Omdat ze één van de grootste hypes van het jaar hadden..? Al weet ik niet of het Oh Oh-publiek het publiek is dat veel reclame gaat maken en actief gaat stemmen..
The Voice Of Holland zie ik trouwens ook wel als een kanshebber.
Inderdaad, wat Jozswa zegt is ook wat ik dacht. Alleen hij was me voor
In de periode oktober/november was Oh oh Cherso een tv programma wat ineens zo'n nationale TV hit werd. (iets wat van te voren niet was verwacht) Hierdoor werden de mensen van de cast BN'ers die overal voor werden gevraagd. En aangezien er op het Televizierring gala wordt gekeken naar de tv wereld van het afgelopen jaar/heden/verleden zijn zij uitgenodigd. Tevens was het zo dat zij de nominatie voor de ring van 2010 toch nog niet mee konden doen. En ik niet dat zij dit jaar wel bij de laatste 3 genomineerde programma's zullen zitten.
Mijn punt was gewoon dat zij nu zo'n hype zijn en genieten van status van BN'er, maar dat de vijver van BN'ers nog lang niet leeggevist is, en we dus niet aan de mensen van OH Oh Cherso/Tirol moeten denken als deelnemer. (en dat zij volgens mij binnen een paar jaar weer de vergetelheid in gaan)
Het zal voor de ring wel weer een strijd worden tussen Boer zoekt vrouw(5 miljoen kijkers...
)
Wie is de mol, en als derde een programma opties als The voice, Ik hou van holland of zelfs voetbal international (die 4e werden vorig jaar) Maar goed ik heb het gevoel dat we door oh oh cherso een beetje afdwalen, en dat we de discussie over kandidaten beter in het wie nomineer je voor de serie van 2012 of wie mag er NIET in wie is de mol 2012 topic kunnen voeren. Dus laten we
gaan, en weer verder nadenken over opdrachten voor de nieuwe serie