Auteur Topic: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]  (gelezen 34599 keer)

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #80 Gepost op: 11-10-2011, 19:32:56 »

Ik maar één ding te zeggen tegen al die Deborah haters en dat is dit:

Ik ben blij dat mensen haar al wat meer appreciëren. Tk was altijd fan en ik persoonlijk vind dat mensen de haat een beetje buiten proportie blazen - ze doet tenminste interessante dingen, ondanks Jochem en Niko die collectief minder appeal hebben dan een ordinaire kamerplant.

Nochthans vond ik haar VOORDAT ze weggestemd werd een pak beter. Dan had ze tenminste plannen om te winnen ipv plannen om zichzelf voor anderen op te offeren -__- (en hoewel dat ik DOLGRAAG  wil dat Tanja terugkomt, ze verdient het nadat ze zo ZWAAR gescrewd is geweest door Freddy's opgeverij, wil ik niet dat ze terugkomt omdat anderen opgeven voor haar... wat is dan het nut om er een competitie voor te organiseren?)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #81 Gepost op: 12-10-2011, 08:58:33 »
Deborah haters? Ik mag haar inderdaad niet echt, en ze heeft mij met haar spel ook niet kunnen overtuigen, maar waarom zou ik dan een hater zijn, want daar komt het bij jou wel op neer: als je haar niks vindt, ben je een Deborah-hater...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 12-10-2011, 11:24:11 »
Niet per se... maar als je kijkt naar de algemene commentaren op de vorige bladzijde. ::jaja::

(en lol men moet niet alles zo persoonlijk opvatten... incl. mijn posts)

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 12-10-2011, 12:17:30 »
Niet per se... maar als je kijkt naar de algemene commentaren op de vorige bladzijde. ::jaja::

gebruik dan niet woorden als ...-haters. Daarmee heb je toch de bedoeling om dingen op scherp te zetten?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 12-10-2011, 12:46:10 »

Ach weet je Lexxan, zodra iemand het over 'haters' en 'fans' heeft, krijg ik meteen al de slappe lach. Het is maar een amusementsprogramma hoor. Iedereen hier heeft recht op een eigen mening, dus iets minder drama s.v.p.

Offline Lexxan

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 12-10-2011, 12:47:19 »
lol ik gebruik woorden zoals "fans" en "LOVERS" en "haters" en "ZOMGALOLPWNT" op haast dagelijkse basis op het internet, waardoor ik die woorden als 'ns in een lossere, niet-zo-serieuze context rondsliger. Het dus is niet alsof ik dat de andere beschuldig van echte, irrationele, bloedkokende WOEDEHAAT of zo. Het is gewoon hoe dat ik me uitdruk, hoor  >:D

Ok, wel laat me het dan "rephrasen" voordat iemand zich gestigmatiseerd of beledigd of aangevallen voelt of zo.

"Ik maar één ding te zeggen tegen al die sceptisch staan t.o.v. Deborah's *STAR POWER* en dat is..."

Beter zo? Jeezes.

Edit: En ik ben een dramatisch persoon van nature, popcorn, dus dat wordt een beetje moeilijk. 'k zal wel m'n best doen, hoor. OK?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #86 Gepost op: 12-10-2011, 15:03:13 »
En toen gingen we weer verder over Deborah.

Mocht je je persoonlijk aangevallen voelen, kan een bericht naar mij of naar Sprien helpen, maar bedenk inderdaad dat iedereen zijn mening mag geven op dit forum. Zolang we niet persoonlijk gaan worden t.o.v. elkaar of ten opzichte van deelnemers.
Dat dit afhankelijk is van ieders interpretatie zijn we van ons van bewust.

