Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266086 keer)

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #580 Gepost op: 17-02-2012, 20:33:56 »
wat die testen voor mij bewijst? heel simpel, namelijk dat het anders is als bij de andere kandidaten, dus een hint voor thuis. De mol krijgt een afwijkende volgorde in de test.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #581 Gepost op: 17-02-2012, 20:41:15 »
wat die testen voor mij bewijst? heel simpel, namelijk dat het anders is als bij de andere kandidaten, dus een hint voor thuis. De mol krijgt een afwijkende volgorde in de test.


Het is ook de tweede keer toch dat hadewych vraag 1: "wie is de mol" moet beantwoorden toch? blijft raar, twee keer wordt het iets sterker maar ik zie er nog geen hint in, misschien wint ze wel #1

soundos haar leader was ook anders remember, had ook geen betekenis.

MAar goed, hoe verklaar je dan dat ze bij de 3bruggen, 2touwen opdracht 1000 euro verdient? dat is toch echt onmols.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 20:43:09 door Eddie_V »

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #582 Gepost op: 17-02-2012, 21:13:52 »
Het is ook de tweede keer toch dat hadewych vraag 1: "wie is de mol" moet beantwoorden toch? blijft raar, twee keer wordt het iets sterker maar ik zie er nog geen hint in, misschien wint ze wel #1

soundos haar leader was ook anders remember, had ook geen betekenis.

MAar goed, hoe verklaar je dan dat ze bij de 3bruggen, 2touwen opdracht 1000 euro verdient? dat is toch echt onmols.
Ze verdiende maar 500 euro, toch? En zie mijn post op de vorige pagina voor een mogelijke test hint.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #583 Gepost op: 17-02-2012, 21:16:28 »
Ze verdiende maar 500 euro, toch? En zie mijn post op de vorige pagina voor een mogelijke test hint.
Ze verdiende €500, maar als ze niet was gegaan was er €500 uit de pot gegaan. Zo kom je uit op die €1000.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #584 Gepost op: 17-02-2012, 21:24:33 »
Let er nooit goed genoeg op maar zoals ik heb begrepen in het Tim-topic, stond Hadewychs naam achter nummer 2. bij vraag 1. Wie is de Mol?

Combineer die twee nummers (vraag 1. & antwoord 2.) en je hebt 12.

Mol 12 = Hadewych ;D

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #585 Gepost op: 17-02-2012, 23:24:46 »
Yihaaaaaaaaa! Cowgirl Hade is door! ::boogie::

 ... en wat mij betreft zie ik niet in waarom ze de Mol niet meer kan zijn.

Kom maar op met die excuses! Ze blijft toch waar ze is, tot en met de ontknoping. ;)

Ik moet wel lachen met jou...  ::boogie:: ::rofl::

Overigens lijkt het nu wel lang geleden, maar mijn argument en onderbouwing uit de PM blijft natuurlijk. Meer nog daar ik het bij de executie van aflevering 6 weer zag. Dat neemt niet weg dat ze als kandidaat uiteraard ook de finale kan halen.   ::boogie::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #586 Gepost op: 18-02-2012, 15:03:07 »
oke, ik weet opeens niet meer zo zeker dat die test een bewijs zou zijn want ik zit nu aflevering 2 nog eens na te kijken en daar had dio een afwijkende test n.l vraag 20: is de mol een man of een vrouw, en hij ging er natuurlijk daarna uit. Maar alsnog, blijf ik erbij dat hadewych best de mol kan zijn, hoewel ik liesbeth ook verdnekt nog steeds.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #587 Gepost op: 18-02-2012, 18:12:37 »
Hoop voor de Tim en Liesbeth verdenkers: Hadewych draagt slippers tijdens de stier-opdracht. Dat vind ik op z'n minst vreemd als je een heel eind de berg op moet lopen. Als je dat weet trek je echt wel wat makkelijker schoenen aan. Hetzelfde geldt voor Anne-Marie, zij loopt ook op open schoenen. Ik weet dat de kandidaten kledingadvies krijgen maar blijkbaar is dat bij deze opdracht niet gebeurd voor het schoeisel.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #588 Gepost op: 18-02-2012, 18:21:50 »
Hoop voor de Tim en Liesbeth verdenkers: Hadewych draagt slippers tijdens de stier-opdracht. Dat vind ik op z'n minst vreemd als je een heel eind de berg op moet lopen. Als je dat weet trek je echt wel wat makkelijker schoenen aan. Hetzelfde geldt voor Anne-Marie, zij loopt ook op open schoenen. Ik weet dat de kandidaten kledingadvies krijgen maar blijkbaar is dat bij deze opdracht niet gebeurd voor het schoeisel.

Sommige mensen lopen beter op slippers of klompen, dan op bergschoenen. Anderen doen een marathon op blote voeten. Het is maar net wat je gewend bent.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #589 Gepost op: 18-02-2012, 19:33:28 »
Sommige mensen lopen beter op slippers of klompen, dan op bergschoenen. Anderen doen een marathon op blote voeten. Het is maar net wat je gewend bent.


of in welke tunnel je zit natuurlijk ;-)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #590 Gepost op: 18-02-2012, 19:49:24 »
Hoop voor de Tim en Liesbeth verdenkers: Hadewych draagt slippers tijdens de stier-opdracht. Dat vind ik op z'n minst vreemd als je een heel eind de berg op moet lopen. Als je dat weet trek je echt wel wat makkelijker schoenen aan. Hetzelfde geldt voor Anne-Marie, zij loopt ook op open schoenen. Ik weet dat de kandidaten kledingadvies krijgen maar blijkbaar is dat bij deze opdracht niet gebeurd voor het schoeisel.

