

Als Tintin een persoon is, zou het dan misschien Hanna zijn? Omdat zij journalist is net als Kuifje?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #695 Gepost op: 2-01-2011, 14:28:20 »
Volgens mij rijdt die bus in eerste instantie door op de rotonde, en komt later op datzelfde punt terug om rechtsaf te slaan.
ja dat idee had ik ook

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail 2011
« Reactie #696 Gepost op: 3-01-2011, 14:58:46 »
-Wie is TinTin (want Pepijn zegt daadwerkelijk tintin) aka hergés Kuifje?
Tweet van Hanna:
Citaat van: @HannaBervoets
@Pepijn_Gunneweg Yo je vergeet @tintin! ;) > Donderdag #WIDM2011 met @artrooijakkers, @HoraceCohen, @Jan_Kooijman @Karin_deGroot @Pindas01
Het gaat dus waarschijnlijk om Kuifje (van wie het twitteraccount is) (of toch een kandidaat met die bijnaam...)
« Laatst bewerkt op: 3-01-2011, 15:46:13 door polidoli »
...óf niet!

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Molmail 2011
« Reactie #697 Gepost op: 3-01-2011, 15:22:58 »
[knipperdeknip]
Zou mij trouwens niks verbazen als "Tintin" de naam van die geit is.  :P

Dit vind ik eigenlijk de tot dusver meest plausibele verklaring van Pepijns uitspraak...
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2011
« Reactie #698 Gepost op: 3-01-2011, 15:35:09 »
Dit vind ik eigenlijk de tot dusver meest plausibele verklaring van Pepijns uitspraak...

Maar een geit heeft geen kuifje maar een sikje.


Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Molmail 2011
« Reactie #699 Gepost op: 3-01-2011, 18:54:45 »
 ::rofl::

Maar even serieus: er bestaat een Kuifje-parodie genaamd 'Kuifje in El Salvador'!!
Geen idee of dit de betekenis is van Pepijn's uitspraak, maar 't is iets.

Site Kuifje in El Salvador:
http://blog.u2m.nl/archives/438