Het is nu wel duidelijk dat A-M de mol is. En als mogelijke verwijzingen (kan niet anders) I AM, Wie ben ik. Jung-is of Jung-es. Maar echt.. waar zijn de mollenstreken gebleven?
Stuk voor stuk prima hints/aanwijzingen die Anne-Marie als mol aanwijzen. Maar of ze heeft wel mollenstreken geleverd, die de montage voor volgende week heeft bewaard. Of haar mollenstreken zouden te duidelijk zijn wanneer zij in de aflevering waren getoond. Want getuige de afleveringen kan ik nou niet duidelijke mollenstreken vinden. Ja, op de kop van de stier schrijven is er een. En een George doen op de drie bruggen (vind ik wel een goede vergelijk toen Heinz zei.. heeft George vast A-M ingefluisterd)
Net zoals vorig jaar Art degene was die het meest mollenstreken had geleverd en dit jaar dat Liesbeth is, maaien ze dus wel flink wat gras weg voor de voeten van de echte mol. Althans, als ik af ga op wat de edits ons voorschotelen. Want het moet een reden hebben dat zowel Hadewych als Liesbeth A-M verdenken. Kan best dat A-M dus al vrij snel ontdekt was door de kandidaten en dat ze daarom om de verdenking van zich te laten, dus maar de pijl in het vlot met hooi als de hare claimde. Maar ik zie daar nog steeds geen mollenstreek in. Dat iemand anders raak schiet en jij als mol claimt het schot. Wat schiet je daar mee op als mollenstreek? Je schiet er alleen wat mee op zodat jij je als mol kunt profileren als kandidaat. En dus je minder verdacht maken.