Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266326 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #700 Gepost op: 24-02-2012, 15:09:58 »
Mensen zeggen nu wel steeds dat ze geld heeft opgehaald bij het Labyrint, maar ik vraag me af.. Had ze een keus dan? Voordat ze het Labyrint inging, werd haar verteld dat Tim haar zou leiden.. Ze probeerde nog over te brengen dat het misschien slimmer was om zonder porto te gaan, want dat zou minder lawaai maken, maar dat vond Tim niet zo'n slim idee.. Het was natuurlijk voor Hadewych gunstiger geweest om zonder porto te gaan, zodat ze een hoger bedrag kon pakken en gepakt kon worden door de man met de bandana.. Maar ze werd goed geleid door Tim en pakte toen maar het laagste bedrag. Het zou te verdacht zijn geweest om in de armen van de man met de bandana te lopen, terwijl die niet eens in de buurt was..
Ze kan altijd doen of ze het verkeerd hoorde, of niet hoorde, of dat de porto het niet deed of noem maar op

Wat me ook opvalt, was dat Art dit keer weer bij de executie iets zei over de mol, gevolgd door Hadewych: "Of misschien ben je wel de mol...... Hadewych"
Ja dat viel mij ook op zelfs vanuit mijn toen nog volledige tim tunnel

Ik kan me nog herinneren dat vorig jaar Patrick de helft van de opdrachten ongeveer geld heeft opgebracht en Art veel meer gemold had dan Patrick..
Ik vond patrick ook een mol van niets, enige moment of fame was een koker uit de zee terug in zijn zak doen...


Maargoed, ik verkeer best wel in een tunnelvisie, maar ik hou de optie open voor een andere mol XD Al hoop ik wel heel erg dat ze de mol is, want dan is ze wel een goede.. :) Al vindt men soms van niet.

Ik denk inderdaad van niet, maar ik zou het toch wel grappig vinden als ze het wel is, maar dan hoop ik in wel verrassende mol acties te zien in aflevering 10 en een hoop  ::oink:: momenten

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #701 Gepost op: 24-02-2012, 15:18:41 »
Patrick was idd echt een slechte mol :p Hij liet Art al het vuile werk opknappen en hielp 'm daarna nog de finale in ook.. :p

Maar de meeste kandidaten die doen of ze het niet goed gehoord hebben, worden vanaf dan ook meestal enorm verdacht.. Dus mss dat ze dat toch niet aandurfde :p

Ik denk dat als ze de mol is, dat ze ernaar streeft om gewoon tot het eind niet verdacht te worden en als eerste in de geschiedenis van de mol niet ingevuld wordt in de finaletest..

Ze heeft genoeg gemold om een mol te kunnen zijn.. De bedragen die ze ophaalde, waren vaak heel erg laag en haalt ze er dan ook weer uit. Verder denk ik dat ze, als ze de mol is, gewoon een hele subtiele mol is.. Die vooral background molt en niet op de voorgrond, zoals Liesbeth zou zijn als ze de mol is.

Verder begrijp ik het heel goed als mensen d'r niet verdenken.. Ze is gewoon ook heel kandidaats XD

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #702 Gepost op: 24-02-2012, 15:22:49 »
Combi van de twee berichten hierboven: Hadewych is de verliezer. (Wat goed is voor mijn pool.) ;)

Of de mol ...  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #703 Gepost op: 24-02-2012, 15:30:11 »
Of de mol ...  >:D

Zou die niet een vergoeding krijgen zoals de onbekende Mollen ook kregen?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #704 Gepost op: 24-02-2012, 15:53:46 »
Zou die niet een vergoeding krijgen zoals de onbekende Mollen ook kregen?

Goeie vraag voor het vragenvuur ... als het aan mij lag zouden ze de vergoeding van de mol mogen koppelen aan het geld dat hij uit de pot weet te houden  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #705 Gepost op: 24-02-2012, 16:32:17 »
wie is de mol vraagt Art in de gesprekken aflevering...

Wie is de mol?

Liesbeth zegt hmmmm (denkt na)
Annemarie zegt Hmmmm (denkt na)
Tim zegt Liesbeth en Annemarie (die is eruit)

en dan komt Hadewych en die zegt niets alleen Art zegt Dankjewel tegen haar....

