Auteur Topic: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)  (gelezen 48085 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #160 Gepost op: 29-03-2011, 10:56:16 »
Ik heb net aflevering 2 zitten kijken.
Het volgende (psychologische) voorvalletje viel me op. Twee vrouwen konden een vrijstelling verdienen en waren maar matig teleurgesteld toen dat mislukte. Ze hadden het voornamelijk over hun leuke dag. Anderen konden zich niet voorstellen dat ze zelf niet heel erg teleurgesteld zouden zijn.......... en dus moest één van die vrouwen de mol wel zijn!

Grappig dat mensen van hun eigen karakter en beweegredenen uitgaan om de mol te identificeren. En zo ga je dus de mist in  ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #161 Gepost op: 29-03-2011, 14:29:54 »
Ik heb net aflevering 2 zitten kijken.
Het volgende (psychologische) voorvalletje viel me op. Twee vrouwen konden een vrijstelling verdienen en waren maar matig teleurgesteld toen dat mislukte. Ze hadden het voornamelijk over hun leuke dag. Anderen konden zich niet voorstellen dat ze zelf niet heel erg teleurgesteld zouden zijn.......... en dus moest één van die vrouwen de mol wel zijn!

Grappig dat mensen van hun eigen karakter en beweegredenen uitgaan om de mol te identificeren. En zo ga je dus de mist in  ;D


Tja zoals de waard is...  ;D
Art en Jan kunnen hier vast van meespreken gezien hun gezamenlijke tunnelvisie op elkaar..  ::rofl::

Het klopt dit zie je elk jaar weer in een bepaalde vorm terug - en dan raakt iedereen stilaan steeds verder overtuigd van zijn  of haar eigen cirkelredenatie.  ::trots::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #162 Gepost op: 29-03-2011, 14:45:01 »
For the record:

Seizoen 1 en 2 UK kunnen geheel op YouTube worden bekeken:

The Mole UK Serie 1

The Mole UK Serie 2


Alle Australische seizoenen ook (behalve 5 maar daar mis je niks aan imho..) :

The Mole Australia Serie 1

The Mole Australia Serie 2

The Mole Australia Serie 3

The Mole Australia Serie 4

De Amerikaanse series 1 en 2 staan deels online niet geheel meen ik. Die heb ik nog wel op mijn computer staan dus die kan ik wel uploaden als daar behoefte aan is.  :)


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #163 Gepost op: 29-03-2011, 15:28:42 »
For the record:

Seizoen 1 en 2 UK kunnen geheel op YouTube worden bekeken:

The Mole UK Serie 1

The Mole UK Serie 2


Alle Australische seizoenen ook (behalve 5 maar daar mis je niks aan imho..) :

The Mole Australia Serie 1

The Mole Australia Serie 2

The Mole Australia Serie 3

The Mole Australia Serie 4

De Amerikaanse series 1 en 2 staan deels online niet geheel meen ik. Die heb ik nog wel op mijn computer staan dus die kan ik wel uploaden als daar behoefte aan is.  :)



Ziet er wel goed uit, maar soms loopt het geluid niet synchroon, je ziet die website in beeld en het zijn verschillende stukjes ipv 1 lange aflevering. Ook is het soms in de verkeerde verhoudingen geupload (16:9 ipv 4:3) Heb jij serie 1 en 2 in grote bestanden (dus serie 1 niet in DVD-formaat maar in 1 lange avi per aflevering en serie 2 als een groot bestand per aflevering ipv 5 bestanden), dan zou ik die graag ergens willen downloaden en op mijn site willen zetten als dat kan!  ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #164 Gepost op: 29-03-2011, 16:01:58 »
Heb jij serie 1 en 2 in grote bestanden (dus serie 1 niet in DVD-formaat maar in 1 lange avi per aflevering en serie 2 als een groot bestand per aflevering ipv 5 bestanden), dan zou ik die graag ergens willen downloaden en op mijn site willen zetten als dat kan!  ;D

US Serie 1 - 1 avi, circa 350 MB per aflevering
US Serie 2 - 1 avi , circa 212 MB per aflevering

Heb de celebrity moles US ook nog maar persoonlijk vond ik die niet sterk - allemaal 1 avi per aflevering zwaarte verschillend tussen 350/ 550 MB +- per aflevering.

Ook van UK1 en 2 en de Australische series.

