Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 152899 keer)

Offline Molenaar

  • Forumlid
  • Kaf van het koren
Re: WIDM reizen - fanreizen - Meld je NU aan - zelf WIDM organiseren
« Reactie #180 Gepost op: 14-02-2011, 22:06:04 »
Nou, dat klinkt als een leuke groep mensen hier allemaal met leuke plannen.  ::ok:: Een paar jaar geleden hebben wij met een groep vrienden een eigen versie van WIDM gehouden. Een van hen speelde Karel, de overige 5 mensen waren kandidaat. Ik was de mol. :D
Wij twee hebben toen samen allerlei opdrachten verzonnen. Omdat we geen van allen nog een auto of rijbewijs hadden (we waren allemaal rond de 15-16 :P) speelden alle opdrachten zich af in het huis/tuin/dorp van "Karel". Ook was er een bosgebied achter het huis in de buurt.
Het waren opdrachten als door het dorp rennen en foto's maken op bepaalde locaties (en één iemand met een plattegrond zat binnen en moest de route  aangeven), op een viaduct foto's maken van auto's en dan geld krijgen per bepaalde kleur auto, wasknijpers ophangen binnen een bepaalde tijd, flessen zoeken in het bos, op de fiets langs de weg gekleurde tennisballen zoeken, strategische nadenkopdrachten, enz. enz.
Ook WIDM-klassiekers als de dilemma's, veiling en opdrachten als Geen Ja en Geen Nee kwamen langs. Het was enorm leuk om te zien hoe zoiets een groep tieners bezig kan houden. Eerlijk gezegd hadden we het ook wel goed geregeld: Karel en ik spraken elkaar veel via msn, stelden samen de tests op (in PowerPoint, en de antwoorden moesten op papier worden gezet), we hadden 'echte' jokers van hout en 'echt' geld van speciaal papier, mollenboekjes, spannende executies met muziek...
We legden in het begin allemaal 5 euro in, en het verdiende geld werd teruggerekend naar een percentage van het inleggeld. Ik geloof dat het uiteindelijke prijzengeld 4 euro was. ;)
Het was top! Mits goed georganiseerd een grote aanrader om met een echte groep vrienden te doen. Het hoeft niet veel te kosten en het was een van de gaafste periodes uit onze schooltijd!
Als er nog vragen zijn kunnen die hier natuurlijk altijd gesteld worden. :)

Offline Wizard

  • Forumlid
Re: WIDM reizen - fanreizen - Meld je NU aan - zelf WIDM organiseren
« Reactie #181 Gepost op: 14-02-2011, 23:02:16 »
Wanneer je mee kan doen, zeker meedoen! Echt een aanrader! Heb twee jaar geleden meegedaan en gewonnen. Enorm leuke ervaring  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Meld je voor 25/02 aan en ga zelf op jacht naar de saboteur in 4 landen!
« Reactie #182 Gepost op: 17-02-2011, 18:23:01 »
Het heeft mijn leven veranderd!!

Nee geintje, ben nooit meegeweest.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #183 Gepost op: 17-02-2011, 19:27:04 »
Misschien zijn er wel mensen die er verstand van hebben hier...

Ik ben bezig met een site (molkijken.eu) en alles lijkt fijn te werken in Google Chrome (dat gebruik ik) en FireFox, maar in Internet Explorer zie ik alleen maar een wit schermpje op de plaats waar de video moet komen. Iemand ideeën?

Bart

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #184 Gepost op: 17-02-2011, 19:30:41 »
Pech voor IE gebruikers. ;) Moeten ze maar overstappen. ::jaja::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #185 Gepost op: 17-02-2011, 19:35:15 »
Pech voor IE gebruikers. ;) Moeten ze maar overstappen. ::jaja::
Ja hè dat vind ik nou ook! Maar ja, sommige bezoekers vinden dat weer niet, dus ja... Als er iemand nog een oplossing heeft zeg het dan, anders zal ik het moeten doen met een linkje...

