PeruDe slechtste cover die ik heb gehoord in jaren.. of nee nog erger, dit is gewoon de slechtste. Nu ben ik wel benieuwd, hoe ver zijn deze gekomen in de talentenjacht?
AustraliëKylie kan niet zingen, haar muziek is bagger en dit nummer is nog wel één van de baggerende bagger nummers.
BoliviaWat een sfeer… als je van tomaten gooien houd dan. Zou me erg leuk lijken dat een keer te doen . Deze indianen of maya’s of whatever het zijn, hebben mij in ieder geval niet genoeg overtuigd, om het even vriendelijk te zeggen.
FrankrijkIk weet niet wat dit was maar ik zou er niet de beschrijving ‘goed’ aan geven. Dit elektrische gerommel is geen muziek meer. Oh en een enge clip (A).
IJslandEen niet zo leuke demo versie van hun echte hit. Ik vond dit vooral erg slaapverwekkend.
IerlandNiet origineel, wel een goed nummer op zich. Niet het beste nummer van The Script, die ook al eens hebben meegedaan.
Zuid-AfrikaZzzz..Zzzz Dit is één grote slaappartij hier. Pas bij de laatste paar uithalen werd ik wakker en merkte ik op dat ie niet erg goed zingt.
SurinameEen hele slechte cover van Michel Télo. Ik miste het dansje en zelfs de vrouwen
.
Nieuw-ZeelandSorry Nieuw-Zeeland maar ik heb niet zoveel met het nummer. Ik twijfelde hier wel tussen 1 punt geven of niets maar het is gewoon niet mijn ding.