Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266252 keer)

Offline 3732

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #300 Gepost op: 9-02-2012, 11:44:27 »
Zij is de mol want de rest is veel te opvallend om de mol te zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #301 Gepost op: 9-02-2012, 14:09:42 »
Misschien is het wel heel simpel: 3 - 1 = 2 slaat op Hadewych met haar kind in de buik (eigenlijk met zijn tweeen zijn).
Zouden die bordjes/aanwijzingen pas op IJsland gemaakt en bedacht zijn? Ik denk toch wel dat die een stuk eerder bedacht waren. Is dat laatste het geval dan kan dit volgens mij geen aanwijzing zijn voor Hadewych, aangezien ze pas kort voor de opnames hoorde dat ze zwanger was!
Ich bin ein Bärliner!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #302 Gepost op: 9-02-2012, 14:17:47 »
Zouden die bordjes/aanwijzingen pas op IJsland gemaakt en bedacht zijn? Ik denk toch wel dat die een stuk eerder bedacht waren. Is dat laatste het geval dan kan dit volgens mij geen aanwijzing zijn voor Hadewych, aangezien ze pas kort voor de opnames hoorde dat ze zwanger was!
Dat is ook weer zo want ze bedenken niet in zo'n korte tijd hints.
Het blijft moeijlijk met al de getallen die ons om de oren vliegen. Ik weet nog steeds niet wat er mee te moeten doen.
Wel valt me op dat Hadewijch alles 2x of 3x zegt, dat zou een hint kunnen zijn. Maar die cijfers, ik word er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #303 Gepost op: 9-02-2012, 14:23:45 »
Zouden die bordjes/aanwijzingen pas op IJsland gemaakt en bedacht zijn? Ik denk toch wel dat die een stuk eerder bedacht waren. Is dat laatste het geval dan kan dit volgens mij geen aanwijzing zijn voor Hadewych, aangezien ze pas kort voor de opnames hoorde dat ze zwanger was!
Yep, en het lijkt me in dit geval ook helemaal niet zo wenselijk om dit in een hint te betrekken. Stel dat het intussen fout was gegaan, wat gelukkig niet het geval is geweest, want Salvador Lukasz maakt het volgens mij goed, dan zou dit erg pijnlijk zijn voor Hadewych. Maar ook voor de bedenkers van een dergelijke hint, en voor de kijkers.

Dus enige hint in die richting lijkt me om deze puur menselijke reden niet waarschijnlijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #304 Gepost op: 9-02-2012, 14:27:47 »
Zij is de mol want de rest is veel te opvallend om de mol te zijn.
Allemaal goed en wel, maar geef eens een reden waarom heel veel mensen het hier mis hebben, als het gaat om het voorspellen van de eerstvolgende afvaller. Die voorspelling is tot nu toe steeds uitgekomen, namelijk.

Wat ik bedoel: niet zomaar roepen dat iemande de mol is, geef ook eens een onderbouwd argument waarom Hadewych dan volgens jou de mol is.

''Veel te opvallend'' wordt in moltermen wel vertaald met ''too obvious''. Te dik erbovenop liggend, en juist daarom mischien wel waar.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #305 Gepost op: 9-02-2012, 14:34:06 »
Allemaal goed en wel, maar geef eens een reden waarom heel veel mensen het hier mis hebben, als het gaat om het voorspellen van de eerstvolgende afvaller. Die voorspelling is tot nu toe steeds uitgekomen, namelijk.
Wat ik bedoel: niet zomaar roepen dat iemande de mol is, geef ook eens een onderbouwd argument waarom Hadewych dan volgens jou de mol is.

''Veel te opvallend'' wordt in moltermen wel vertaald met ''too obvious''. Te dik erbovenop liggend, en juist daarom mischien wel waar.
Niet helemaal Bodejos, je bent aflevering drie vergeten waar t forum masaal ging voor afvaller Tim.
(5. Wie valt er af deze aflevering? 79  19  50  33  34  15  7 111 TIM 34 )
                                                                         
Klopte geen jotta van die keer.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2012, 14:36:29 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #306 Gepost op: 9-02-2012, 16:13:42 »
Zij is de mol want de rest is veel te opvallend om de mol te zijn.

Als je bedoelt dat ze nagenoeg onzichtbaar was gedurende afl 1 t/m 4 dan ja, idd...
Het is wel de bedoeling dat de mol gezien wordt. Niet te opzichtig liefst (hoewel dat niet aan Kim en Milouska besteed was iig  ::) ) maar het lijkt me nu ook weer niet de bedoeling dat de mol nauwelijks iets molt en nagenoeg onzichtbaar is.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #307 Gepost op: 9-02-2012, 16:47:12 »
Als je bedoelt dat ze nagenoeg onzichtbaar was gedurende afl 1 t/m 4 dan ja, idd...
Het is wel de bedoeling dat de mol gezien wordt. Niet te opzichtig liefst (hoewel dat niet aan Kim en Milouska besteed was iig  ::) ) maar het lijkt me nu ook weer niet de bedoeling dat de mol nauwelijks iets molt en nagenoeg onzichtbaar is.  ::ohno::

Ben ik het helemaal mee eens hoor, ik zou het bv ook een zware teleurstelling vinden als de Mol niets Mollerigs heeft hoeven doen met de wetenschap dat in afl. 4 toch de hele pot leeg zou raken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #308 Gepost op: 9-02-2012, 16:48:36 »
Ben ik het helemaal mee eens hoor, ik zou het bv ook een zware teleurstelling vinden als de Mol niets Mollerigs heeft hoeven doen met de wetenschap dat in afl. 4 toch de hele pot leeg zou raken.
Wat ook nog eens gevaarlijk zou zijn geweest aangezien men in theorie best allemaal voor groen had kunnen gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #309 Gepost op: 9-02-2012, 17:10:37 »
Als je bedoelt dat ze nagenoeg onzichtbaar was gedurende afl 1 t/m 4 dan ja, idd...
Het is wel de bedoeling dat de mol gezien wordt. Niet te opzichtig liefst (hoewel dat niet aan Kim en Milouska besteed was iig  ::) ) maar het lijkt me nu ook weer niet de bedoeling dat de mol nauwelijks iets molt en nagenoeg onzichtbaar is.  ::ohno::

