Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 77284 keer)

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #140 Gepost op: 12-03-2011, 17:00:31 »
Hahaha. Ik verwacht ook niet echt een informatief antwoord, maar je weet maar nooit. We zijn immers wel vaker interessante dingen te weten gekomen.
Zoals...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #141 Gepost op: 12-03-2011, 18:11:24 »
Vraag voor de mol: Hoeveel contactadvertenties heb jij aan de juiste kandidaat gekoppeld? Waarom heb je voor die tactiek gekozen?

Vraag voor Soundos: Je zegt tijdens de laatste test dat jou mol 9 antwoorden goed had bij de theateropdracht? Wist je dat zeker? Zo ja, hoe wist je dat? Is het verteld?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #142 Gepost op: 12-03-2011, 18:50:30 »
Is het mogelijk dat kandidaten nadat ze de test hebben gemaakt op de 'escape'-knop drukt en dan in het systeem komen van de programmamakers?
...óf niet!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Vragenvuur
« Reactie #143 Gepost op: 12-03-2011, 19:00:00 »
Vergeleken met de voorgaande jaren kwam deze groep mij zeer braaf over. Althans, voor de camera. Zijn er door de kandidaten buiten de camera's om pogingen gedaan om elkaars molboekje te stelen of in te kijken? Of andere slinkse acties?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #144 Gepost op: 12-03-2011, 19:05:16 »
Is het mogelijk dat kandidaten nadat ze de test hebben gemaakt op de 'escape'-knop drukt en dan in het systeem komen van de programmamakers?

::rofl:: Dat zou mooi makkelijk zijn ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #145 Gepost op: 12-03-2011, 19:38:20 »
Wie had de test van aflevering 1 het slechtst gemaakt?

Wie had de test van aflevering 6 het slechtst gemaakt?

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #146 Gepost op: 12-03-2011, 19:44:26 »
Wie had de test van aflevering 1 het slechtst gemaakt?

Wie had de test van aflevering 6 het slechtst gemaakt?
En wie had er evenveel fouten als Horace in de aflevering dat hij eruit ging.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #147 Gepost op: 12-03-2011, 19:47:08 »
En wie had er evenveel fouten als Horace in de aflevering dat hij eruit ging.

Ik denk dat we dat al weten. Karin. ;) Zij zat namelijk vol op Horace.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #148 Gepost op: 12-03-2011, 19:47:28 »
Maargoed laten we het maar vragen. Het is nooit zeker. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #149 Gepost op: 12-03-2011, 19:56:51 »
Ik denk dat we dat al weten. Karin. ;) Zij zat namelijk vol op Horace.

Ik denk eerder Miryanna. Zij zat ook op Karin.(net als Horace). Karin was in die aflevering niet echt vaak in de buurt van Patrick met opdrachten, Horace wel. (schilderen, straattheater). Daarnaast is Horace ook nog van hetzelfde geslacht als de mol. Heb je zomaar heel wat vragen goed.
Dit schrijvende besef ik dat ik Patrick al als mol aangeef en ik denk maar Art dan. Art was dus wel aldoor met hetzelfde bezig als Karin. Hoe waarschijnlijk is het, als iemand op Karin zit, dat die dan afvalt terwijl Art de mol is??? Terwijl iemand die op Horace zit (die steeds dezelfde opdrachten deed als Patrick) erin blijft! Conclusie : het is toch echt Patrick dames en heren   ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #150 Gepost op: 12-03-2011, 22:08:58 »
Een vraag die eigenlijk voor alle jaren geldt (sinds 2005): hoe vertrek je in hemels naam met tien (relatief) bekende Nederlanders uit Nederland zonder dat dat opvalt?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #151 Gepost op: 12-03-2011, 22:12:39 »
Vraag voor de mol: Hoeveel contactadvertenties heb jij aan de juiste kandidaat gekoppeld? Waarom heb je voor die tactiek gekozen?
Ik zou denken, deze (argumentatie staat erbij)



Ik heb ook een vraag. Hoeveel van de 40 vragen hebben alle finalisten goed beantwoord in de laatste test?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #152 Gepost op: 12-03-2011, 22:54:56 »
Is het mogelijk dat kandidaten nadat ze de test hebben gemaakt op de 'escape'-knop drukt en dan in het systeem komen van de programmamakers?
Volgens mij wordt de testsoftware altijd te hoog ingeschat. Ik denk dat die echt alleen de antwoorden opslaat en eventueel de tijd, en dat de test dan handmatig wordt nagekeken. Zo is de kans op uitlekking het kleinst. Dus zeg, Anton bekijkt de antwoorden, schrijft dan op een papiertje welke kandidaat het meeste fout heeft en dan wordt de computer geprogrammeerd om op die naam rood te geven. Als ik programmeur was, zou ik dit echt niet teveel willen automatiseren.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #153 Gepost op: 12-03-2011, 22:56:57 »
Ik denk idd dat er gewoon 1 programma is die vragen geeft, en de antwoorden opslaat, en 1 programma waarbij je een naam invult, en die krijgt een rood scherm als je die nogmaals invoert en andere namen een groene.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #154 Gepost op: 13-03-2011, 11:24:11 »
Dit vind ik wel een belangrijke:
Wordt er in de test rekening gehouden dat iemand die bv. alles (op de goede manier) op Karin zet evenveel foute antwoorden heeft als iemand die alles op de goede manier op bv. Horace zet?
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #155 Gepost op: 13-03-2011, 11:37:11 »
volgens mij telt het aantal goede antwoorden gewoon.
Is dat gelijk dan telt de tijd.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #156 Gepost op: 13-03-2011, 11:46:53 »
Ik bedoel dat als je 20 vragen op Karin zet, dat er dan bijvoorbeeld 8 vragen goed hebt. Maar als je 20 vragen op bv. Horace zou zetten, dat je dan 12 vragen zou hebben, zou het niet eerlijk zijn omdat mensen die Karin verdenken een kleine kans zouden hebben om door te gaan als mensen die op Horace zitten.
...óf niet!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #157 Gepost op: 13-03-2011, 12:18:21 »
Ik neem aan van niet. Er wordt gewoon gekeken hoeveel vragen je goed hebt, en de mensen met 12 vragen gaan dus in dit geval eerder door dan mensen met 8 vragen goed. ;)

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #158 Gepost op: 13-03-2011, 12:27:08 »
Ja, maar dan hebben mensen die op Horace zitten gewoon mazzel dat ze op Horace zitten en niet op Karin. Terwijl Horace toch ook niet de Mol is.
Mijn vraag is dus of hier rekening mee wordt gehouden of dat het echt zo'n mazzelfactor is.
...óf niet!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #159 Gepost op: 13-03-2011, 12:40:03 »
Ja en mijn antwoord is dus dat ik vrij zeker ben dat ze daar niet naar kijken. xD

Als je op Karin zit zit je op de verkeerde mol en als je afvalt is dat dus terecht. Als je op Horace zit en je hebt toevallig wat vragen hetzelfde als de goede antwoorden van de mol heb je gewoon geluk. ;) Dat had Karin dus gedaan als tactiek de eerste afleveringen.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...