Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266365 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #680 Gepost op: 24-02-2012, 09:55:22 »
Ja ik meen het werkelijk. Ik verdenk Hadewych al heel lang, ook zonder dit soort theorieen. Maar die link met de Hadewych uit de Middeleeuwen -Min, kruisen, en nu dus dit labyrinth- bevestigt dat alleen maar.

Ik snap prima dat je hadeqych verdenkt hoor, daar zijn inmiddels genoeg argumenten voor (ook voor de andere twee helaas ;-)) maar ik doelde meer op het labyrint/hadewych verhaal op die pagina, het staat compleet lost van elkaar. Als dat een hint zou moeten zijn, dan toch de slechtste aller tijde ;-)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #681 Gepost op: 24-02-2012, 10:34:44 »
Even deze :

Zou het niet erg flauw zijn als Art de MOL kiest voor de pleinopdracht.
Daar is dan toch geen gein aan.
Maw:
Zowel Liesbeth als Hadewych staken hun vinger op.
Ik vind dat als Hadewych de Mol ??? is ,dat dan Art Liesbeth had moeten kiezen.
Of is dit een argument tegen Hadewych als MOL.
 ::jaja::     ::ohno::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #682 Gepost op: 24-02-2012, 11:09:14 »
Citaat van: pien op facebook
Ook gezien dat Hadewych vanavond "mol" spelde dmv chocolaatjes en stroopwafels? Check de Tweets van Liesbeth.

Las bovenstaande op facebook. Weet iemand of dit klopt?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #683 Gepost op: 24-02-2012, 11:26:14 »
Las bovenstaande op facebook. Weet iemand of dit klopt?


Ze hebben bij Liesbeth WIDM gekeken denk ik.

Zo blij toen Tim eruit ging trouwens :D Vanaf aflevering 2 op Hadewych, alleen twijfelde ik tussen Hadewych en Tim (de laatste afleveringen).. Gelukkig bleef ik bij Hadewych :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #684 Gepost op: 24-02-2012, 11:53:31 »
Mijn gevoel neigt naar hadewych.. het zou zo leuk zijn... met alle titels en juist haar kandidaatse gedrag en het kijk omhoog sammy en daar staat hadewych.. en daarnaast had ze er anders allang uit gelegen.. heb haar bijna elke eliminatie als afvaller gehad..en toch blijft ze maar en blijft ze maar.. Zou het heel leuk vinden als Hadewych de mol zou zijn.

Maar feit blijft wel dat ze het meeste geld heeft opgehaald van alle overgebleven kandidaten..

en dat alle hints naar haar kunnen, maar niet hoeven te zijn..
Het missende mollogo op de foto van Liesbeth vind ik dan eigenlijk weer een hint wat wel perse een hint moet zijn, anders is het namelijk niet te verklaren behalve door.. ehm foutje van het programma.. en dat zou ik wel een slechte zaak vinden..
Dus logica zegt Liesbeth.. gevoel hoopt hadewych..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #685 Gepost op: 24-02-2012, 11:53:47 »
Stel Hadewych is niet de Mol, dan sloeg die hint in de test met dat nep geklik op haar naam natuurlijk nergens op  ::). Dat was duidelijk door de makers erin gestopt.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #686 Gepost op: 24-02-2012, 12:47:55 »
Ik snap prima dat je hadeqych verdenkt hoor, daar zijn inmiddels genoeg argumenten voor (ook voor de andere twee helaas ;-)) maar ik doelde meer op het labyrint/hadewych verhaal op die pagina, het staat compleet lost van elkaar. Als dat een hint zou moeten zijn, dan toch de slechtste aller tijde ;-)
Ja het zal zeker niet een hint zijn die aan het eind wordt genoemd.  :D
Het zou wel iets kunnen zijn dat door de programmamakers ook op Google is gevonden bij het bedenken van toepasselijke spellen en locaties. Zo zat er andere seizoenen -althans, de seizoenen die ik heb gezien- ook veel in de opdrachten wat toch aan de mol gelinkt kon worden zonder dat het een directe hint was.

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #687 Gepost op: 24-02-2012, 13:02:59 »
In Spanje was het ook een Labyrint en de Mol tweet dat ook.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #688 Gepost op: 24-02-2012, 13:05:30 »
Even deze :

Zou het niet erg flauw zijn als Art de MOL kiest voor de pleinopdracht.
Daar is dan toch geen gein aan.
Maw:
Zowel Liesbeth als Hadewych staken hun vinger op.
Ik vind dat als Hadewych de Mol ??? is ,dat dan Art Liesbeth had moeten kiezen.
Of is dit een argument tegen Hadewych als MOL.
 ::jaja::     ::ohno::

Ehm nee. Want de groep (of eigenlijk AM) koos voor Hadewych.
Liesbeth stak direct haar hand op, Hadewych iets twijfelender. Toen zei Anne-Marie iets in de trant van dat ze Hadewych liever wou. (Weet niet precies meer hoe)
Liesbeth vond dat ook wel prima, zo van: oh nee ga jij maar!
Dus Art koos niet voor Hadewych om dat plein op te gaan, dat deed de groep.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #689 Gepost op: 24-02-2012, 13:14:59 »
In Spanje was het ook een Labyrint en de Mol tweet dat ook.

maar dat betekend dat de Mol diegene is die achtere de tweets van de Mol zit!!!

anyway, lees nou eens die internet pagina, het stuk over Hadewych staat helemaal los van het stukje waar labyrint in voorkomt

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #690 Gepost op: 24-02-2012, 13:16:47 »
Ik zou Hadewych wel een erg leuke mol vinden, vind het zo'n leuk persoon met droge opmerkingen.