Och, genoeg mogelijke molacties van Hadewych in die afleveringen waar we aanwijzingen voor hebben kunnen zien: (klok terugzetten), vliegtuigwrak niet kunnen vinden, kokers laten verdwijnen, wapen Marion saboteren, verwarring zaaien op de trap, klooien met de porto in de jeep, rooksignalen goed lezen en doorgeven, "Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen, joker en dus geen 1000 euro pakken, foto's van Tim en Marit omdraaien, op unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat.

Had Hadewych niet zo haar best gedaan om Frits en William tegen te houden die toren in te gaan dan had ik haar (tot aan de onderhandelingen waarschijnlijk, de rol van Anne-Marie vind ik daar verdachter vanwege haar verdenkingen jegens Tim) vast nog als Mol gezien.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2012, 17:15:45 door Heinz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #310 Gepost op: 9-02-2012, 17:15:24 »
Had Hadewych niet zo haar best gedaan om Frits en William tegen te houden die toren in te gaan dan had ik haar tot aan de onderhandelingen vast nog als Mol gezien.
Ach, elke mol houdt wel eens een molloze dag, toch?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #311 Gepost op: 9-02-2012, 17:17:44 »
Ach, elke mol houdt wel eens een molloze dag, toch?

Molloos als in niet mollen ja. Maar niet mollen is iets anders dan je best doen om de opdracht te doen slagen voor 2000 euro. (Zouden ze in dezelfde aflevering nog gaan onderhandelen dan was het anders geweest.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #312 Gepost op: 9-02-2012, 17:17:51 »
Niet helemaal Bodejos, je bent aflevering drie vergeten waar t forum masaal ging voor afvaller Tim.
(5. Wie valt er af deze aflevering? 79  19  50  33  34  15  7 111 TIM 34 )
                                                                         
Klopte geen jotta van die keer.
Ok. Niet honderd procent dan. Maar daar ging het me niet zozeer om.

Ik doelde meer op de argumentatie: Hadewych is het, want de anderen zijn te opvallend. Dat is in mijn ogen geen argumentatie.

Zeg erbij waarom Hadewych het in jouw ogen is, zeg erbij wat de anderen verkeerd doen in jouw ogen, en ik neem het van je aan. Tegen een argument als: ze is het, omdat de anderen het niet zijn, kan niemand op.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #313 Gepost op: 9-02-2012, 17:32:38 »
Molloos als in niet mollen ja. Maar niet mollen is iets anders dan je best doen om de opdracht te doen slagen voor 2000 euro. (Zouden ze in dezelfde aflevering nog gaan onderhandelen dan was het anders geweest.)
Een keer zeggen 'Nee, dat mag niet' is voor mij niet genoeg om haar uit te sluiten. Het is in ieder geval een stuk minder erg als Patrick die eventjes de verdubbeling binnenhaalt bij de jeeps...
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #314 Gepost op: 9-02-2012, 17:38:47 »
Een keer zeggen 'Nee, dat mag niet' is voor mij niet genoeg om haar uit te sluiten. Het is in ieder geval een stuk minder erg als Patrick die eventjes de verdubbeling binnenhaalt bij de jeeps...

Patricks plan was dat Art het geld zou weggooien, maar dat mislukte. En Hadewych pakt letterlijk Williams arm om hem tegen te houden, dus dat is wel iets meer dan "mag niet" zeggen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #315 Gepost op: 9-02-2012, 18:01:36 »
Het viel mij op dat bij de ranche schietopdracht Hadewyck 1 x niks pakte. Dat is het moment dat Tim naar de plek gaat waar hij Hadewych uit de hoek zag komen. Daarna zie je dat Hadewych bij de volgende keuze helemaal niks pakt. Het gaat heel snel, je moet goed kijken wil je het zien. Volgens mij heeft ze er ook niks bij gelegd (de joker), maar het ging allemaal zo snel om goed te kunnen zien.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #316 Gepost op: 9-02-2012, 22:36:19 »
The best is yet to come!!!

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #317 Gepost op: 9-02-2012, 22:48:22 »
Hadewych is nu zeker weten mijn mol. En hoezo onzichtbaar in de eerste paar afleveringen? Ze heeft in de eerste paar aflevering wel een boel gemold...
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #318 Gepost op: 9-02-2012, 23:44:23 »
ik weet dat jullie de eerste paar titels al aan hadewych hebben gekoppeld..

Hier de laatste 2.
van achter naar voren..>> Hadewych speelt in de film Het leven uit een dag (2009)
 Een rookgordijn wordt voornamelijk gebruikt bij militaire doeleinden >> Hadewych's naam betekend oorlogstrijd.
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #319 Gepost op: 9-02-2012, 23:48:17 »
Las net op internet dat Moeder van Hadewych Trudy (Straus) heet.
Deze naam werd aangeklikt bij test.

"Hoe heet haar Moeder", versprak Hadewych zich nog...;)
http://www.zuiderlucht.eu/actrice-hadewych-minis-als-engel-in-amerika/

Hier valt ook te lezen dat Hadewych vaker een kruisje slaat! :)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2012, 23:59:24 door Loebas »
Omnia vincit amor