Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266188 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #480 Gepost op: 15-02-2012, 11:09:29 »
Ha, het is inderdaad Tim die op William schiet. Tim is zelfs gewoon te zien terwijl hij op William richt. Of hij echt schiet weten we niet zeker, maar er zijn wel schietgeluidjes in gemonteerd en William duikt weg. Ik zet dit wel even in het Tim topic met screenshots erbij.

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #481 Gepost op: 15-02-2012, 11:58:30 »
misschien heeft iemand al gezien wat ik nu ga zeggen, amar aangezien er 25 pagina's zijn met berichten kan ik het over het hoofd hebben gezien, maar bij hadewych zie je in aflevering 6 bij het testen ineens: vraag 1: wie is de mol, terwijl je bij andere gewoon ziet: vraag 20: wie is de mol.

Dus volgensmij is zij wel de mol.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #482 Gepost op: 15-02-2012, 12:17:36 »
Er wordt inderdaad al driftig geworsteld met het gegeven dat de vraag Wie is de mol ineens met nummer 1 genummerd is.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #483 Gepost op: 15-02-2012, 13:00:36 »
Vind het dan juist weer geen mol-actie om door het vliegtuig heen te gaan lopen en aan passagiers te vragen wat de naam is... Eerder een slimme actie van een goede kandidaat... Of zie jij hier een vooropgezette regie-actie in?

Ik had onlangs ineens een ingeving over het naar voren lopen in het vliegtuig. Ze liep (overigens net als Tim) 'van achter naar voren'. Dit gecombineerd met 'Iemand anders' in aflevering 4 (Hadewych zei dat ze Frits was) .. zouden de afleveringtitels op deze manier verwijzen naar (ogenschijnlijk onbetekenende) acties van de Mol?

Helaas kan ik, behalve bij 'Rookgordijn' (nl, de zgn. verbondjes met bijna iedereen slutien en vragen of LS en AMJ de Mol zijn) uit de eerste drie afleveringen geen echt verband vinden met Hadewych.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #484 Gepost op: 15-02-2012, 13:06:04 »
Wat betreft die test: misschien heeft de titel Van achter naar voren betrekking op de test; maakt Hadewych deze andersom en begint ze met de vraag Wie is de mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #485 Gepost op: 15-02-2012, 13:10:41 »
Heeft iemand een leuke theorie over de strikjes van Hadewych?
Afl 1: Blauw strikje
Afl 2: Geen strikje
Afl 3: Wit strikje met zwarte stippen
Afl 4: Blauw strikje
Afl 5: Blauw strikje
Afl 6: Wit strikje met zwarte stippen

Dit móet een post van een mannelijke forummer zijn. ;D Die strikjes zijn in, ik had ze tijdens de opnames ook al in mijn bezit.

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #486 Gepost op: 15-02-2012, 13:12:38 »
een goed gedacht van die test achterstevoren maken, alleen staat aan het begin juist rookgordijn ipv achterstevoren, dus dat blijft vreemd.

Offline Lord Mcgold

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #487 Gepost op: 15-02-2012, 14:38:49 »
Nog een argument waarom Hadewych de mol zou kunnen zijn: in aflevering 2 wordt in de trappen lopen opdracht aan haar gevraagd wat haar huisnummer is. Ze zegt nummer 22 maar na wat googlen kwam ik op het volgende uit:
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 18:07:51 door Lukie4, Reden: kleur verwijderd en bijlage verwijderd »

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #488 Gepost op: 15-02-2012, 14:47:18 »
Volgens mij is ze nog niet zo lang geleden verhuisd. Heb tweets gezien waarin ze dringend op zoek was naar andere woonruimte ivm de baby.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #489 Gepost op: 15-02-2012, 14:58:15 »
misschien heeft iemand al gezien wat ik nu ga zeggen, amar aangezien er 25 pagina's zijn met berichten kan ik het over het hoofd hebben gezien, maar bij hadewych zie je in aflevering 6 bij het testen ineens: vraag 1: wie is de mol, terwijl je bij andere gewoon ziet: vraag 20: wie is de mol.

Dus volgensmij is zij wel de mol.
Ik zie die test zo. Hadewych ging als 4e en het antwoord is 1, dat maakt 5, of eraf en het is 3.

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #490 Gepost op: 15-02-2012, 15:04:20 »
wat wil je daarmee zeggen yessie? heeft 5 of 3 iets met de mol te maken dan?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #491 Gepost op: 15-02-2012, 15:24:32 »
wat wil je daarmee zeggen yessie? heeft 5 of 3 iets met de mol te maken dan?
Het draait om allemaal cijfers en letters. De 3 heeft letter c en de 5 de letter e. Beide letters komen voor in haar voornaam.

