Poll

Waarom is Patrick niet de mol?

Patrick haalt te veel geld binnen.
Patrick molt te duidelijk.
Er zijn geen goede hints naar Patrick (gevonden).
Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn.
Anders, (graag uitleg)
Patrick is WEL de mol.

Auteur Topic: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!  (gelezen 306985 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #160 Gepost op: 26-01-2011, 20:27:34 »
Wat beterft de handgebaren zie ik ook erg veel overeenkomst tussen de discussie in deze thread en de discussie die er ooit was over handgebaren van Peggy. Ging toen volgens mij om de biecht waarin Peggy liet zien dat ze een joker van Milouska had gestolen. Zowel toen als nu zou joker voor de "O" staan.
Nog meer als toen, vind ik het persoonlijk niet duidelijk genoeg om het als hint te zien.
Waar waren de M en L bij Peggy?

Je kunt die O van Patrick ook zien als zijn vingers die naar elkaar toe wijzen!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #161 Gepost op: 26-01-2011, 20:33:51 »
Wat beterft de handgebaren zie ik ook erg veel overeenkomst tussen de discussie in deze thread en de discussie die er ooit was over handgebaren van Peggy.

En vorig jaar zou Erik nog MOL gebaren: plaatje.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #162 Gepost op: 26-01-2011, 20:48:22 »
En vorig jaar zou Erik nog MOL gebaren: plaatje.
Ik moest hier aan denken: link
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #163 Gepost op: 26-01-2011, 20:52:39 »
Ik moest hier aan denken: link


De rillingen lopen nog steeds over mijn rug bij deze: http://www.cornelia-k.com/mol/kandidaten_avrobode_fuck.jpg. Brr.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #164 Gepost op: 26-01-2011, 21:06:42 »
De rillingen lopen nog steeds over mijn rug bij deze: http://www.cornelia-k.com/mol/kandidaten_avrobode_fuck.jpg. Brr.
En wat was het?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #165 Gepost op: 26-01-2011, 21:13:53 »
Maar als echte molfans weten de kandidaten natuurlijk van onze obsessie af om deze handgebaren te ontdekken, wat als de mol (ook molfan) dit jaar dacht van laat ik het nu maar een keer kloppend maken? ::tandpastasmiley::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #166 Gepost op: 26-01-2011, 21:24:12 »
De rillingen lopen nog steeds over mijn rug bij deze: http://www.cornelia-k.com/mol/kandidaten_avrobode_fuck.jpg. Brr.
Hé, die kende ik helemaal niet (maar goed, ik ga nog maar mee sinds Yvon). Ziet er inderdaad best maf uit.

En wat was het?
Het is volgens mij een stukje hand van Karen(?). Alleen omdat de mouw van Prince(?) er voor zit lijkt het heel raar.

Dat van Peggy kan kan ik zo snel niet terug vinden... maar de "L" was volgens mij een pistool gebaar.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #167 Gepost op: 26-01-2011, 21:31:41 »
Hé, die kende ik helemaal niet (maar goed, ik ga nog maar mee sinds Yvon). Ziet er inderdaad best maf uit.
Het is volgens mij een stukje hand van Karen(?). Alleen omdat de mouw van Prince(?) er voor zit lijkt het heel raar.

Eh, het was sowieso niets, ik weet niet of we ooit een bevredigend antwoord hebben gevonden. Het was wel de serie met de meeste mysteries. In plaats van vogels bestudeerden we honden die te pas en te onpas opdoken en gedurende de reeks waren er zoveel dingen die we niet konden plaatsen. Heerlijk.

Maar goed, dat heeft precies niets met Patrick te maken, toch nog steeds één van mijn hoofdverdachten. Hij probeert trouwens bij het optreden ook nog bij de ronselaars te komen, mooie molpositie, maar wordt tegengehouden door de anderen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #168 Gepost op: 26-01-2011, 21:54:34 »
Bij de kamertjesopdracht gaat Patrick ook nog Anna en Soundos nadoen, die als een bezetene in hun bagage aan het zoeken waren, onder het motto: kopiëren en doorgeven. ::)
Tell me what your telescope says

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2011, 15:26:14 »
Zo gek. Hoewel ik dacht dat Patrick één van de vroege afvallers moest zijn is hij me na aflevering 3 eindelijk opgevallen! In de eerste twee dus helemaal niet, vond hem totaal onopvallend ... maar nu ik erop terugkijk had er een belletje moeten gaan rinkelen bij het doorvoeren van die plotse switch van hun vuurwerkplan. En daar komt dan bij dat hij aflevering 3 ontzettend in de war heeft zitten sturen.