Deborah dus..... mooie ommezwaai in de vorige aflevering. Ik vond haar in het begin erg leuk, toen wel heel erg bezitterig en toen weer erg lief. Beetje iemand die verschillende gezichten/stemmingen heeft. Ik ben benieuwd hoe het gaat donderdag
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 12-10-2011, 15:34:29 »
Ik vind haar gewoon een wijf met ballen zowel vroeger bij Lord of Acid als nu bij ER.
Ze heeft ook een bewogen periode achter de rug zoals Sylvia maar daar werd dan wel een emotioneel fragmentje voor uitgetrokken... ???

Ze kan niet tegen het hypocriete gedoe van Anne en net die reactie hebben ze dan zo nodig in beeld gebracht.  Het zou me niet verbazen dat Anne (off-camera) neerbuigend deed tegenoverdeborah en beetje liep te pronken over het  *'perfecte leventje' dat zijzelf heeft. 

Deborah heeft destijds een programma gepresenteerd en werd na een paar afleveringen vervangen door Anne. Dit gaf Anne ook aan in een paar interviews als mogelijk reden waarom Deborahs uithaalde in de media over Anne dat ze haar sanitair vuil niet opruimde en dat sommige kandidaten haar str*** van tussen de tenen moest peuteren...

*Het ontgaat me nog steeds waarom mensen met een perfect leventje aan Robinson willen meedoen en enkel voor het 'avontuur' of voor een 'uitdaging' als reden opgeven.  Voor afgeleefde bekende koppen is er natuurlijk nog een leuke cent mee te verdienen...
« Laatst bewerkt op: 12-10-2011, 18:27:33 door reaver »

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 13-10-2011, 10:56:23 »
citeer:*Het ontgaat me nog steeds waarom mensen met een perfect leventje aan Robinson willen meedoen en enkel voor het 'avontuur' of voor een 'uitdaging' als reden opgeven.  Voor afgeleefde bekende koppen is er natuurlijk nog een leuke cent mee te verdienen...

Dus alleen mensen met een niet perfect leven mogen volgens jouw meedoen?

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 13-10-2011, 12:13:52 »
lol ik gebruik woorden zoals "fans" en "LOVERS" en "haters" en "ZOMGALOLPWNT" op haast dagelijkse basis op het internet, waardoor ik die woorden als 'ns in een lossere, niet-zo-serieuze context rondsliger. Het dus is niet alsof ik dat de andere beschuldig van echte, irrationele, bloedkokende WOEDEHAAT of zo. Het is gewoon hoe dat ik me uitdruk, hoor  >:D

Ok, wel laat me het dan "rephrasen" voordat iemand zich gestigmatiseerd of beledigd of aangevallen voelt of zo.

"Ik maar één ding te zeggen tegen al die sceptisch staan t.o.v. Deborah's *STAR POWER* en dat is..."

Beter zo? Jeezes.

Edit: En ik ben een dramatisch persoon van nature, popcorn, dus dat wordt een beetje moeilijk. 'k zal wel m'n best doen, hoor. OK?

Nu begrijp ik je tenminste veel beter, Lexxan!  ::bravo::

En het is inderdaad maar net wat wij, als kijker, in beeld krijgen, Reaver. Dat ben ik ook helemaal met je eens. ::jaja::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #90 Gepost op: 13-10-2011, 12:16:08 »
citeer:*Het ontgaat me nog steeds waarom mensen met een perfect leventje aan Robinson willen meedoen en enkel voor het 'avontuur' of voor een 'uitdaging' als reden opgeven.  Voor afgeleefde bekende koppen is er natuurlijk nog een leuke cent mee te verdienen...

haha nou volgens mij bestaan er geen mensen met een perfect leven hoor ::ohno::. Zelfs de levens van de BN'ers zijn niet perfect.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 13-10-2011, 13:07:41 »

Het gaat em bij mij erop als je zo verkondigd dat je een 'perfect leven hebt' waarom wil je dan in de ontbering gaan zitten. Om later tot de constatatie te komen dat je man is vreemd gegaan?(is Tanja overkomen)

Geef jezelf dan op om als vrijwilliger in ontwikkelingslanden te gaan helpen maar in bikini wat honger gaan lijden op een exotische locatie met een camera op je snoet om zogezegd te gaan 'afzien' roept bij mij toch enkele bedenkingen op.