Ja en daarvoor stonden ze op 't strand & 't was geen mega vage bergweg, maar een goed te lopen pad. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen tegenwoordig in de zomermaanden alleen nog maar op slippers lopen... Schijnt er prettig te zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #591 Gepost op: 19-02-2012, 00:01:42 »
Ja en daarvoor stonden ze op 't strand & 't was geen mega vage bergweg, maar een goed te lopen pad. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen tegenwoordig in de zomermaanden alleen nog maar op slippers lopen... Schijnt er prettig te zijn.

Maar het pad was wel zwaar (als we Tim moeten geloven), zeker als je een stier mee moet zeulen. Ik denk echt dat de mol wel twee keer na zal denken voor ze met slippers aan zo'n opdracht begint. De volgende dag heeft Hadewych bijvoorbeeld weer keurig haar bergschoenen aan, dus blijkbaar is dat niet zo'n probleem. In 2009 schreef ik Anniek af nadat ze met een witte doorschijnbroek aan de watervalopdracht begon. Zover wil ik nu niet gaan, maar ik blijf het opvallend vinden.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #592 Gepost op: 19-02-2012, 00:05:31 »
Wel als je weet (door je zwangerschap?)  dat je toch slechts 2 lichte onderdelen zult dragen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #593 Gepost op: 19-02-2012, 00:48:56 »
Die zwangerschap was nog maar zo pril, daar kan ze geen last mee gehad hebben met sjouwen.

Ik vond het wel megastoer dat ze ging abseilen, daar zou ik meer moeite mee gehad hebben met een zwangerschap in het achterhoofd.
(zei deze ervaren moedermol ;D)

Vooral omdat ze duidelijk last had van hoogtevrees.  ::jaja::
Voor de mol zou dit het perfecte excuus zijn om niet te gaan, en dat ook van zichzelf als zodanig 'als Mol' in te schatten.

Wel een stoere kandidate, dus!  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #594 Gepost op: 19-02-2012, 01:07:44 »
Ze loopt anders wel prima op de slippers, ze ligt steeds voor op de anderen. Ik heb niet zo goed gezien wat voor soort slippers het zijn. Plastic of van die Birkenstockachtige? Die laatste lopen namelijk erg lekker en ook plasic slippers lopen trouwens prima. Heb er ooit (wel per ongeluk) een keer een avond van de avondvierdaagse van 5 km op gelopen.  ::schaam::

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #595 Gepost op: 19-02-2012, 03:16:03 »
Ik vind eik lange afstanden het fijnst lopen op goedkope, plastic slippers (heb in 2009 de hele dag door Pompei gesjouwd op plastic badslippers van 1 euro).. Dus het ligt er helemaal aan wat je het fijnste vindt en mss vindt Hadewych met slippers wel fijn.. Ze zag er niet uit alsof ze erg veel moeite had met die berg :p

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #596 Gepost op: 19-02-2012, 03:35:54 »
Zie betoog over potbeheer....
Waarom de Mol wel/niet de pot wil...
Ging wel vreemd laatste x.

@ Topic Tim
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=44839.620
Omnia vincit amor

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #597 Gepost op: 19-02-2012, 11:16:44 »
Als Hadewych de Mol blijkt te zijn, zal ze toch zeker haar versprekingen met Tim en Liesbeth melden in de laatste aflevering.
Als Tim informeert naar de inhoud van de brief van Marit antwoordt ze eerst : Hoe heet haar moeder...dan: of hoe heet zijnmoeder.
Dacht ze daar aan haar eigen moeder? Foutje dat "haar"???
 Als liesbeth verder in de aflevering naar de inhoud informeert zegt ze: Wie is de moeder van de Mol?, daarna pas hoe heet de moeder van de Mol.
Aangezien ze aanvankelijk "ïs" gebruikt ,denk ik dat ze weer per ongeluk op haar eigen moeder duidt.
Je gebruikt dan "ïs",eerder dan "heet" ,denk ik.
Of is dit te vergezocht?

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #598 Gepost op: 19-02-2012, 11:24:54 »
ik zie er een een aanwijzing in mollie pietje.
ik vind hem goed gevonden.
Nog anderen die hier ook zo over denken?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #599 Gepost op: 19-02-2012, 11:53:32 »
Als Hadewych de Mol blijkt te zijn, zal ze toch zeker haar versprekingen met Tim en Liesbeth melden in de laatste aflevering.
Als Tim informeert naar de inhoud van de brief van Marit antwoordt ze eerst : Hoe heet haar moeder...dan: of hoe heet zijnmoeder.
Dacht ze daar aan haar eigen moeder? Foutje dat "haar"???
Het zou een verspreking kunnen zijn, in welk geval natuurlijk geen handige actie.
De enige verspreking van een Mol die me zo even voor de geest staat was die van Kim, op de trappen van Yamadera.

In dit geval denk ik eerder dat het een verspreking van kandidate Hadewych is, die voor zover we hebben gezien twee vrouwelijke molverdachten heeft: Anne-Marie en Liesbeth.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)