Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 269247 keer)

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #260 Gepost op: 21-10-2011, 22:47:39 »
Volgens mij heeft die het niet zo stellig getweet. Eerst stond er: ik ben erbij vanavond, wellicht. En later: Heb je me gezien?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #261 Gepost op: 21-10-2011, 22:51:19 »
Volgens mij heb ik Anton en JP gezien, en als één van hen toevallig die tweet heeft verstuurd, dan heb ik em inderdaad gezien :P
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #262 Gepost op: 21-10-2011, 23:15:23 »
Is het overigens ook al zeker dat volgend seizoen niet gepresenteerd wordt door PJ? Kan er niks over vinden namelijk..
Ja dat roept iedereen. Ik snap het ook niet, want volgens mij is er geen bron, behalve dat gerucht van afgelopen zomer.

't Staat ook al uitgebreid op de wiki's. Het heeft gestaan op de wiki van Wie is de Mol (is nu weer weg, staat nu bij presentator 2012 een leeg vakje) en het staat op de wiki van Art.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #263 Gepost op: 21-10-2011, 23:22:27 »
Ja dat roept iedereen. Ik snap het ook niet, want volgens mij is er geen bron, behalve dat gerucht van afgelopen zomer.

't Staat ook al uitgebreid op de wiki's. Het heeft gestaan op de wiki van Wie is de Mol (is nu weer weg, staat nu bij presentator 2012 een leeg vakje) en het staat op de wiki van Art.

Aah oke dan, dan moeten we maar afwachten op bevestiging van de Avro of op 5 januari.
Maar toen ze van Angela naar Karel en van Karel naar Pieter-Jan wisselde was het toch ook ruim van de voren bekend?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #264 Gepost op: 21-10-2011, 23:31:12 »
Aah oke dan, dan moeten we maar afwachten op bevestiging van de Avro of op 5 januari.
Maar toen ze van Angela naar Karel en van Karel naar Pieter-Jan wisselde was het toch ook ruim van de voren bekend?

Dat ben ik al lang weer vergeten
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #265 Gepost op: 22-10-2011, 10:33:58 »
Het is inderdaad nog niet zeker, alleen de conclusie van Santegoeds omdat hij PJ niet zag op Schiphol. Ik hoop echt dat PJ gewoon presenteert komend seizoen.
Maar omdat je nu telkens PJ en Art naast elkaar ziet, begin ik toch wel te vrezen...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #266 Gepost op: 22-10-2011, 11:32:13 »
Zo waar een WIDM met voor mij onbekende (bekende) Nederlanders!  :-[ :D

Alleen Liesbeth Staats is bij mij bekend. Maar ach, die trend was al gaande. Kende ik vorig jaar slechts 2 kandidaten van naam, ditmaal dus slechts 1. En het mocht dan weliswaar geen verrassing meer zijn, doordat ik pas heel laat het desbetreffende topic doornam hier wist ik er al die tijd niet vanaf.  ::trots:: Dus  ::joehoe:: omdat ze in IJsland de serie opgenomen hebben! Ben zo benieuwd naar alle locaties die terug gaan komen. Mijn oom/tante kijken eveneens graag WIDM en zijn fervent IJsland-gangers. Dus grote kans dat menig locatie hen bekend voor komt  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #267 Gepost op: 22-10-2011, 11:44:56 »
Liesbeth gisteren even kort gesproken. Erg aardig!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #268 Gepost op: 22-10-2011, 12:42:48 »
In de leader zie ik verschillende terugblikken naar vorige seizoenen en leaders.
Zou je die aan de rol van een kandidaat kunnen linken?
Ik zie Hadewych een kant op zwaaien/wijzen, zoals in de allereerste leader van seizoen 1 gedaan werd door, ik dacht, Arnoud. Misschien is zij dus net als Arnoud
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En herkend iemand deze jeugdfoto? Misschien heet deze persoon dezelfde rol al Lottie,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #269 Gepost op: 22-10-2011, 12:51:31 »
In de leader zie ik verschillende terugblikken naar vorige seizoenen en leaders.
Zou je die aan de rol van een kandidaat kunnen linken?
Ik zie Hadewych een kant op zwaaien/wijzen, zoals in de allereerste leader van seizoen 1 gedaan werd door, ik dacht, Arnoud. Misschien is zij dus net als Arnoud
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En herkend iemand deze jeugdfoto? Misschien heet deze persoon dezelfde rol al Lottie,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Btw je hebt het mollogo van de foto gehaald? Ik vond dat namelijk gewoon redelijk obvious!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #270 Gepost op: 22-10-2011, 13:26:30 »
ik wou de kandidaten nog niet echt weten dus heb ik allen het lijstje snel doorgekeken maar geen van de 10 komen mij bekend voor. alleen Dio zegt me iets.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #271 Gepost op: 22-10-2011, 13:26:46 »
En het speculeren kan nu dus echt weer beginnen! Nog een reden dat widm gister had moeten winnen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #272 Gepost op: 22-10-2011, 13:30:22 »
alleen Dio zegt me iets.
Ik ken alleen deze Dio: [link]
The British are not impressed.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #273 Gepost op: 22-10-2011, 13:39:27 »
Aan die intro te zien zie ik alleen maar uitgestrekte steenvelden, geen stad/dorp  ::ohno::

Erg jammer... vind de stad opdrachten juist zo leuk :)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #274 Gepost op: 22-10-2011, 13:41:09 »


Btw je hebt het mollogo van de foto gehaald? Ik vond dat namelijk gewoon redelijk obvious!
Het lijkt een beetje een combinatie van de bomenopdracht met jeugdfoto's uit 2006 en de onderwater/eigenschappenopdracht uit 2005.
Bij de laatstgenoemde stond er alleen bij Yvon het logo van de mol achterop en dat bleek toen ook echt een aanwijzing te zijn. Nu hebben we alleen bovenstaande foto nog gezien, maar de rest nog niet, dus theoretisch zou het een hint kunnen zijn ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #275 Gepost op: 22-10-2011, 13:43:09 »
Het lijkt een beetje een combinatie van de bomenopdracht met jeugdfoto's uit 2006 en de onderwater/eigenschappenopdracht uit 2005.
Bij de laatstgenoemde stond er alleen bij Yvon het logo van de mol achterop en dat bleek toen ook echt een aanwijzing te zijn. Nu hebben we alleen bovenstaande foto nog gezien, maar de rest nog niet, dus theoretisch zou het een hint kunnen zijn ;)
Ook even de theorie van Seizoen 1 in de gaten houden... De volgorde van de intro kan ook een aanwijzing bevatten :P
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #276 Gepost op: 22-10-2011, 15:24:21 »
Ik denk niet dat er in de leader een enorme hint zit, simpelweg omdat ze die nu al zo vroeg bekend hebben gemaakt. Nu zijn er een paar maanden de tijd om alles uit te pluizen in plaats van 10 weken. Een grote hint blijft dan niet zo lang verborgen, omdat molloten alles uitpluizen. En dat weten de makers zelf ook.

Natuurlijk kan er nog steeds een hint inzitten. Dat kan altijd. En daarom moeten we achter alles wat zoeken. Dat maakt de mol juist leuk.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #277 Gepost op: 22-10-2011, 15:54:17 »
Ik denk niet dat er in de leader een enorme hint zit, simpelweg omdat ze die nu al zo vroeg bekend hebben gemaakt. Nu zijn er een paar maanden de tijd om alles uit te pluizen in plaats van 10 weken. Een grote hint blijft dan niet zo lang verborgen, omdat molloten alles uitpluizen. En dat weten de makers zelf ook.

Natuurlijk kan er nog steeds een hint inzitten. Dat kan altijd. En daarom moeten we achter alles wat zoeken. Dat maakt de mol juist leuk.
DOEN WE :D
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #278 Gepost op: 22-10-2011, 16:15:30 »
De leader zou dus Hadewych Minis als mol aanwijzen, heb ik dat goed begrepen?

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #279 Gepost op: 22-10-2011, 16:16:53 »
De leader zou dus Hadewych Minis als mol aanwijzen, heb ik dat goed begrepen?
Marion Pauw  ::rofl::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels