Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 448358 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #300 Gepost op: 17-02-2012, 11:19:21 »
Tim moest naar de Citroenbar, A-M was een levende citroenbar.
::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #301 Gepost op: 17-02-2012, 18:11:23 »
Wie kwam er nou als eerste met de hint: welke quiz zou de mol kunnen winnen?

En wie trok het lijntje (als eerste) door naar Anne-Marie: Ron Bransteder en Andre van Duin, als panel bij Wie ben Ik? en Anne-Marie die nu met hen samenwerkt.


Ik zag het Tsubasa twitteren vandaag, maar ben jij de eerste die ermee kwam? Als je dit kunt koppelen aan de inbreng van het geld, dan zijn we er.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #302 Gepost op: 17-02-2012, 18:15:14 »
Wie kwam er nou als eerste met de hint: welke quiz zou de mol kunnen winnen?

En wie trok het lijntje (als eerste) door naar Anne-Marie: Ron Bransteder en Andre van Duin, als panel bij Wie ben Ik? en Anne-Marie die nu met hen samenwerkt.


Ik zag het Tsubasa twitteren vandaag, maar ben jij de eerste die ermee kwam? Als je dit kunt koppelen aan de inbreng van het geld, dan zijn we er.
Heinz heeft hem op zijn site toegeschreven aan tureluurs. Ik heb hem in dit topic al eens langs zien komen... dat zal dan wel van tureluurs geweest zijn. De link met de testvraag: "Welk TV programma zou de mol kunnen winnen?" had ik er nog niet bij gezien. Daardoor vind ik hem opeens een stuk sterker geworden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #303 Gepost op: 17-02-2012, 18:17:13 »
Kruis door seizoen 12.


Door met seizoen 13. :):):):)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #304 Gepost op: 17-02-2012, 18:34:12 »
Heinz heeft hem op zijn site toegeschreven aan tureluurs. Ik heb hem in dit topic al eens langs zien komen... dat zal dan wel van tureluurs geweest zijn. De link met de testvraag: "Welk TV programma zou de mol kunnen winnen?" had ik er nog niet bij gezien. Daardoor vind ik hem opeens een stuk sterker geworden.

Klopt, volgens mij was tureluurs de eerste. "Wie ben ik?" staat ook in de nieuwste tweet van de Mol, én in het nieuwste dagboek van de Mol, dus de mogelijke hint wordt sterker.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #305 Gepost op: 17-02-2012, 18:50:49 »
Wie verdient dan de credits voor de combinatie van dit alles? Ik hoorde hem compleet van Tsubasa.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #306 Gepost op: 17-02-2012, 18:52:42 »
Wie verdient dan de credits voor de combinatie van dit alles? Ik hoorde hem compleet van Tsubasa.

Tsubasa reageerde op een tweet van mij waarin ik een link postte naar een update van de hint die dus volgens mij als eerste door tureluurs werd gevonden. :P Inclusief Ron Brandsteder en André van Duin. Zijn uitleg was zelfs complexer. (Ik zoek het bericht wel even op.)

edit: Hier dus. Kwestie van eventjes zoeken.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 18:54:18 door Heinz »

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #307 Gepost op: 17-02-2012, 18:57:46 »
Mag ik dan ook mijn welverdiende 1/20e credits voor het vinden van de wie ben ik? in de laatste tweet? - uiteraard terugkoppelend aan de eerdere suggestie dat 'wie ben ik' de tv-quiz zou kunnen zijn. :)  :P :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #308 Gepost op: 17-02-2012, 19:00:56 »
Mag ik dan ook mijn welverdiende 1/20e credits voor het vinden van de wie ben ik? in de laatste tweet? - uiteraard terugkoppelend aan de eerdere suggestie dat 'wie ben ik' de tv-quiz zou kunnen zijn. :)  :P :P

nee want ik had hem ook gezien alleen geen tijd gehad om te posten  :P (grapje - speuren doen we met elkaar)

Mijn mond viel open toen ik de eerste keer "wie ben ik" in een tweet zag met daarbij een lichtje dat aanging dat  het kon slaan op een tv quiz, dus dat was ik wel geloof ik  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 19:04:16 door tureluurs »

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #309 Gepost op: 17-02-2012, 19:35:31 »
Woord spelletje?


Art: De mol beroofde de pot bij de 3 bruggen van 500 euro, terwijl jullie toe stonden te kijken.
Maar goed, misschien hebben jullie daar wel meer gezien, dan de mol zelf zou willen ; Anne Marie.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 19:37:58 door Dominic023 »
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #310 Gepost op: 17-02-2012, 19:39:27 »
Klopt, volgens mij was tureluurs de eerste. "Wie ben ik?" staat ook in de nieuwste tweet van de Mol, én in het nieuwste dagboek van de Mol, dus de mogelijke hint wordt sterker.


Heeeeel sterk deze.. ::ok::
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #311 Gepost op: 17-02-2012, 19:40:15 »
Woord spelletje?


Art: De mol beroofde de pot bij de 3 bruggen van 500 euro, terwijl jullie toe stonden te kijken.
Maar goed, misschien hebben jullie daar wel meer gezien, dan de mol zelf zou willen ; Anne Marie.

Kan je toelichten wat je hier mee bedoeld? Met de link tussen die uitspraak en Anne-Marie? Ik zou dolgraag nog wat extra redenen hebben om op Anne-Marie te blijven zitten.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #312 Gepost op: 17-02-2012, 21:44:26 »
Lies vraagt aan Anne "ben jij de mol" anne: *knikt ja met haar hoofd* maar zegt dan kunnen we de handen schudden. Tim winnaar Anne de Mol en Hadewych verliezer.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #313 Gepost op: 17-02-2012, 22:51:26 »
Lies vraagt aan Anne "ben jij de mol" anne: *knikt ja met haar hoofd* maar zegt dan kunnen we de handen schudden. Tim winnaar Anne de Mol en Hadewych verliezer.

Ik wil geen open deur intrappen maar ik doe het toch. Dat heeft Liesbeth ook gedaan in aflevering 6 toen ze in gesprek was met Hadewych.

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #314 Gepost op: 17-02-2012, 23:47:00 »
nee want ik had hem ook gezien alleen geen tijd gehad om te posten  :P (grapje - speuren doen we met elkaar)

Mijn mond viel open toen ik de eerste keer "wie ben ik" in een tweet zag met daarbij een lichtje dat aanging dat  het kon slaan op een tv quiz, dus dat was ik wel geloof ik  ::trots::

Tureluurs, ik kom dus echt nooitmeer uit de Anne Marie tunnel door de door jouw ontdekte dingen. ( Wie ben ik )
Nog meer ontdekt inmiddels ?  ::tandpastasmiley::
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #315 Gepost op: 17-02-2012, 23:55:41 »
Ok, we zijn dus vandaag gaan denken dat Anne-Marie afvalt volgende week en dat ze de Mol is ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #316 Gepost op: 18-02-2012, 17:33:08 »
De Wie ben ik hint heb ik idd als eerste van tureluurs gehoord en ik was toen in het topic een van de eersten die erop reageerden.

Ik vind de hint ook goed in combinatie met de tweede 'verklapte' testvraag, namelijk 'wie is de moeder van de mol'. In het liedje 'Even aan mijn moeder vragen' van Bloem zit letterlijk de naam Anne-Marie.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #317 Gepost op: 18-02-2012, 19:43:44 »
De Wie ben ik hint heb ik idd als eerste van tureluurs gehoord en ik was toen in het topic een van de eersten die erop reageerden.

Ik vind de hint ook goed in combinatie met de tweede 'verklapte' testvraag, namelijk 'wie is de moeder van de mol'. In het liedje 'Even aan mijn moeder vragen' van Bloem zit letterlijk de naam Anne-Marie.
Hahaha! Klopt ook nog, ja!  :D Goed bedacht!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #318 Gepost op: 18-02-2012, 22:40:47 »
Wat nou als beide testvragen te koppelen zijn aan hints. De vraag over de tv quiz hoort bij "Wie ben ik?" Wat als de andere vraag, over de moeder van de mol, verwijst naar de foto's uit de duikopdracht. Van Anne-Marie en William is een foto van hun moeder te zien...

Maar wat nou als die foto van Anne-Marie, gewoon een jeugdfoto van haarzelf is? (Of heb ik gewoon nog een trauma dat de foto van Ruben Dario vorig jaar toch echt Ruben Dario was en niet Patrick? :P)
Het zou in elk geval kunnen, want het meisje op de foto lijkt op een jonge Anne-Marie. Maar goed, de enkele foto die te vinden is waarop je haar met haar moeder ziet, is te zien dat ze gewoon heel veel op haar moeder lijkt. Verder staat er niks op de foto waarmee die goed te dateren is. Het is niet mogelijk om te bewijzen dat het waar is, maar ook niet dat het niet waar is.

Het plankje met die foto heeft overigens wel een afwijkende iets donkere kleur dan de andere bordjes.  ::vergroot:: ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #319 Gepost op: 18-02-2012, 22:49:07 »

Maar wat nou als die foto van Anne-Marie, gewoon een jeugdfoto van haarzelf is? 

Nee dat denk ik niet, het is qua haardracht en jurk een typische jaren 60 foto.