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #186 Gepost op: 17-02-2011, 19:36:20 »
Je mag IE-gebruikers gerust doorlinken naar http://www.wiewasdemol.nl/ , daar kunnen zij ze (in de rechter zijbalk bij een afleveringspagina) ook terug kijken  ::boogie:: Anyhow, goed initiatief, lekker overzichtelijk alles op een pagina! ::respect::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2011, 19:46:41 door Ronald vd V »

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #187 Gepost op: 17-02-2011, 19:54:20 »
Je mag IE-gebruikers gerust doorlinken naar http://www.wiewasdemol.nl/ , daar kunnen zij ze (in de rechter zijbalk bij een afleveringspagina) ook terug kijken  ::boogie::
Ik werk met een php-script waarin ik alle links bijhoud, zoiets als dit:
$a1101 = UG('11911109');
$a1102 = UG('11970324');
$a1103 = UG('12009045');
$a1104 = UG('12037681');
$a1105 = UG('12073878');
$a1106 = UG('12104791');

en dan bovenaan:

function UG($aflID){
return 'onclick = \' UG("'.$aflID.'"); \' class="bs"';
}

en in de javascript:

unction UG(afleveringid){
   document.getElementById('kijk').innerHTML = document.getElementById('standaardkijk').innerHTML.replace(/idvervang/gi, afleveringid);
   window.location.hash="kijken";
   document.location = '#'+afleveringid;
   _gaq.push(['_trackPageview', '/#'+afleveringid]);
}

Het is dus nogal ingewikkeld, dus ik kan niet echt handing een directe link naar jouw site neerzetten (dan moet ik dat voor elke aflevering bijhouden  ::ohno::) maar ik wil je wel gewoon onderaan neerzetten (EDIT: heb ik al gedaan, als je geen link teruggeeft maakt het ook niet heel veel uit hoor), zet jij dan mij neer onderaan jouw homepage?  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2011, 19:57:14 door bartjel »

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #188 Gepost op: 17-02-2011, 20:00:09 »
Da's inderdaad ook ongeveer het soort tabel die ik gebruik. Heb bij mij snel wat aangepast, je kunt nu doorlinken naar http://www.wiewasdemol.nl/uitzending/12037681  (met achteraan ook elke andere video-ID). Ik zal jouw website bij het lijstje links op m'n site toevoegen!  ::jaja::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #189 Gepost op: 17-02-2011, 20:05:05 »
Da's inderdaad ook ongeveer het soort tabel die ik gebruik. Heb bij mij snel wat aangepast, je kunt nu doorlinken naar http://www.wiewasdemol.nl/uitzending/12037681  (met achteraan ook elke andere video-ID). Ik zal jouw website bij het lijstje links op m'n site toevoegen!  ::jaja::
Jippie! Als je nu op een aflevering klikt staat er netjes een link met: een handig overzicht van deze aflevering. Vind het zelf wel mooi staan eigenlijk :)

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #190 Gepost op: 17-02-2011, 20:06:18 »
Wow, wij zijn snel  ::tandpastasmiley:: Tip: Laat die pagina in een nieuw scherm openen. Dan komen je bezoekers vanzelf bij je terug als ze het nieuwe scherm sluiten...  ::zwaai::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #191 Gepost op: 17-02-2011, 22:19:27 »
Iemand al een download?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #192 Gepost op: 18-02-2011, 15:35:52 »
Hier is weer de torrent en de megauploadlink voor de aflevering.
http://www.megaupload.com/?d=KZQI45KG

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #193 Gepost op: 18-02-2011, 15:37:22 »
 ::bravo::  ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #194 Gepost op: 18-02-2011, 15:44:20 »
thnx!
Weet je het niet, antraciet

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #195 Gepost op: 18-02-2011, 19:01:14 »
Danke! Thanks! Gracias! Grâce! Tack! Kiitos! Bedankt!

Held!



Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #196 Gepost op: 19-02-2011, 07:04:48 »
Graag gedaan!  :)
Hier is de torrent van de aflevering in HD.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #197 Gepost op: 19-02-2011, 08:53:49 »
 ::bravo::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #198 Gepost op: 19-02-2011, 22:04:30 »
Seizoen 1 staat er nu volledig op: http://www.molkijken.eu/. Het enige wat je hoeft te doen is het woord 'mol' te typen. Je ziet dan de vakjes van seizoen 1 groen worden. Ik heb het nog niet openbaar gemaakt omdat ik eerst een paar andere seizoenen er op wil zetten en wil kijken of eerst gevraagd kan worden of je 'm ook wil kopen bij seizoen 1 en 2.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #199 Gepost op: 19-02-2011, 22:10:58 »
Dit is echt geweldig! Ik ga zeker je website gebruiken!! :D

Maar doe iedereen (en vooral mij!) alsjeblieft een lol en kies een mooi lettertype. :P Tahoma of Verdana is prima maar niet dit haha. ;) Is niet noodzakelijk maar zou wel een stuk mooier zijn.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...