Dat onopvallende, zijn low-profile gedrag van de twee eerste afleveringen doet mij hem plots nog meer verdenken.

Ben alleen nog niet zeker of ik hem in gedachten ook tot absolute Mol van dit seizoen ga bombarderen. Misschien best een aflevering afwachten om bevestiging te krijgen. :-\\

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2011, 21:11:29 »
Mijn MOl is zo geweldig bezig....Gooooo Patrick!!!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #171 Gepost op: 27-01-2011, 21:38:46 »
Maar die bus-actie was zo vreemd! Misschien heeft-ie het echt per ongeluk gemold  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #172 Gepost op: 27-01-2011, 21:44:29 »
Het lijkt mij dat hij inderdaad per ongeluk de bus heeft gemold. En mocht hij het bewust hebben gedaan, dan kan hij bijna niet de mol zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline rickyutrecht

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #173 Gepost op: 27-01-2011, 21:48:26 »

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #174 Gepost op: 27-01-2011, 21:49:47 »
Tja, die busactie....ik denk misschien per ongeluk gemold (leuk werkwoord), achteraf toch nog goed gekomen doordat Myrianne ook niet verder kwam.

Dat touw was duidelijk, hij kon het ook bijna niet spelen dat hij bang werd. Ja mijn armen doen echt pijn joh....haha. Voor de mensen die nog niet op Patrick zitten. Check even alle vorige afleveringen en zie dat hij nog nooit iets heeft bijgedragen.

Duidelijke nietmollen zijn: Soundos, Art, Jan en Karin

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #175 Gepost op: 27-01-2011, 21:59:14 »
Ik weet niet of dit al gezegd is , maar Patrick is de enige die in het jaar van de geit geboren is. ( 1967 ) Tien -tien.  ;) ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #176 Gepost op: 27-01-2011, 22:09:22 »
Geeft de Mol zomaar jokers weg aan een kandidaat? Maakt dat de uiteindelijke uitkomst van het spel niet erg oneerlijk? Het is toch de bedoeling dat de Mol ongemerkt saboteert en niet dat 'ie bepaalt wie de winnaar wordt?

Ik kan me uit vorige series alleen herinneren dat Milouska uit zichzelf heeft weggegeven, aan Liz en Roderick destijds. Maar dat was omdat die allebei dagenlang van de groep gescheiden waren geweest en zodoende eigenlijk geen schijn van kans hadden bij de test. Ik ga er dan ook vanuit dat Milouska dat destijds in opdracht van de makers deed.
Verder kan ik me eigenlijk niet herinneren dat de Mol op eigen initiatief zomaar een van de kandidaten heeft bevoordeelt.

Alhoewel hij ontzettend loopt te klungelen, is Patrick ook na deze aflevering nog steeds mijn Mol niet. Steeds minder zelfs.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 22:25:15 door Jayne »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #177 Gepost op: 27-01-2011, 22:13:09 »
De acties van Patrick zou hij als hij de mol is wel inderdaad goed afgekeken kunnen hebben van de eerdere mollen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #178 Gepost op: 27-01-2011, 22:42:08 »
Hij heeft het goed uitgemikt bij de brug: een paar (10?) meter meer en de opdracht was geslaagd geest. Waarschijnlijk wist hij dat Miryanna en Soundos erge hoogtevrees hadden en er grote kans was dat zij niet zouden gaan en dat die 8 meter dus precies zijn marge was.

En wat betreft die jokers. Ik vind dat best een geoorloofde actie van een mol. Hij weet dat Art hem absoluut niet verdenkt en dan is het voordelig om hem in het spel te houden. Al is het maar omdat Art wellicht anderen die kant op kan trekken. Als het voor anderen duidelijk is dat Art niet op Patrick zit, maar er toch steeds inblijft, wordt Patrick minder verdacht. Bovendien is het voor Patrick steeds makkelijk om met maatje Art te koppelen bij een opdracht en dan lekker te mollen. Want Art heeft het toch niet door  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #179 Gepost op: 27-01-2011, 22:46:29 »
Die busactie kan ook een overenthousiaste mol zijn geweest 'jeah bijna als eerste bijna de finish, 3000? uit de pot' en daardoor niet goed schakelen, zoals hij zelf ook verklaart dat hij h'm in de 1 gooide ipv de 3...of andersom?