Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 269207 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #160 Gepost op: 25-09-2011, 15:58:19 »
Dan moet ik het bericht van Avogadro nog eens opnieuw lezen.



Edit: het lijkt een klein beetje dat Avogadro het bovenste plaatje ook via google gevonden heeft, het staat er een beetje verwarrend.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2011, 16:01:02 door Bodejos »

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #161 Gepost op: 25-09-2011, 16:07:28 »
Klopt ja, hij zegt:

Dit komt uit de molmail:
[plaatje]
Gegoogled op "zwart zand ijsland" en toen vond ik:
[plaatje]
en
[plaatje]

Dus daaruit maak ik op dat hij het eerste plaatje niet gevonden heeft via google...
臥底 是 谁?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #162 Gepost op: 25-09-2011, 19:41:43 »
Frits Huffnagel twittert dat hij bij een voorstelling van Anne-Marie Jung aan het kijken is... Het begint nu wel erg verdacht te worden...
Oh, en hij was al eens eerder bij Mary Poppins met William Spaaij
« Laatst bewerkt op: 25-09-2011, 19:43:53 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #163 Gepost op: 25-09-2011, 19:55:47 »
@emibh, dat lees ik er nu inderdaad ook uit. Wat ik bedoelde, is: wanneer je het berichtje in zijn geheel leest, dan lijkt het in eerste instantie alf hij commentaar levert op het eerste plaatje, met de woorden ''gevonden op google'' .


Door nog eens goed te kijken, staat het er correct.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #164 Gepost op: 28-09-2011, 13:06:01 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #165 Gepost op: 28-09-2011, 13:29:16 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #166 Gepost op: 28-09-2011, 13:40:57 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #167 Gepost op: 28-09-2011, 17:14:51 »
Zou het niet gewoon enorm vet zijn als de AVRO Hadewych en Marit hiervoor gevraagd zouden hebben?
Dat ze dus zogenaamd de door Santegoeds "onthulde" namen bevestigen en dat we ineens in de serie tien compleet anderen krijgen?
臥底 是 谁?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #168 Gepost op: 28-09-2011, 17:24:30 »
oh, ik krijg geen molmail ::schaam::

WAT?! :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #169 Gepost op: 28-09-2011, 19:39:15 »
WAT?! :o
POLITIE! HOUD HEM AAN  >:(
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #170 Gepost op: 28-09-2011, 19:44:01 »
POLITIE! HOUD HEM AAN  >:(

Onthoofden lijkt me gepaster
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #171 Gepost op: 28-09-2011, 20:56:27 »
Onthoofden lijkt me gepaster
::) doe mij toch maar de politie dan ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #172 Gepost op: 28-09-2011, 23:03:26 »
Zou het niet gewoon enorm vet zijn als de AVRO Hadewych en Marit hiervoor gevraagd zouden hebben?
Dat ze dus zogenaamd de door Santegoeds "onthulde" namen bevestigen en dat we ineens in de serie tien compleet anderen krijgen?

Daar zit ik stiekum de hele tijd ook op te hopen. Lekker spelen met de media dus. Ik weet dat het steeds onwaarschijnlijker wordt, maar het zou zo grappig zijn!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #173 Gepost op: 29-09-2011, 09:09:31 »
Daar zit ik stiekum de hele tijd ook op te hopen. Lekker spelen met de media dus. Ik weet dat het steeds onwaarschijnlijker wordt, maar het zou zo grappig zijn!

Tja..
Ik heb niks tegen IJsland lijkt me een mooi land, qua landschappen en impulsen.  :)
Ik hoop ergens wel op misschien een tweede land voor wat betreft diversiteit & afwisseling, en dan vooral een iets warmer aandoend land voor het beeld / contrast.

De kandidaten lijken me op zich wel ok al heb ik niet direct een beeld bij drie van de vier blonde dames - beetje teveel van hetzelfde wat mij betreft had daar op 't eerste gezicht althans liever wat meer diversiteit in gezien maar soit, misschien valt dat allemaal mee als de serie start en je echt een beeld krijgt van de groepsdynamiek.  ;)

Ik heb echter geen echt goed voorgevoel bij die Huffnagel. Misschien valt dat ook mee maar op het eerste gezicht lijkt me dat een miscast. Niet per se iets tegen politici oid maar dit lijkt me gewoon niet direct een kandidaat die aanspreekt (lees; zelfingenomen saaineus) of die echt past in een dynamisch spel als widm. Maar als dat anders blijkt te zijn zal ik ook zeker bereid zijn dat toe te geven.  ;)
Vooralsnog spreekt hij me niet erg aan als kandidaat iig, en ik zie ook niet zozeer het nut om een (ex)politicus toe te voegen maar goed.

