Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 77283 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #160 Gepost op: 13-03-2011, 15:03:11 »
Daarom is het ook tactisch om in de eerste afleveringen in te zetten op antwoorden waar een grote groep bij betrokken was. En misschien zit je wel op de goede persoon maar weet je de juiste antwoorden niet of ben je heel traag. Ook dan kun je eruit vliegen.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Vragenvuur
« Reactie #161 Gepost op: 13-03-2011, 15:06:53 »
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is :
Zat de mol écht in de bus in aflevering 1, en zo ja waar dan en met welke vermomming ?
Wat was het scenario als de mol wél in de bus ontmaskerd zou worden ?
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #162 Gepost op: 13-03-2011, 15:24:08 »
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is :
Zat de mol écht in de bus in aflevering 1, en zo ja waar dan en met welke vermomming ?

Grote kans dat deze vraag beantwoord wordt in de komende aflevering.  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Vragenvuur
« Reactie #163 Gepost op: 13-03-2011, 18:34:15 »
Iets wat mij niet geheeld duidelijk was (en misschien wel een leuke vraag voor het vragenvuur is):

Sommige jokers uit aflevering 1 waren bedoeld voor een bepaalde aflevering. Waren die jokers alleen geldig in die specifieke aflevering of waren ze daarna ook geldig?

(Ik kan zelf, helaas, niet op de molfandag komen =( )

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #164 Gepost op: 13-03-2011, 19:52:08 »
Stonden er redders langs de zijkant bij het onderwaterdoolhof, of werd er gerekend op de zwemcapaciteiten van de kandidaten?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #165 Gepost op: 14-03-2011, 20:13:00 »
Vraag voor Art (als hij niet de mol is): Heb je bewust een Elvis t-shirt meegenomen en topografie in je contactadvertentie gezet om de kijkers in de maling te nemen d.m.v. nephints?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #166 Gepost op: 14-03-2011, 20:19:15 »
Aan JP/Anton/overig, wat dachten jullie toen bleek dat de afvallertheorie was ontdekt?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #167 Gepost op: 14-03-2011, 20:56:16 »
Aan JP/Anton/overig, wat dachten jullie toen bleek dat de afvallertheorie was ontdekt?

Ik denk dezelfde verbazing als bij de kruisjeshint, de gebarenhint en nu misschien ook de to..po.. hint.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #168 Gepost op: 14-03-2011, 21:07:53 »
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is :
Zat de mol écht in de bus in aflevering 1, en zo ja waar dan en met welke vermomming ?
Wat was het scenario als de mol wél in de bus ontmaskerd zou worden ?

ik denk dat deze vraag de elfde aflevering beantwootd zal wordem
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #169 Gepost op: 15-03-2011, 11:35:28 »
Ik had toestraks een hele goede vraag... ben k m kwijt. ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #170 Gepost op: 15-03-2011, 15:56:00 »
Stonden er redders langs de zijkant bij het onderwaterdoolhof, of werd er gerekend op de zwemcapaciteiten van de kandidaten?

En waar waren de bommen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #171 Gepost op: 15-03-2011, 17:34:24 »
Was er bewust geen finale-opdracht of is die om een of andere reden niet doorgegaan?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #172 Gepost op: 15-03-2011, 19:44:45 »
Kwaad doet het niet moet de regie gedacht hebben want Anna zat toch zo faliekant fout dat Karin geen schade zou oplopen. En het is naar de rest ook het meest eerlijk dat de mol de supervrijstelling pakt.

Voor wat betreft die joker ben ik het wel met je eens, maar die vrijstelling was uiteraard voor de finale. Daar had Karin natuurlijk wel degelijk wat aan gehad, zo dit allemaal  'echt' was/ geweest zou zijn.

Citaat
Wellicht als niemand Patrick in de smiezen zou hebben gehad dat er inderdaad wel een echte meet-the-mole zou zijn geweest en de vraag is dan, hoe had dat er dan uitgezien?

Dat heb ik me inderdaad ook afgevraagd want het blijft een vreemde constructie.

Afhankelijk van wie de mol blijkt zou ik graag willen weten waar dat hele gedoe over die vragen over ging in aflevering 10. Als Patrick de mol is, waarom zaagde hij dan zo door over welke vragen het waren, alleen om Art nog in verwarring te brengen oid, of was het voor de kijkers..??

En van Pepijn wil ik graag weten of hij per toeval dat 'protect and survive' shirt aanhad op de dag dat hij zich opofferde om het  scherm te zien.. (En uiteraard waarom hij dit nou deed maar dat vroeg iemand al eerder geloof ik).  ;D

Ohja, en die mandjes - wat was daar nou de bedoeling van, die suggestie omtrent het laatste mandje want erg logisch was dat niet als het bedoeld was om zijn medespelers om de tuin te leiden..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #173 Gepost op: 15-03-2011, 20:19:37 »
Hoe worden de hints voor een serie verzonnen? Gaan er wat mensen om een tafel zitten en denken ze bij elkaar bijv. 'goh laten we iets met handgebaren doen'? Heeft de mol zelf soms ook wel eens wat te zeggen in de keuze van hints?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #174 Gepost op: 16-03-2011, 01:26:08 »
Ik kan me goed voorstellen dat Anna en Pepijn een dealtje hadden, zo van: stem jij op die, dan stem ik op die en als 1 van ons eruit gaat weten we dat die het niet is. Ik gok op Karin en Art als grote verdachten voor deze twee. Dus Pepijn eerst op Karin eruit, vervolgens Anna op Art.
Anna & Pepijn, hadden jullie een dealtje zoals hierboven beschreven?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #175 Gepost op: 16-03-2011, 01:51:49 »
Hoe worden de hints voor een serie verzonnen? Gaan er wat mensen om een tafel zitten en denken ze bij elkaar bijv. 'goh laten we iets met handgebaren doen'? Heeft de mol zelf soms ook wel eens wat te zeggen in de keuze van hints?

Van Inge weten we toevallig dat zij zelf die hint heeft verzonnen, maar ik vind het een steengoede vraag! Zeker stellen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #176 Gepost op: 16-03-2011, 10:34:05 »
Vraag voor Art (als hij niet de mol is): Heb je bewust een Elvis t-shirt meegenomen en topografie in je contactadvertentie gezet om de kijkers in de maling te nemen d.m.v. nephints?
Deze kan je ook stellen aan Patrick (als hij de mol niet zou zijn): heb je bewust 'tomeloos positief' in je contactadvertentie gestopt en al die andere to...po...-aanwijzingen gezegd?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #177 Gepost op: 16-03-2011, 12:49:47 »
Van Inge weten we toevallig dat zij zelf die hint heeft verzonnen, maar ik vind het een steengoede vraag! Zeker stellen!

Ik vind dat ook een leuke vraag! Kan ik na de MFD ergens lezen of zien welke vragen zijn gesteld op de MFD (en de antwoorden)?
Ik heb zelf geen tijd om te komen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #178 Gepost op: 16-03-2011, 16:57:00 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41006.msg1216757#msg1216757 ;) ;)
En als vraag: Wist de crew van te voren al dat de vuurwerk gedoemd was te mislukken? Of was er nog hoop?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #179 Gepost op: 16-03-2011, 17:26:39 »
Veel vragen. Ik heb er nu 35 verzameld.
Ik hoop dat we tijd genoeg hebben jongens.
Maar we gaan ons best doen om er zoveel mogelijk beantwoord te zien ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.