Dit zou ook wel eens een mooie aanwijzing kunnen zijn naar de finale...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #706 Gepost op: 24-02-2012, 16:39:42 »
wie is de mol vraagt Art in de gesprekken aflevering...

Wie is de mol?

Liesbeth zegt hmmmm (denkt na)
Annemarie zegt Hmmmm (denkt na)
Tim zegt Liesbeth en Annemarie (die is eruit)

en dan komt Hadewych en die zegt niets alleen Art zegt Dankjewel tegen haar....

Dit zou ook wel eens een mooie aanwijzing kunnen zijn naar de finale...

Na mijn mislukte theorie over Tim in deze opdracht, durf ik echt niets meer te vinden van deze opdracht haha.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #707 Gepost op: 24-02-2012, 17:27:27 »
Nog een klein mogelijk (en moeilijk!) hintje naar Hadewych?

Als de kandidaten gaan zitten aan de kwartettafel speelt er een James Bond muziekje, muzikaal heeft dit altijd een wat aparte opbouw.

Precies op het moment dat Hadewych aan komt lopen zit er in die muziek een 'major lift' oftewel een oplossing naar een majeur akkoord (een wat reiner en positiever ervaren akkoord).

En precies op het moment dat ze gaat zitten komt in de muziek een 'minor fall' oftewel dat akkoord wordt een mineur akkoord (een droeviger ervaren akkoord).

Maar om van een majeur akkoord een mineur akkoord te maken moet je voor een van de noten (de terts om precies te zijn) een MOL zetten!

Ik hoop altijd dat er nog eens zo'n goede muzikale hint inzit, en als dit 'm zou zijn zou ik 'm geweldig vinden :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #708 Gepost op: 24-02-2012, 17:42:14 »
Mooie hints, ik hoop echt dat ze het is.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #709 Gepost op: 24-02-2012, 17:58:04 »
Maar om van een majeur akkoord een mineur akkoord te maken moet je voor een van de noten (de terts om precies te zijn) een MOL zetten!

Ik hoop altijd dat er nog eens zo'n goede muzikale hint inzit, en als dit 'm zou zijn zou ik 'm geweldig vinden :)

Ze draagt alvast toepasselijke oorbellen dan.  ;)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #710 Gepost op: 24-02-2012, 19:31:59 »
Maar om van een majeur akkoord een mineur akkoord te maken moet je voor een van de noten (de terts om precies te zijn) een MOL zetten!

::ok::
Omnia vincit amor

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #711 Gepost op: 24-02-2012, 19:38:14 »
De Mol heeft dus sowieso Tim en William tegengehouden bij de toren. Dat is dus geen reden meer om Hadewych af te strepen ::joehoe:: (Beetje jammer alleen dat dat niet de enige reden meer was)
...óf niet!

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #712 Gepost op: 24-02-2012, 20:29:35 »
Tsubasa: die zou inderdaad echt geniaal zijn! Ik hoop er zeker wel op!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #713 Gepost op: 24-02-2012, 20:54:42 »
Maakt Hadewych hier de Satansgroet als Art bij opdracht 1 iemand vraagt die goed kan leren en observeren?




Dan zouden de vele zessen in de serie op het getal van het Beest (666) kunnen duiden.

Ook het vermeende "de mon" zou naar de duivel kunnen verwijzen:
http://soundcloud.com/l0z3u8y4pj1lokp/mom-12/s-Pn6V8

En ook het luciferspel met planken op het strand.


(Het natuurlijk ook te ver gezocht zijn.)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #714 Gepost op: 24-02-2012, 21:28:32 »
Maakt Hadewych hier de Satansgroet als Art bij opdracht 1 iemand vraagt die goed kan leren en observeren?
*snip*
Dan wordt Lukie4 vast de poolwinnaar.. niet dat ik weet op wie hij nu zit, maar hij heeft 666 punten in de pool. :P

Ondanks dat ik Hadewych niet zie als mol zijn er de laatste twee afleveringen wel veel potentiele montagehints naar Hadewych... Die test van vorige week, Art deze week bij de executie, haar naam die genoemd wordt tewijl een vrijstelling met mol in beeld is. Van dat soort dingen zijn er heel veel met Hade.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #715 Gepost op: 24-02-2012, 22:40:02 »
Nog een klein mogelijk (en moeilijk!) hintje naar Hadewych?