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #492 Gepost op: 15-02-2012, 15:33:23 »
ik snap je yessie, maar zo diep denk ik niet. Voor mij zegt het al genoeg dat het bij haar afwijkend is van de rest.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #493 Gepost op: 15-02-2012, 15:34:42 »
Ik denk de griekse y ook te hebben ontdekt. Na het scherpschieten zien we allemaal beelden met getallen.
Een 4 op de groene tas en 2x de 50, dat maakt 100. 100/4 is 25 en 25 is de Y. We zien ook de 5 staan 50 5 50. De 5 staat dan voor de letter e.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #494 Gepost op: 15-02-2012, 15:48:21 »
Had iemand eigenlijk al gemeld dat "3-1=2" ook een hint naar Hadewych kan zijn? (Als een verwijzing naar de eerste molactie: het terugbrengen van de drie uur naar twee uur tijd.) Zij staat in de loods bij dat bord te wachten.

Ook het al genoemde "Hoog, kijk omhoog" met zes pijlen omhoog, met daarboven het bord "Gulpje" van Hadewych is een hele mooie mogelijke hint.
De eerste H lijn van de H van Hoog kijk omhoog ging ook naar beneden. Dat zie ik als dat ze naar beneden kijkt wat ik al eerder had genoemd. Als een vogel over het ravijn vliegt ze en kijkt naar beneden over het het ravijn maar ze storte altijd neer :-)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #495 Gepost op: 15-02-2012, 17:11:48 »
Ik zie daar ook wel een goede actie in. (Maar het zou wel prachtig zijn als inderdaad blijkt dat die jongen al eerder als hulpmol benaderd was. Maar daar ziet ie er toch wat te verrast voor uit als hij wordt aangesproken. ;D)

Een Mol die al zeer weinig molt maar dan ook nog die molactie uit laat voeren door een ander??  ;D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik, als 'Alicante' voor molsactie door moet gaan, dit wel een bijzonder slechte vind. Liesbeth (die volgens sommigen de enige zou zijn die haar mogelijk - deels? - verdenkt in dat stadium voor zover wij kunnen beoordelen althans) zou daar toch nooit intrappen sws?
'Misschien is de stad wel naar haar vernoemd'.. Nauwelijks overtuigend te noemen tegenover een journaliste die toch wel enige achtergrond en basiskennis op dat vlak heeft mag je vermoeden.  ::)

Als Mol had Hadewych toch voorkennis van de vraag die ze zou krijgen, had ze dan niet een aannemelijker antwoord kunnen verzinnen? Want misschien had iemand het in dat vliegtuig per ongeluk wel goed. Nu is de kans wel kleiner als je het een IJslander vraagt natuurlijk maar het is wel een zeker risico dat ze neemt daarmee.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 17:14:08 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #496 Gepost op: 15-02-2012, 17:14:20 »
Ik zie daar ook wel een goede actie in. (Maar het zou wel prachtig zijn als inderdaad blijkt dat die jongen al eerder als hulpmol benaderd was. Maar daar ziet ie er toch wat te verrast voor uit als hij wordt aangesproken. ;D)

@Rat: ik wacht je screenshots wel af dan. ::ok:: En aangezien jij het hele Western-dorpje vast nog regelmatig in je dromen lang ziet komen ;): wie denk jij dat er op William geschoten heeft (goede actie)? Op jouw kaartje zie ik dat William vlak voorbij Tim loopt, maar daar tegenover stond Hadewych...
Waarom loop Liesbeth Hadewych het hele vliegtuig door en niet gewoon naar de dichtstbijzijnde passagier? Ik kan me nog Kim herinneren die probeerde de mensen er uit te pikken die geen Engels konden spreken :P
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 17:55:12 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #497 Gepost op: 15-02-2012, 17:46:49 »
Waarom loop Liesbeth het hele vliegtuig door en niet gewoon naar de dichtstbijzijnde passagier? Ik kan me nog Kim herinneren die probeerde de mensen er uit te pikken die geen Engels konden spreken :P

Je bedoelt Hadewych maar vreemd vind ik dat ook. Ze hadden ook in ieder geval nog een paar anderen kunnen vragen om zeker te zijn van het antwoord van deze IJslander!? Dan hadden ze zeker andere antwoorden gehoord.

Denk toch aan een regie-actie. Dze man is vast gevraagd om verkeerde antwoorden te geven.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #498 Gepost op: 15-02-2012, 18:09:30 »
Denk toch aan een regie-actie. Dze man is vast gevraagd om verkeerde antwoorden te geven.
Dus eerst geeft Hadewych een zeer onplausibel antwoord en dan gaat ze naar een van te voren benaderde man om het onjuiste antwoord te krijgen?

Dus, de regie is de mol?  ;D

Tim loopt trouwens mee maar grijpt niet in om het nog even aan iemand anders te vragen als dubbel-check. Eén van die beide is iig niet goed bezig in dit geval, of allebei niet. Of dat iets zegt over een mollenschap blijft de vraag.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #499 Gepost op: 15-02-2012, 18:12:28 »

Tim loopt trouwens mee maar grijpt niet in om het nog even aan iemand anders te vragen als dubbel-check. Eén van die beide is iig niet goed bezig in dit geval, of allebei niet. Of dat iets zegt over een mollenschap blijft de vraag.

Of ze denken gewoon : Die man geeft zo overtuigend meteen het antwoord, dan moet het wel goed zijn!