Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266332 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #780 Gepost op: 27-02-2012, 00:49:52 »
Eens  ::ok::...zalig seizoen!
 
Bovendien, wat voorzichtig "gemopper" links en rechts dat Hadewych (on topic) bv 500 euro inbrengt, maar dat doet ze nadat deesch mol minimaal 1500 bruut a.h. verspelen is op het plein. Lees; totaal: - 1000. *Pot is al zo laag, wat een lieve Mol!*

Een nieuwe weg ingeslagen...1 stap vooruit, 2 achteruit...qua geld.
Serieus, als ik bijvoorbeeld 2000 euro kan mollen en 500 binnenhalen, zou ik het doen, balans goodwill/ pot leeghalen.

Tunnelen....ook dat  ;)

edit; hypothetische vraag of er meer geld kon worden verdiend, ben inmiddels wijzer, excuus.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2012, 01:01:59 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #781 Gepost op: 27-02-2012, 01:08:29 »
Ach, het is al laat :P En dat is mijn gedachte ook over Hadewych.. Als ze geld ophaalt, had 't altijd meer kunnen zijn, OF ze had het geld er eerder al uitgehaald.. En de pot is toch al laag.. Als ze altijd enorm zou mollen, zou er geen geld meer overblijven XD

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #782 Gepost op: 27-02-2012, 08:17:47 »
Als Hadewych het is hč dan heeft ze echt George van zijn troon afgetoten!
Mwah, beetje vroeg om dat te zeggen. Aan voorwaarde nr. 1 voldoet ze al: bij het grote publiek onverdacht blijven. Om aan voorwaarde 2 te voldoen moet ze achteraf ook nog enorm toffe molacties blijken te hebben uitgehaald. ;)

Overigens kán Hadewych het in mijn ogen zeker nog wel zijn, al dénk ik dat het Anne-Marie is.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #783 Gepost op: 27-02-2012, 11:10:27 »
Mwah, beetje vroeg om dat te zeggen. Aan voorwaarde nr. 1 voldoet ze al: bij het grote publiek onverdacht blijven. Om aan voorwaarde 2 te voldoen moet ze achteraf ook nog enorm toffe molacties blijken te hebben uitgehaald. ;)

Overigens kán Hadewych het in mijn ogen zeker nog wel zijn, al dénk ik dat het Anne-Marie is.
Idd, ik heb die enorm goede molacties in ieder geval niet gezien. En die tophint ook nog niet. Ben wel enorm benieuwd naar de hints dit jaar.
Aan de andere kant is het natuurlijk maar net hoeveel kans krijg je om leuk en origineel te mollen...

Misschien het afschieten van AM bij het generator-spel (schot in de rug), dat zou een mooie zijn...

Offline justin98

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #784 Gepost op: 27-02-2012, 12:42:31 »
Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar 3-1=2 slaat niet op Tim, maar op Hadewych!

Want was de achternaam van Hadewych? Minis!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #785 Gepost op: 27-02-2012, 12:46:00 »
Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar 3-1=2 slaat niet op Tim, maar op Hadewych!

Want was de achternaam van Hadewych? Minis!

Dus Tim stond verkeerd?

Offline justin98

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #786 Gepost op: 27-02-2012, 12:48:52 »
Dus Tim stond verkeerd?
Ik denk dat het eerder slaat op het terugzetten van de tijd, en dat ze met die borden je op een dwaalspoor probeerden te zetten. ;D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #787 Gepost op: 27-02-2012, 12:51:17 »
Ik denk dat het eerder slaat op het terugzetten van de tijd, en dat ze met die borden je op een dwaalspoor probeerden te zetten. ;D

hehe dat is gelukt bij jou dan :D

Ik het best leuk vinden als blijkt dat Hadewych de Mol is, maar 3-2=1 zou een behoorlijk slechte hint richting haar zijn. Ik heb al wel betere hints richting Hadewych voorbij zien komen.

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #788 Gepost op: 27-02-2012, 12:52:21 »
Kijk naar aflevering 4 de munitiedepot, wie staat er in het begin onder het bord van 3-2=1.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline justin98

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #789 Gepost op: 27-02-2012, 12:59:39 »
Kijk naar aflevering 4 de munitiedepot, wie staat er in het begin onder het bord van 3-2=1.

En daarmee bevestig je de hint alleen maar. :P

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #790 Gepost op: 27-02-2012, 13:07:52 »
Kijk ook naar aflevering 6 en aflevering 8 het onderonsje van de dames. Eerst in aflevering 6 de drie dames die aan elkaar vragen of ze de mol zijn, in aflevering 8 nog alleen maar Liesbeth en Anne-marie.

Ik blijf bij Hadewych, al is Anne-marie een goede tweede.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2012, 13:10:39 door avonasac »
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #791 Gepost op: 27-02-2012, 16:26:10 »
Als kleine extra hint n.a.v. de 'satanische' hints naar de mol Hadewych zou ik graag het getal 4263845 willen toevoegen.

4263 is de code van het slotje van het kistje waar geld in zat tijdens de rooksignalen opdracht.

In combinatie met de wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet maak je hier al snel 426384 van.