::ontopic::

Ik vind het jammer dat Deborah en Tanja beiden niet naar de samensmelting kunnen.

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #92 Gepost op: 13-10-2011, 16:06:27 »

Het gaat em bij mij erop als je zo verkondigd dat je een 'perfect leven hebt' waarom wil je dan in de ontbering gaan zitten. Om later tot de constatatie te komen dat je man is vreemd gegaan?(is Tanja overkomen)

Geef jezelf dan op om als vrijwilliger in ontwikkelingslanden te gaan helpen maar in bikini wat honger gaan lijden op een exotische locatie met een camera op je snoet om zogezegd te gaan 'afzien' roept bij mij toch enkele bedenkingen op.

::ontopic::

Ik vind het jammer dat Deborah en Tanja beiden niet naar de samensmelting kunnen.

Oei, ik krijg nu ineens een heel ander beeld bij die lieve wandtekening die ze had gemaakt van haar perfecte gezinnetje.

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #93 Gepost op: 13-10-2011, 16:36:48 »
Ik zou die man in de grot stoppen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 14-10-2011, 01:13:03 »
Kon ze misschien nóg iets meer de nadruk op Tanja leggen deze aflevering. Toen Do kwam, was zelfs het allereerste wat ze zei: "Tanja heeft hier x dagen alleen gezeten, geef die eerst maar een knuffel." Pff, beetje overdreven, hoor.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #95 Gepost op: 14-10-2011, 12:51:34 »
Wat een slappe hap van Deborah... Tanja gaan helpen met het vuur maken... In mijn ogen dus ook een opgever.
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #96 Gepost op: 14-10-2011, 14:09:58 »
Mooi om te zien hoe haar gezicht (en die van Kobe en Niko) van zelfverzekerd veranderde in ongeloof!

Wij juichten er zelfs om, maar in de grot is ze me 100% meegevallen. Liet ze eindelijk een prettige kant zien door Tanja te helpen.
Gek zijn is gezond

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 14-10-2011, 18:32:10 »
Ik had het wel willen zien als er meerderen in de grot zaten of ze dan nog zo meelevend zou zijn geweest of dat ze dan op het zelfde voetstuk door zou gaan.

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 15-10-2011, 17:33:03 »
Ik had het wel willen zien als er meerderen in de grot zaten of ze dan nog zo meelevend zou zijn geweest of dat ze dan op het zelfde voetstuk door zou gaan.

Op dezelfde voet doorgaan!  ::jaja::
Ze had allang begrepen dat zij geen kans meer zou maken op de samensmelting. Vond het trouwens niet eerlijk dat zij Tanja hielp met het vuur. Maar zo deed Kobe op zijn manier zijn best Jochem tegen te werken in de boot (en die naieve Jochem zich maar afvragen waarom ze geen steek verder kwamen. Misschien dat dit is toegestaan, enfin, 2 deelnemers van mijn 'galbakken'lijstje geschrapt!  ::trots::

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 15-10-2011, 17:38:10 »
Op dezelfde voet doorgaan!  ::jaja::
Ze had allang begrepen dat zij geen kans meer zou maken op de samensmelting. Vond het trouwens niet eerlijk dat zij Tanja hielp met het vuur. Maar zo deed Kobe op zijn manier zijn best Jochem tegen te werken in de boot (en die naieve Jochem zich maar afvragen waarom ze geen steek verder kwamen. Misschien dat dit is toegestaan, enfin, 2 deelnemers van mijn 'galbakken'lijstje geschrapt!  ::trots::

Maakt niet uit dat ze mee geholpen heeft met vuur maken, er was toch geen tegenstander meer. Maar volgens mij had Debo een schuld gevoel en dacht ik kan het nu goed maken voor alle kijkers door ineens heel lief te doen. Sorry helpt niet bij mij je bent en blijft.....