Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266340 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #820 Gepost op: 28-02-2012, 23:56:14 »
Wel grappig, Tim zegt tijdens de test "Hadewych is het zeker niet" ... hij vliegt eruit. Hij pleitte zelfs tegen verschillende mensen ervoor om haar definitief af te strepen.

Hetzelfde gebeurde met William. Ook hij was er zodanig van overtuigd dat ze het niet kon zijn, ook hij vliegt onmiddelijk uit het spel na die gevaarlijke uitspraak.

Dan toch de verkeerde vrouw gekozen? Ze zaten er misschien wel grandioos naast! ;)
Als Hadewych toch de Mol blijkt te zijn, dan mogen we ons verheugen op een erg vermakelijke reünie-aflevering. ::tandpastasmiley::

Hun letterlijke quotes:
William: "Hadewych is voor mij geen verdachte eigenlijk, ze is natuurlijk een fenomenale actrice maar je moet op een gegeven moment ook een punt maken in het spel dat je mensen moet loslaten."
Tim: "Ik weet als enige honderd procent zeker dat Hadewych het in ieder geval niet is"

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #821 Gepost op: 29-02-2012, 14:51:38 »
Dan nog snap ik niet hoe je aan de 5 zou komen? Als je de reeks namelijk voortzet kom je op 426384105 etc...   ;D

Dat ligt er toch helemaal aan hoe je die reeks interpreteert. Het kan ook eindigen bij 42639 (4, dan 4/2 (=2), dan 4+2 (=6), dan 6/2 (=3), dan 6+3 (=9)) om maar iets te noemen.

m0ll0m

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #822 Gepost op: 29-02-2012, 17:42:19 »
Dat ligt er toch helemaal aan hoe je die reeks interpreteert. Het kan ook eindigen bij 42639 (4, dan 4/2 (=2), dan 4+2 (=6), dan 6/2 (=3), dan 6+3 (=9)) om maar iets te noemen.

m0ll0m


Dat is geen wiskundige reeks meer, je gebruikt de ene keer +2 en de andere keer +3 terwijl je wel tekens /2 doet, is meer random zo. Bovendien houdt het dan toch op na de 9 lijkt me en een wiskundige reeks is oneindig
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 18:09:30 door Eddie_V »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #823 Gepost op: 29-02-2012, 19:08:45 »
Dat zou ook best kunnen. Zou een sterke hint kunnen zijn.

Zou inderdaad een sterke zijn ... ware het niet dat ze het met Tim in verband brachten en niet met Hadewich.  Ik denk eerder dat het "kijk omhoog" een hint was in die aflevering...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #824 Gepost op: 29-02-2012, 19:45:58 »
Zou inderdaad een sterke zijn ... ware het niet dat ze het met Tim in verband brachten en niet met Hadewich.  Ik denk eerder dat het "kijk omhoog" een hint was in die aflevering...

Ik snap ook niet hoe die 3-1=2 ineens aan Hadewych continue aan Hadewych gelinkt wordt

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #825 Gepost op: 29-02-2012, 19:59:09 »
Ik snap ook niet hoe die 3-1=2 ineens aan Hadewych continue aan Hadewych gelinkt wordt

door de tekens - en =
-: min
=: is

plak je het aan elkaar krijg je:
-=: minis
en weer ondergronds......

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #826 Gepost op: 29-02-2012, 20:15:08 »
door de tekens - en =
-: min
=: is

plak je het aan elkaar krijg je:
-=: minis

ja dat snap ik wel, maar waarom is ze dan de Mol? en waar slaan die 3 2 1 op en hoe link je dat naar hade

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #827 Gepost op: 29-02-2012, 20:26:08 »
ja dat snap ik wel, maar waarom is ze dan de Mol? en waar slaan die 3 2 1 op en hoe link je dat naar hade

ja daar ben ik na het lezen van al die berichten ook nog niet precies achter.
denk dat het gewoon gebaseerd is op het feit dat haar achternaam erin staat.
en weer ondergronds......

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #828 Gepost op: 29-02-2012, 20:37:31 »
ja dat snap ik wel, maar waarom is ze dan de Mol? en waar slaan die 3 2 1 op en hoe link je dat naar hade

Zij stond aan het begin van dat spel onder het bord '3-1=2', waar Tim dus moest zijn. Op dezelfde manier als bij Tim valt die hint dus ook aan Hadewych te linken: Hadewych was degene die de klok van 3 naar 2 zette.
...maar om eerlijk te zijn, ik vond de hint veel meer naar Tim dan naar Hadewych verwijzen (des te meer door zijn vraag op de trap), dus ik hoop eigenlijk niet dat het een hint is richting Hadewych  :-\\

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #829 Gepost op: 29-02-2012, 20:57:09 »
Zij stond aan het begin van dat spel onder het bord '3-1=2', waar Tim dus moest zijn. Op dezelfde manier als bij Tim valt die hint dus ook aan Hadewych te linken: Hadewych was degene die de klok van 3 naar 2 zette.
...maar om eerlijk te zijn, ik vond de hint veel meer naar Tim dan naar Hadewych verwijzen (des te meer door zijn vraag op de trap), dus ik hoop eigenlijk niet dat het een hint is richting Hadewych  :-\\

mee eens, hade mag van mij prima de Mol zijn, maar dit hoort geen hint te zijn imo. Tim hoorde echt bij dat bord en die "som" hade niet

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #830 Gepost op: 29-02-2012, 21:12:13 »
3-1=2 hoort bij Hadewych. Tim was een afleiding. 3 personen in de finale min 1 mol is 2 finalisten.