Het getal 4263845 op een toetsenblok van een telefoon kan spellen: 'I AM EVIL':

I AM EVIL

Ik ben ook nog op zoek naar andere hints w.b. I AM EVIL, ook om te kijken of het te linken is naar Anne-Marie. Wie doet er mee?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2012, 17:40:14 door Tsubasa »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #792 Gepost op: 27-02-2012, 16:35:24 »
Nou luister ik naar haar commentaar bij het maken van de test in aflevering 8:

Citaat van: Hadewych op Donderdag in aflevering 8 bij de test
Hoe eng ik het.. en hoe misselijk ik d'r ook altijd van word is het toch ook altijd een soort ehm ... een soort deel van genieten voor mij omdat ik zo'n test maken ook fijn vind omdat mijn lichaam en geest ook weten: na een test is d'r weer duidelijkheid....
Ik heb niet het gevoel van, oh die gaat zeker door of die zeker niet.
Nee, ik heb... ik schat iedereen even hoog in voor wat dat betreft dus ik denk dat iedereen gelijke kansen heeft en ehm... ja...

Dit vind ik echt uitspraak van een mol. Ze heeft het totaal niet over haar eigen kansen. Of zit ik te diep in de tunnel?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #793 Gepost op: 27-02-2012, 16:40:21 »
Als kleine extra hint n.a.v. de 'satanische' hints naar de mol Hadewych zou ik graag het getal 4263847 willen toevoegen.

4263 is de code van het slotje van het kistje waar geld in zat tijdens de rooksignalen opdracht.

In combinatie met de wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet maak je hier al snel 426384 van.

Het getal 4263847 op een toetsenblok van een telefoon kan spellen: 'I AM EVIL':

I AM EVIL

Ik ben ook nog op zoek naar andere hints w.b. I AM EVIL, ook om te kijken of het te linken is naar Anne-Marie. Wie doet er mee?

Wat dacht je van het bord I AM ? ::)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #794 Gepost op: 27-02-2012, 16:45:07 »
Wat dacht je van het bord I AM ? ::)

Klopt, die had ik al in het getallen topic :) Maar toen had ik nog geen plek voor het getal 3 uit 4263. Zodoende ging ik doorredeneren op 426384 en kwam ik uiteindelijk op 'iamevi' uit en moest ik alleen de l nog :P

Ik hoop nog steeds dat het uiteindelijk een hint is richting Anne-Marie (heb zelfs al evil.avro.nl geprobeerd ipv live.avro.nl, van achter naar voren, in de hoop een foto van AM te zien :P ) maar om 'm alvast ff snel te posten vind ik 'm leuker bij Hadewych en al die satanische dingen die al gevonden zijn :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #795 Gepost op: 27-02-2012, 17:07:53 »
Als kleine extra hint n.a.v. de 'satanische' hints naar de mol Hadewych zou ik graag het getal 4263847 willen toevoegen.

4263 is de code van het slotje van het kistje waar geld in zat tijdens de rooksignalen opdracht.

In combinatie met de wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet maak je hier al snel 426384 van.

Het getal 4263847 op een toetsenblok van een telefoon kan spellen: 'I AM EVIL':

I AM EVIL

Ik ben ook nog op zoek naar andere hints w.b. I AM EVIL, ook om te kijken of het te linken is naar Anne-Marie. Wie doet er mee?
Uhhh... Ten eerste snap ik inderdaad niet hoe je aan de reeks 4263847 komt en ten tweede is I AM EVIL de code 4263845...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #796 Gepost op: 27-02-2012, 17:41:50 »
Uhhh... Ten eerste snap ik inderdaad niet hoe je aan de reeks 4263847 komt en ten tweede is I AM EVIL de code 4263845...

Klopt! Ik zag door de getallen blijkbaar het bos niet meer :P want ik bedoel idd 4263845 ipv 4263847. Sorry!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #797 Gepost op: 27-02-2012, 17:47:47 »
Klopt! Ik zag door de getallen blijkbaar het bos niet meer :P want ik bedoel idd 4263845 ipv 4263847. Sorry!
Dan nog snap ik niet hoe je aan de 5 zou komen? Als je de reeks namelijk voortzet kom je op 426384105 etc...   ;D

Edit: Oh, ik heb misschien daar een oplossing voor!
De reeks wordt vervolgd met 10 5. Maar zowel de 1 als de 0 leveren geen letter op! Op die manier is de 5 te verklaren...
Zou een mooie hint zijn!
« Laatst bewerkt op: 27-02-2012, 17:54:20 door GeeDeeZet »

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #798 Gepost op: 27-02-2012, 18:00:54 »
BTW wat zijn dan die duivelshints? Heb even terug gebladerd, maar zie behalve een duivelsteken bij haar vinger opsteken en verwijzingen naar 666 niet zoveel andere zaken?

Trouwens, kan ook een hint naar Liesbeth zijn... 4x2x6x3 = 144 is de verjaardag van Liesbeth in 2012 (is al veel genoemd), maar ze noemt ergens in een aflevering iets ook een 'duivels dilemma'  ;)...

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #799 Gepost op: 27-02-2012, 18:02:06 »
Vanavond trouwens Hadewych bij DWDD die naar eigen zeggen 'iets stoms' gaat doen... --> Zie Tweet Hadewych...  ::vergroot::