Whaha ik kom er nu ineens achter dat ik zelfs nog 7 afleveringen van Australie 5 heb - is dus niet compleet volgens mij.  ::)

Laat maar weten welke je wilt dan upload ik ze wel.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #165 Gepost op: 29-03-2011, 16:23:07 »
US Serie 1 - 1 avi, circa 350 MB per aflevering
US Serie 2 - 1 avi , circa 212 MB per aflevering

Heb de celebrity moles US ook nog maar persoonlijk vond ik die niet sterk - allemaal 1 avi per aflevering zwaarte verschillend tussen 350/ 550 MB +- per aflevering.

Ook van UK1 en 2 en de Australische series.

Whaha ik kom er nu ineens achter dat ik zelfs nog 7 afleveringen van Australie 5 heb - is dus niet compleet volgens mij.  ::)

Laat maar weten welke je wilt dan upload ik ze wel.
Op dit moment heb ik:

Australië 1-4
Ver. Koninkr. 1
Amerika 5

Dus die US1 en 2 zijn wel mooi, die celebrity moles US zou ik ook wel willen, want hoe meer hoe beter ;D en UK2 heb ik ook nog nodig. Als je die allemaal in een zip of rarbestand op Megaupload kunt zetten of er een torrent van kunt maken, dan ben ik superblij!  :D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #166 Gepost op: 29-03-2011, 16:30:40 »
Op dit moment heb ik:

Australië 1-4
Ver. Koninkr. 1
Amerika 5

Dus die US1 en 2 zijn wel mooi, die celebrity moles US zou ik ook wel willen, want hoe meer hoe beter ;D en UK2 heb ik ook nog nodig. Als je die allemaal in een zip of rarbestand op Megaupload kunt zetten of er een torrent van kunt maken, dan ben ik superblij!  :D

Ok wordt Megaupload, zal ze zippen.
Ik laat je wel via pm weten wanneer het er staat ok.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #167 Gepost op: 29-03-2011, 16:37:15 »
Dat komt door megaupload, de videosite via waar je het bekijkt... Daarvan mag je maar 72 minuten kijken ofzo. Moet je gewoon 30 minuutjes wachten, of een uurtje, en dan kan je weer verder kijken. :)
O, vaag. Nou ja. Dan kijk ik de volgende keer maar gewoon 1 aflevering per keer. Hoef ik ook niet te stoppen net als het spannend wordt. ;)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #168 Gepost op: 29-03-2011, 17:23:26 »
Wow, maar 1 euro per maand! Ik denk dat ik zelf een pakket ga nemen, supergoedkoop! Welke versie heb jij, Starter, Zilver of Groot?
Starter, daar heb je meer dan genoeg aan.. En anders kun je altijd upgraden :P
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #169 Gepost op: 29-03-2011, 19:23:15 »
Starter, daar heb je meer dan genoeg aan.. En anders kun je altijd upgraden :P
Ik heb het gekocht, en nu is het maar wachten op een nameserver update...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #170 Gepost op: 31-03-2011, 02:09:35 »
Ik ben nu bezig seizoen 4 te kijken.
Wat hadden ze toen trouwens vreemde opdrachten ... boodschappen doen, de was doen, de stallen uitmesten.
Net alsof het een stel bediendes zijn.  ;D

Ik vind seizoen 4 trouwens veel leuker dan seizoen 3. Geen irritante kandidaten (Patricia is zelfs redelijk vermakelijk om naar te kijken) en natuurlijk gewoon 10 kandidaten en niet 11.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het is trouwens wel een stuk overzichtelijker zoals het er in dit seizoen aan toe gaat. Angela die in de voice-over de opdrachten uitlegt.
Dat mag volgend jaar ook wel weer terug. Laat Pieter Jan de voice-over inspreken, want de manier waarop sommige kandidaten de opdrachten uitleggen ... daar is echt geen touw aan vast te knopen.  ::)
« Laatst bewerkt op: 31-03-2011, 02:17:32 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #171 Gepost op: 31-03-2011, 02:34:43 »
Laat Pieter Jan de voice-over inspreken, want de manier waarop sommige kandidaten de opdrachten uitleggen ... daar is echt geen touw aan vast te knopen.  ::)

Daar ben ik het 100% mee eens. Als de kandidaten de opdrachten uitleggen krijg je steeds hapsnap een stukje uitleg. Sommige stukjes worden meerdere keren uitgelegd, andere delen vaag of helemaal niet. Daarnaast vind ik het ook de taak van een presentator om de opdrachten uit te leggen. De rol van PJ mag wat dat betreft best wel weer wat groter.