3 personen minis de Mol zijn er nog 2 finalisten, hoe simpel wil je het krijgen.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #831 Gepost op: 29-02-2012, 21:16:26 »
Hadewych is ook als enige op, aflevering 5 na, die elke aflevering haar scherm heeft gezien en een groen scherm heeft gekregen. Want de mol gaat nooit naar huis.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #832 Gepost op: 29-02-2012, 22:10:14 »
3-1=2 hoort bij Hadewych. Tim was een afleiding. 3 personen in de finale min 1 mol is 2 finalisten.

3 personen minis de Mol zijn er nog 2 finalisten, hoe simpel wil je het krijgen.

toch niet zo simpel, liesbeth heet staats met haar achternaam en ze STAAT tijdens de finale?? net zo simpel, slaat ook nergens op ;-)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 22:11:53 door Eddie_V »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #833 Gepost op: 29-02-2012, 22:35:34 »
3-1=2 hoort bij Hadewych. Tim was een afleiding. 3 personen in de finale min 1 mol is 2 finalisten.

3 personen minis de Mol zijn er nog 2 finalisten, hoe simpel wil je het krijgen.

Als je het in woorden samenvat wordt het "3 personen minus de mol" en dan slaat het nergens meer op.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline ingmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #834 Gepost op: 29-02-2012, 23:18:30 »
Vraagje:

Hoort iemand, net als ik, in Hadewych's -sound-of-music-mini-performance ook het volgende?

::zingen:: "The hills are a lie with the sound of music?" (in de originele versie is het alive)




Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #835 Gepost op: 29-02-2012, 23:35:30 »
Vraagje:

Hoort iemand, net als ik, in Hadewych's -sound-of-music-mini-performance ook het volgende?

::zingen:: "The hills are a lie with the sound of music?" (in de originele versie is het alive)

Volgens mij zingt ze "Molehills are alive with the sound of music". ;)

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #836 Gepost op: 29-02-2012, 23:58:04 »
“bij welke tv-quiz zou de Mol kans maken om te winnnen?”

de avond van de grote filmquiz 2008 : gelijkspel na het naspelen van het lied 'all by myself'

zie http://www.uitzending.net/gemist/9794/Nederland-2/De_avond_van_....html

vanaf 01.13.27


Offline ingmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #837 Gepost op: 1-03-2012, 00:08:30 »
Meh tis ook geen hint, even feedback op haar uitspraak alleen natuurlijk 8)

Wat ik overigens wel echt raar vind is dat Hadewych (redelijk) dicht bij het vliegtuig wordt gedropt, maar zich ervan lijkt te verwijderen.
Verbazingwekkend gezien de startlokatie, dat ze Anne-Marie en William niet is tegengekomen.

Frits spotte haar uiteindelijk, en ze werd opgehaald door William. Die moest haar van ver halen (honderden meters) zoals hij zelf zei. Toen waren er nog maar twintig minuten over.
Dit betekent dat ze dus bijna twee uur in dat gebied heeft gezworven zonder de anderen (Marion, Frits, Anne-Marie, of William) te zien. Hmmm.
De heuvel waar ze op zong is ook verder verwijderd van het vliegtuig dan haar startlokatie. Plus ze had een een goed overzicht vanaf daar, zag ze echt niemand?

Ook was ze op de juiste plek om te kunnen zien dat Marion verkeerd liep, die ze nog bedankte in haar eerste dagboek. Erg verdacht vind ik!

On another note: Eerder in dit topic herkende iemand het vliegtuig op de foto van Liesbeth. Dit is niet het geval, maar ik heb wel gezien welk uitzicht het wel is. En je moet denk ik wel heel creatief zijn om als je aan de rechterzijde de zee hebt en links duinen, het vlakke landschap op de foto daarin terug te zien! Andere kandidaten kon Liesbeth daar niet voor de gek houden, maar probeert ze gelijk te mollen bij het publiek? Of vond ze echt dat het landschap overeenkwam? Of is ze toch de mol?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #838 Gepost op: 1-03-2012, 09:03:07 »

Wat ik overigens wel echt raar vind is dat Hadewych (redelijk) dicht bij het vliegtuig wordt gedropt, maar zich ervan lijkt te verwijderen.
Verbazingwekkend gezien de startlokatie, dat ze Anne-Marie en William niet is tegengekomen.

Waaraan kun je zien waar Hadewych werd gedropt? Ik kan dat echt nergens uit opmaken. ???

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #839 Gepost op: 1-03-2012, 09:06:02 »
Over 12 uur en een beetje weten we wie er uit ligt  ::tandpastasmiley::