Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314787 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail 2011
« Reactie #800 Gepost op: 11-01-2011, 21:14:01 »
Wie zal de "hans schiffers move" doen in het theater ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #801 Gepost op: 11-01-2011, 21:33:52 »
Beetje deja vu gevoel met dat theater he, net als vorig jaar ::regenboog::.


Ik zat direct te denken aan Beethoven en Jon die voor een microfoon staat te praten, en niet hoopt uit te komen op de zin: Het geld is hier maar bij wie?
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #802 Gepost op: 11-01-2011, 21:40:59 »
Dat was dus twee seizoenen terug, dat theater, maar goed...
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2011
« Reactie #803 Gepost op: 11-01-2011, 21:45:58 »
Dat was dus twee seizoenen terug, dat theater, maar goed...

Vorig jaar was er natuurlijk de karaoke in het bioscooptheater. Maar wat wil je, 11 series van WIDM, dan zullen er overeenkomsten zijn tussen opdrachten. Lasergames hebben we ook al vaker gezien, en zijn vaak geweldig, dus dat belooft wat voor aflevering 2. :)

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Molmail 2011
« Reactie #804 Gepost op: 11-01-2011, 21:48:48 »
beetje gek... als ik in de molmail op de header druk, dan word ik naar de musical pagina van de avro gelinkt (http://cultuurgids.avro.nl/front/indexmusical.html)
...kan het nog niet helemaal rijmen (misschien past dit dan ook beter bij het topic: aanwijzingen waar je zelf niks mee kan)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2011
« Reactie #805 Gepost op: 11-01-2011, 21:51:27 »
...kan het nog niet helemaal rijmen (misschien past dit dan ook beter bij het topic: aanwijzingen waar je zelf niks mee kan)

Wat dacht je van geen aanwijzing maar een foutje? :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail 2011
« Reactie #806 Gepost op: 11-01-2011, 23:50:27 »
Wauw, vette prijs! Die moet ik winnen. ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #807 Gepost op: 11-01-2011, 23:53:20 »
Que? Curso Español?
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #808 Gepost op: 12-01-2011, 00:23:56 »
Opvallend: Soundos heeft het over een schilderij (de mol twitterde over een Levend Stilleven).

Miryanna gaat zeer uitgebreid in op welke kleur groen het gebouw precies heeft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #809 Gepost op: 12-01-2011, 02:59:34 »
Opvallend: Soundos heeft het over een schilderij (de mol twitterde over een Levend Stilleven).
Hmja.. Maar dat was het toch ook, voor zover uit de beschrijvingen bleek? Soundos beschrijft hier volgens mij gewoon een 'tableau vivant', net als -op zijn manier - Pepijn even later.

Citaat
Miryanna gaat zeer uitgebreid in op welke kleur groen het gebouw precies heeft.

Ik denk dat je Anna bedoelt? (aangezien alleen Hanna en Anna hier beschrijvingen geven)  ;) ('Mint Pistache-kleurige bruidstaart'  ;D )

Ik moet zeggen dat de kandidaten alle indrukken met veel flair, fantasie en 'zintuigelijke sensatie' brengen..  ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2011
« Reactie #810 Gepost op: 12-01-2011, 14:16:42 »
Haha, in aflevering 1 spelde hij de L met zijn hand en nu de O :) Gaat hij soms Lomed Transport spellen? :)
Of: loM eD si trA, of: loM eD neb kI ;) Dat zijn namelijk precies tien letters. Dus alleen voor afl. 11 geen gebaar, maar ik denk -voorlopig- dat er geen handgebarenaanwijzing in WIDM zit.

In het mollenboekje van de AvroBode staat namelijk dat ze zoiets niet meer doen. Maar dat kan natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre zijn, want Niets is wat het lijkt
« Laatst bewerkt op: 12-01-2011, 21:36:53 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #811 Gepost op: 12-01-2011, 19:58:31 »
't Zien er weer leuke opdrachten uit. :) Vooral de sniperopdracht ofzoiets lijkt me leuk :)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #812 Gepost op: 12-01-2011, 21:17:02 »
Vraag me af waarom er bij Jan op de achtergrond gewoon beelden doorgaan. Terwijl bij de rest de hele tijd het logo te zien is...

daar is waarschijnlijk niet echt een reden voor... ik vraag me af waarom Jan er ineens als een vampier uitziet (scherpe hoektanden en vampierenogen) op 3:04.. wel een leuke toevoeging! XD

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #813 Gepost op: 13-01-2011, 08:29:55 »
Of: loM eD si trA, of: loM eD neb kI ;) Dat zijn namelijk precies tien letters. Dus alleen voor afl. 11 geen gebaar, maar ik denk -voorlopig- dat er geen handgebarenaanwijzing in WIDM zit.

In het mollenboekje van de AvroBode staat namelijk dat ze zoiets niet meer doen. Maar dat kan natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre zijn, want Niets is wat het lijkt

of misschien wel niet de mol lomedtein...tis natuurlijk enorm leuk als kandidaat om de helft van de kijkers op het verkeerde been te zetten en hij als fan weet dat de aandacht meteen naar de handen uitgaat op groepsfoto's

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Molmail 2011
« Reactie #814 Gepost op: 13-01-2011, 12:56:25 »
Aflevering 1 laat ons "Museo de Arte" zien.
Aflevering 2 (molmail) laat ons "Teatro de Santa Ana" zien. (0:18, 1 minuut uit aflevering 2)

Krijgen alle kandidaten (niet-mollen) op deze manier hun naam één voor één in beeld?
Al zal dat wel lastig worden met de namen "Soundos", "Miryanna" en "Horace"... maar toch iets om in de gaten te houden.

Overigens zegt Soundos dat het theater eigenlijk "Teatro Nacional" zou heten!
Maar dat is fout! Het heet echt Ana. Waarom is ze zo overtuigd? En ze zegt dit tijdens de biecht, en dus niet zoals de andere molmail interviews die hier thuis later zijn opgenomen.

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail 2011
« Reactie #815 Gepost op: 13-01-2011, 13:03:02 »
Krijgen alle kandidaten (niet-mollen) op deze manier hun naam één voor één in beeld?
Al zal dat wel lastig worden met de namen "Soundos", "Miryanna" en "Horace"... maar toch iets om in de gaten te houden.

Goed idee DC  ::ok:: . Misschien dat ze die moeilijke namen verstopt hebben in de titels van de afleveringen ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #816 Gepost op: 13-01-2011, 13:03:12 »
Misschien heeft ze dat van de redactie gehoord. Dat die een foutje hebben gemaakt. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #817 Gepost op: 13-01-2011, 13:05:25 »
Krijgen alle kandidaten (niet-mollen) op deze manier hun naam één voor één in beeld?
Al zal dat wel lastig worden met de namen "Soundos", "Miryanna" en "Horace"... maar toch iets om in de gaten te houden.

Idd mooi gevonden. Zoals Soundos kan misschien als geluid ofzo? Sound..
Maar het zou idd zo kunnen zijn, of gewoon puur toeval..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Molmail 2011
« Reactie #818 Gepost op: 13-01-2011, 13:05:31 »
Dit is het nationaal theater van San Salvador.



Ik snap de vergissing van Soundos niet. Hoe wist ze van dit theater af?
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #819 Gepost op: 13-01-2011, 13:15:18 »
reisgids?
Kan me best voorstellen dat je die twee door elkaa haalt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?