Dan wel balen dat ik haar in het vizier had en toch heb losgelaten na 2 afleveringen....  ::dom::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2012, 13:18:46 door Milk »
No Milk today???

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #691 Gepost op: 24-02-2012, 13:17:33 »
Eddie_V  :-X
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #692 Gepost op: 24-02-2012, 13:31:44 »
Ehm nee. Want de groep (of eigenlijk AM) koos voor Hadewych.
Liesbeth stak direct haar hand op, Hadewych iets twijfelender. Toen zei Anne-Marie iets in de trant van dat ze Hadewych liever wou. (Weet niet precies meer hoe)
Liesbeth vond dat ook wel prima, zo van: oh nee ga jij maar!
Dus Art koos niet voor Hadewych om dat plein op te gaan, dat deed de groep.

Volgens mij stak Hadewych als eerste haar hand (ze reageerde wel meteen) op en toen pas Liesbeth. Vervolgens gunde de groep Hadewych de eer. Dus Hadewych wilde deze sleutelrol graag hebben.

Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #693 Gepost op: 24-02-2012, 13:42:07 »
Volgens mij stak Hadewych als eerste haar hand (ze reageerde wel meteen) op en toen pas Liesbeth. Vervolgens gunde de groep Hadewych de eer. Dus Hadewych wilde deze sleutelrol graag hebben.

Hadewych was toch echt iets later  ;)
Maar dat maakt verder niet uit. Ik doelde er meer op dat Liesbeth heel direct reageerde door haar hand zo direct op te steken. Kan het niet anders omschrijven als direct :P
Het ging mij er in dat bericht meer om dat Art niet voor Hadewych koos, maar de groep.

Offline Garbera

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #694 Gepost op: 24-02-2012, 14:05:21 »
Volgens mij is Hadewych gewoon de winnaar. Sinds de mol heeft ze geen kruidvatcommercial meer ingesproken, dus waarschijnlijk hoefde ze niet meer te schnabbelen.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #695 Gepost op: 24-02-2012, 14:10:22 »
Volgens mij is Hadewych gewoon de winnaar. Sinds de mol heeft ze geen kruidvatcommercial meer ingesproken, dus waarschijnlijk hoefde ze niet meer te schnabbelen.

@mvdweijden ik heb vanochtend weer op hysterische wijze #kruidvat ingesproken dus zal gauw genoeg weer door je huiskamer schallen!!
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #696 Gepost op: 24-02-2012, 14:16:21 »
Combi van de twee berichten hierboven: Hadewych is de verliezer. (Wat goed is voor mijn pool.) ;)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #697 Gepost op: 24-02-2012, 14:38:33 »
Ik snap wel dat mensen zeggen dat Hadewych het niet meer kan zijn, omdat ze geld heeft binnengebracht, maar dat geldt ook voor Liesbeth en Anne-Marie. Dus ik let nog steeds op de kleine subtiele dingetjes of opmerkingen die voorbijkomen, want het molverleden heeft ons geleerd dat ook mollen soms geld verdienen.

Bij de eerste opdracht zoekt Art iemand die goed kan leren en observeren. Liesbeth steekt haar arm op (bijna voor het hoofd van Hadewych langs) en die stottert iets van sorry, had jij ook een vinger? Dat kwam op mij heel onecht over. Bij de tweede opdracht zegt Art: nog nooit heeft de pot zo laag gestaan in deze fase van de strijd. Hadewych kijkt onder haar petje met haar hoofd naar beneden en ik meen daar toch echt een soort voldaan glimlachje om haar mond te zien na die opmerking.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #698 Gepost op: 24-02-2012, 14:53:32 »
Hadewych's reactie op de omhoog gestoken hand van Liesbeth vond ik ook een beetje gespeeld klinken.
''Oh sorry, dat wist ik echt niet sorry, sorry'' (Deed ze dit bij het innen van de pot ook al?)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #699 Gepost op: 24-02-2012, 15:05:39 »
Mensen zeggen nu wel steeds dat ze geld heeft opgehaald bij het Labyrint, maar ik vraag me af.. Had ze een keus dan? Voordat ze het Labyrint inging, werd haar verteld dat Tim haar zou leiden.. Ze probeerde nog over te brengen dat het misschien slimmer was om zonder porto te gaan, want dat zou minder lawaai maken, maar dat vond Tim niet zo'n slim idee.. Het was natuurlijk voor Hadewych gunstiger geweest om zonder porto te gaan, zodat ze een hoger bedrag kon pakken en gepakt kon worden door de man met de bandana.. Maar ze werd goed geleid door Tim en pakte toen maar het laagste bedrag. Het zou te verdacht zijn geweest om in de armen van de man met de bandana te lopen, terwijl die niet eens in de buurt was..

Wat me ook opvalt, was dat Art dit keer weer bij de executie iets zei over de mol, gevolgd door Hadewych: "Of misschien ben je wel de mol...... Hadewych"

Ik kan me nog herinneren dat vorig jaar Patrick de helft van de opdrachten ongeveer geld heeft opgebracht en Art veel meer gemold had dan Patrick..

Maargoed, ik verkeer best wel in een tunnelvisie, maar ik hou de optie open voor een andere mol XD Al hoop ik wel heel erg dat ze de mol is, want dan is ze wel een goede.. :) Al vindt men soms van niet.