Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 269145 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #580 Gepost op: 22-12-2011, 21:30:59 »
Ik zag net de promo van WIDM :o :o
::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #581 Gepost op: 22-12-2011, 21:32:25 »
Pieter Jan is net begonnen met de executie.......''
PJ ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #582 Gepost op: 4-01-2012, 00:51:12 »
Screenshot 2e scherm:
Spoiler: In spoiler wegens layout (klik om te tonen/verbergen)

Citaat van: AVRO.nl
[Je kunt] aangeven wie van de kandidaten jij verdenkt en dat kun je natuurlijk ook van de rest van Nederland zien. En vergeet je verdenking niet te delen met je eigen sociale netwerk!

Daarnaast is er natuurlijk alles te vinden over de kandidaten, zie je leuke statistieken (zoals het aantal jokers) en vind je meer informatie over de opdrachten.

En ben je benieuwd wat er allemaal getwitterd wordt over widm en door de Mol zelf? Ook dat is te volgen via live.avro.nl.

Tot slot is de uitzending live te bekijken via het tweede scherm. Dus mocht je in het buitenland zitten, dan kun je toch op hetzelfde moment de uitzending kijken!

Ga donderdagavond tijdens de uitzending naar live.avro.nl!

Ik ga het ook 'opnemen' en dat dan versneld afspoelen (ook op YouTube), dan zie je de verdenkingen gedurende de uitzending :)
« Laatst bewerkt op: 4-01-2012, 01:00:33 door bartjel »

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #583 Gepost op: 4-01-2012, 10:07:48 »
Ik zat te denken hoe het zal zijn zonder PJ maar met Art.
Zal Art er ook in slagen om ons thuis meteen in die molsfeer te brengen, en zal hij er in slagen om alle boodschappen op een net zo spannende en serieuze manier als PJ te brengen? PJ was wel kenmerkend voor het programma, maar ja...

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #584 Gepost op: 4-01-2012, 10:36:44 »
Ik zat te denken hoe het zal zijn zonder PJ maar met Art.
Zal Art er ook in slagen om ons thuis meteen in die molsfeer te brengen, en zal hij er in slagen om alle boodschappen op een net zo spannende en serieuze manier als PJ te brengen? PJ was wel kenmerkend voor het programma, maar ja...
Volgens Joeri wel :)

Laten we m maar gloven
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #585 Gepost op: 4-01-2012, 10:52:12 »
Ja, maar daar kan je de klok op gelijk zetten dat dat gezegd gaat worden.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #586 Gepost op: 4-01-2012, 23:52:40 »
Daar gaan we weer! Mijn eerste molpost in lange tijd. De jacht is geopend! En nog wel in IJsland, super dat dat tenminste al is uitgekomen! Fijn dat de makers zo goed naar ons luisteren. ;) En mijn Mol van vorig jaar de presentator, hoewel ik net gewend was geraakt aan PJ, toch wel een goede keuze voor opvolger. Hij gaat dat heel goed doen.

Ik ken niet zo veel kandidaten deze keer, al zal dat wel meevallen want ik vind ze nu al enorm meevallen wat ik er al van heb meegekregen. Goed, ik ken hun namen nu al vanbuiten, dus dat maakt het wat makkelijker maar er is natuurlijk meer nodig om de Mol te klissen.

Zoals elk jaar ga ik proberen objectief te starten, al weten we allemaal dat dat waarschijnlijk nogmaals voor geen meter gaat lukken. Benieuwd welke tunnel ik weer in ga vliegen! Al wil ik dat zo lang mogelijk proberen uit te stellen. Maar ik kan er niet aan ontsnappen, ook ik heb alvast een paar eerste indrukken gevormd. Maar of die ook kloppen, haha dat is een andere zaak. Niettemin, ben echt benieuwd naar dit seizoen.

Fingers crossed dat ze ook nog naar Denemarken trekken, dat was namelijk mijn andere verzoek. ::trots::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 12:16:26 door FenikXII »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #587 Gepost op: 5-01-2012, 12:05:06 »
Ik zat er dit jaar nog helemáál niet in, in de molhype. Maar vandaag begint het toch weer te kriebelen..... had m'n Mol shirt eigenlijk aan moeten doen op't werk vandaag. Vergeten.  :-\\

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #588 Gepost op: 5-01-2012, 12:39:30 »
In het filmpje bij SBS zei Sanne dat ze, omdat ze de makers kende, goed kon inschatten wat voor type mol ze hadden gekozen voor 2011 en dat ze daardoor Patrick vrij snel ontmaskerde.

Laten we ons eens verplaatsen in de makers en wat voor mollen we hebben gehad/wat voor type ze dit jaar gekozen zouden kunnen hebben en wie van de kandidaten erbij zou passen.