Voor de rest lijkt het me best een aardige groep kandidaten, iig wel divers.  :)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #174 Gepost op: 29-09-2011, 13:29:22 »
Liesbeth Staats en Marion Pauw zeggen mij als enige 2 niks de rest ken ik wel van gezicht of van wat ze doen. Is eigenlijk elk jaar wel zo.
When life knocks you down, fight back!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #175 Gepost op: 29-09-2011, 14:26:36 »
Tja..
Ik heb niks tegen IJsland lijkt me een mooi land, qua landschappen en impulsen.  :)
Ik hoop ergens wel op misschien een tweede land voor wat betreft diversiteit & afwisseling, en dan vooral een iets warmer aandoend land voor het beeld / contrast.

Ik heb echter geen echt goed voorgevoel bij die Huffnagel. Misschien valt dat ook mee maar op het eerste gezicht lijkt me dat een miscast. Niet per se iets tegen politici oid maar dit lijkt me gewoon niet direct een kandidaat die aanspreekt (lees; zelfingenomen saaineus) of die echt past in een dynamisch spel als widm. Maar als dat anders blijkt te zijn zal ik ook zeker bereid zijn dat toe te geven.  ;)

Qua IJsland zeker met je eens, en een wissel naar een warmer land ook. Over Frits Huffnagel, ik heb hem vaak genoeg op TV gezien in zijn tijd als wethouder van Den Haag(en hij wordt vaak ook in andere programma's uitgenodigd, laatst nog bij P&W) en Frits komt op mij altijd over als een man die serieus met de zaken bezig is maar buiten zijn werk op gewoon een opgewekte man die ook een andere kant heeft dan die van zelfingenomen saaineus. Maar goed als jouw beeld niet klopt ben je bereid dat toe te geven, dus laten we er tegen die tijd nog op terugkomen. :P (en misschien is hij in het spel wel de saaineus, of.. de mol??? en wordt hij door iedereen onderschat. Politici kunnen zich namelijk gemakkelijk uit moeilijke situaties praten :P)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #176 Gepost op: 29-09-2011, 14:29:45 »
Zou het niet gewoon enorm vet zijn als de AVRO Hadewych en Marit hiervoor gevraagd zouden hebben?
Dat ze dus zogenaamd de door Santegoeds "onthulde" namen bevestigen en dat we ineens in de serie tien compleet anderen krijgen?
Dat zou ik echt DE stunt van de eeuw vinden, maar die beelden van het land lijken toch echt op IJsland, en de groep mensen die daar stonden waren onderweg naar IJsland, ergens half mei.. Ik geef het een kleine kans dat het waar is, maar als het zo is, is het echt een enorme mindf*ck :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #177 Gepost op: 29-09-2011, 16:04:35 »
Dat zou ik echt DE stunt van de eeuw vinden, maar die beelden van het land lijken toch echt op IJsland, en de groep mensen die daar stonden waren onderweg naar IJsland, ergens half mei.. Ik geef het een kleine kans dat het waar is, maar als het zo is, is het echt een enorme mindf*ck :P

Als dat zo zijn dan zou dat idd de mindfuck van de eeuw zijn. Als dat zo is zou ik dat echt geweldig vinden
Ik denk alleen niet dat dat zo is XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #178 Gepost op: 29-09-2011, 17:00:53 »
(...) die beelden van het land lijken toch echt op IJsland (...)
Tja, maar zouden beelden van de Cerro Negro niet ook heel erg op IJsland kunnen lijken? Als het maar enigszins vulkanisch is ben je al gauw klaar.
The British are not impressed.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #179 Gepost op: 30-09-2011, 16:01:19 »
Marit in filmpje En IK zelf de MOL?? Of is ze de eerste afvaller? ::oink::