Als de kandidaten gaan zitten aan de kwartettafel speelt er een James Bond muziekje, muzikaal heeft dit altijd een wat aparte opbouw.

Precies op het moment dat Hadewych aan komt lopen zit er in die muziek een 'major lift' oftewel een oplossing naar een majeur akkoord (een wat reiner en positiever ervaren akkoord).

En precies op het moment dat ze gaat zitten komt in de muziek een 'minor fall' oftewel dat akkoord wordt een mineur akkoord (een droeviger ervaren akkoord).

Maar om van een majeur akkoord een mineur akkoord te maken moet je voor een van de noten (de terts om precies te zijn) een MOL zetten!

Ik hoop altijd dat er nog eens zo'n goede muzikale hint inzit, en als dit 'm zou zijn zou ik 'm geweldig vinden :)
Formidabel!
Maar zelfs als Hadewych de mol is, denk ik niet dat dit een bewuste hint is..  ;D

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #716 Gepost op: 24-02-2012, 23:24:39 »
Maakt Hadewych hier de Satansgroet als Art bij opdracht 1 iemand vraagt die goed kan leren en observeren?
Ha ha ja. Ze is des duivels dat ze Moet Leren en Observeren en niet haar mol mag bestuderen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #717 Gepost op: 25-02-2012, 10:33:07 »
Dit moeten we verder uitpluizen! Ik heb helaas niet de afleveringen in HD op mijn computer en dat is wat we nodig hebben als we de getekende kaarten willen vergelijken, wat me wel handig lijkt.

Op 28:07 is de kaart/info door Hadewych te zien.
Op 31:08 is de kaart/info door Dio (althans: in de handen van Marion) te zien.

Misschien hebben we wat aan HD shots hiervan? Ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn. ::tandpastasmiley::

edit: het is in ieder geval niet zo dat de kaarten van Dio en Hadewych verwisseld zijn, zie dit plaatje met links de kaart door Hadewych en rechts die door Dio.

Nu Hadewych in de finale zit (en dus niet is afgevallen zoals sommigen in de soep konden lezen) lijkt het me zonde om dit niet verder uit te zoeken. Dus: is er iemand die aflevering 1 in HD heeft en makkelijk screenshots kan maken van 28:07 en 31:08? Dan kunnen we hopelijk lezen wat er op de kaarten van Hadewych en Dio staat en krijgen we misschien wat meer duidelijkheid over hoe het zo mis heeft kunnen gaan bij Marion en Marit op de gletsjer. Molactie van Hadewych of niet?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #718 Gepost op: 25-02-2012, 12:42:16 »
O jongens, wat is dit moeilijk! De molacties wijzen naar Liesbeth, de hints naar Hadewych.


"Zonnetje!"
https://twitter.com/#!/Hademini/status/171557532110823424

...

Als de ketting van Hadewych een zonnetje voorstelt, dan is zij de mol. Ik kan het zonder HD niet goed zien. Ook de gele jurk die ze bij het kwartetten draagt, de kleur van zon.

En hints door het programma heen. (b.v. De toekomst zou wel een eens zonnig kunnen zijn; Hoe heet de gletsjer? Nou, Iets met 'sol')

Dagboek aflevering 8 begint met 'Zo' (3-1=2).

'Wie is de mol?' vraag 20 (zo) en vraag 1 ('n).

De nul van Art, die Hadewych hier ook doet in een biecht, stelt dat toevallig ook de zon voor?


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #719 Gepost op: 25-02-2012, 12:49:16 »
De grimassen van Hadewych werken bij mij al afleveringen lang op de lachspieren.

Ik had het in een ander bericht al over het ''oprecht verbaasd'' kijken bij de exits. Als je dat achter elkaar ziet, dan lijkt ze zeer ontdaan bij iedere exit.


Maar als ze de mol blijkt te zijn: meesterlijke gezichtsuitdrukkingen!