BTW, wat vinden jullie van de presentatie van seizoen 1? Ik weet niet of we dat seizoen binnenkort nog gaan terugkijken, ik heb er wel weer zin in. In seizoen 1 was de presentatie vooral in de vorm van een reisverslag. (En toen moesten de kandidaten dit, en toen moesten ze dat..) Heel anders dan tegenwoordig. En die biechten, maar vooral de videodagboeken voor de thuisfront. Ik verheug me erop dat seizoen weer terug te zien. Maar eerst seizoen 3 verder afkijken. Ben al bij aflevering 8.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #172 Gepost op: 31-03-2011, 17:53:13 »
Ik vind seizoen 4 trouwens veel leuker dan seizoen 3. Geen irritante kandidaten (Patricia is zelfs redelijk vermakelijk om naar te kijken) en natuurlijk gewoon 10 kandidaten en niet 11.


Ik ben ook met seizoen 4 bezig en vind ze tot nu toe redelijk gelijkwaardig. En idd over het geheel een leuke groep.

Ik vind het alleen schandalig dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #173 Gepost op: 3-04-2011, 17:23:58 »


@bartjel: Ik weet niet of ik een seizoen uit het Verenigd Koninkrijk wil zien ... ik kan namelijk echt niet tegen Britse mensen. Dat accent ... vreselijk!


 ::oink:: ::ohno::
No Milk today???

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #174 Gepost op: 3-04-2011, 19:25:40 »
Ik vind het alleen schandalig dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat vond ik ook.
Wat me ook opvalt, is dat er eigenlijk elk seizoen welk kansen zijn om een opdracht redelijk onopvallend te laten lukken, maar dat de Mol deze kansen lang niet altijd grijpt ...
Ook bij seizoen 4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nu alleen nog seizoen 1 en 2 kijken en dan heb ik ze allemaal gezien.  ::joehoe::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #175 Gepost op: 4-04-2011, 19:52:05 »
Ik vond seizoen 4 verschrikkelijk
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #176 Gepost op: 4-04-2011, 21:01:07 »
::oink:: ::ohno::

Dat snap ik ook niet XD .... Ik vind dat britse accent zooo mooi! Ik wou dat ik dat kon XD.. Ik kan er uren naar luisteren haha..(Misschien dat ik daarom zo graag naar engeland ga, de hele dag brits om me heen horen XD)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline GeorgeisdeMol

  • Forumlid
  • @GeorgeisdeMol (Twitter)
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #177 Gepost op: 5-04-2011, 13:01:49 »
Opmerking seizoen 3:


In seizoen 3 (volgens mij in afl. 3) zit een opdracht waarbij de kandidaten een bal moesten vangen die door een accu en magneet aan het plafond bleef hangen. Zet wisten niet wanneer de bal zou gaan vallen. Het leverde geld op en een vrijstelling voor de persoon die de bal zou vangen.
Een simpele, maar erg spannende opdracht vind ik ;). Ik wilde toen echt weten wanneer die bal zou vallen en wie de bal zou vangen. Een opdracht zonder actie, maar wel een typische opdracht die bij het programma Wie is…de Mol? hoort.

Zijn jullie het met me eens?

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #178 Gepost op: 5-04-2011, 13:52:41 »
Opmerking seizoen 3:

Een simpele, maar erg spannende opdracht vind ik ;). Ik wilde toen echt weten wanneer die bal zou vallen en wie de bal zou vangen. Een opdracht zonder actie, maar wel een typische opdracht die bij het programma Wie is…de Mol? hoort.

Zijn jullie het met me eens?


Absoluut! Het psychologische aspect mag best wat meer de bovenhand nemen in dit programma. Dat maakt het allemaal een pak boeiender. Ook laat het toe om meer subtiel(ere) Molacties uit te voeren imo.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #179 Gepost op: 5-04-2011, 14:58:58 »
Dat snap ik ook niet XD .... Ik vind dat britse accent zooo mooi! Ik wou dat ik dat kon XD.. Ik kan er uren naar luisteren haha..(Misschien dat ik daarom zo graag naar engeland ga, de hele dag brits om me heen horen XD)

Al zullen sommige opdrachten je bekend voorkomen en de series misschien iets gedateerder lijken (ze zijn immers van 2000/ 2001), beide series zijn zeker de moeite van het bekijken waard imho ivm de kandidaten/ mol/ dynamiek, mooie setting en leuke opdrachten.  ::ok::

Jammer dat de serie daar maar twee seizoenen heeft gehaald.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)