Yvon: geen idee eigenlijk hoe ik haar moet omschrijven
Milouska: De 'domme doos' die de mol nooit kan zijn
Inge: hardwerkende kandidaat met 2 gezichten (mol en kandidaat)
Dennis: de vrolijke jonge jongen die nooit de mol kon zijn
Jon: (niet gekozen door de makers, maar de ex-mollen zouden wel gestuurd kunnen zijn in hun keuze)
Kim: obvious mol?
Patrick: vaderfiguur/persoon die heel makkelijk te vetrouwen is

2012 mol: 'De typische winnaar' (olympisch kampioen Maarten, die er alles aan doet te winnen en zijn fouten daardoor niet als molacties worden gezien?) Ik noem maar wat ;)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 12:45:51 door mollenvanger21 »

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #589 Gepost op: 5-01-2012, 16:44:14 »
Ik zal trouwens wel weer een oude zeur zijn, maar ik vind de groepsfoto van dit jaar (die op wieisdemol.nl te zien is) niet echt heel erg geslaagd. Tim staat er heel onopvallend tussen, naast hem weer Maarten die 3 koppen groter is dan de rest, en de rest van de kandidaten zijn een beetje oneerlijk verspreid...

Edit:
En dan bedoel ik de foto die Bartjel in zijn spoiler hierboven postte.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 17:57:20 door NoemMeMaarMol »
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #590 Gepost op: 5-01-2012, 16:53:01 »
Ik zal trouwens wel weer een oude zeur zijn, maar ik vind de groepsfoto van dit jaar (die op wieisdemol.nl te zien is) niet echt heel erg geslaagd. Tim staat er heel onopvallend tussen, naast hem weer Maarten die 3 koppen groter is dan de rest, en de rest van de kandidaten zijn een beetje oneerlijk verspreid...

Idd.
Why don't I ever listen to me?

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #591 Gepost op: 5-01-2012, 16:56:40 »
Ik zal trouwens wel weer een oude zeur zijn, maar ik vind de groepsfoto van dit jaar (die op wieisdemol.nl te zien is) niet echt heel erg geslaagd. Tim staat er heel onopvallend tussen, naast hem weer Maarten die 3 koppen groter is dan de rest, en de rest van de kandidaten zijn een beetje oneerlijk verspreid...

Ben ik het helemaal mee eens! Anne-Marie haar gezicht is ook bijna niet zichtbaar en een hoop anderen staan er ook niet echt op hun voordeligst op.

(En ik wist mijn wachtwoord van .com nog. ;D)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Opvallende feiten
« Reactie #592 Gepost op: 6-01-2012, 12:13:31 »


Hadewych: Geboren op 5 januari, dezelfde dag waarop de eerste aflevering werd uitgezonden.

Dio: "Ik vertrouw je blindelings!" Een mol is blind. Hint? ;)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 12:57:24 door Dolfie, Reden: Samengevoegd »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #593 Gepost op: 6-01-2012, 12:54:19 »
Dat laatste is best knap. ;D

Grappig dat gisteren weer alles vast liep. Livestream en .nl en zelfs hier even. Wat zijn er toch een hoop fans
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #594 Gepost op: 7-01-2012, 03:44:02 »
ik heb  iets gemist , dus  ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #595 Gepost op: 7-01-2012, 11:12:35 »
De website is aangepast! Je kunt weer terugkijken zonder meteen te weten wie eruit vliegt ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #596 Gepost op: 7-01-2012, 12:02:52 »
Ik heb nu Liesbeth gestemd omdat dat m'n eerste voel was.

Maar ik twijfel nu ernstig tussen Liesbeth en Dio. Liesbeth deed erg raar, maar het werd wel duidelijk in beeld gebracht (een openlijke verdenking van Frits bijvoorbeeld). Maar dat was bij Kim ook zo. Dio doet zich volgens mij veel onnozeler voor dan hij is. Dat kan een tactiek zijn, maar ook iets voor een mol. Frits en William vind ook wel verdacht, maar heb ik een iets minder molgevoel bij dan de eerste twee. Misschien moet ik later deze week nog een keer terug kijken.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #597 Gepost op: 7-01-2012, 12:19:03 »
De website is aangepast! Je kunt weer terugkijken zonder meteen te weten wie eruit vliegt ::ok::

Ja! ik had t ook gezien.. Is echt beter
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #598 Gepost op: 30-01-2012, 21:02:14 »
Ik ben een wieisdemolkijker van het eerst uur, maar de vorige keer viel me al op dat er om de drie seconden een commentaar van een speler in beeld is. Dit keer weer precies hetzelfde. Hebben ze net een paar seconden een activiteit laten zien, komt er meteen weer commentaar van een speler: 'ja, en toen schrok ik toch wel heel erg, ik dacht bij mezelf.. ' enzovoort.
Dit gaat zo irriteren! Ik begrijp dat het leuk is om af en toe een commentaar erdoor te gooien maar ze moeten niet overdrijven.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #599 Gepost op: 30-01-2012, 21:03:12 »
Ik ben een wieisdemolkijker van het eerst uur, maar de vorige keer viel me al op dat er om de drie seconden een commentaar van een speler in beeld is. Dit keer weer precies hetzelfde. Hebben ze net een paar seconden een activiteit laten zien, komt er meteen weer commentaar van een speler: 'ja, en toen schrok ik toch wel heel erg, ik dacht bij mezelf.. ' enzovoort.
Dit gaat zo irriteren! Ik begrijp dat het leuk is om af en toe een commentaar erdoor te gooien maar ze moeten niet overdrijven.

Of iig niet het hoofd van een kandidaat :)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels