Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248714 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #80 Gepost op: 20-01-2012, 17:02:54 »
ja zijn al genoemd idd.

Tim hoorde de telefoon niet toen hij gebeld werd..
ook verdacht, daarna probeerde hij wel naar binnen te gaan..

Okay hij heeft de envelop gepakt.. weliswaar tegen de afspraak vmet Frits in die hij later claimd niet gehoord te hebben..
maar misschien moest hij wel geld pakken.. vanwege de aanwijzing..
zelfde geld voor William die als enige zijn extra hint bekend heeft gemaakt.. wellicht komt dit nog terug..
ik was eigenlijk bijna afgestapt van die 2 omdat ze geld hebben gepakt.. maargoed ook ik heb last van tunnelvisie.. denk ik..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #81 Gepost op: 20-01-2012, 18:29:48 »
Imho legt Tim het er zelf zo dik bovenop.

Hoe vaak hebben wij hem niet horen zeggen dat hij geen info/jokers o.i.d. nodig heeft.
Zowel in biecht als naar andere kandidaten.
Bluf?
Of omdat hij niet zo lang enthousiast over iets kan zijn (zo stelde hij zichzelf voor)?
Is hij enigszins laks? Hoe graag wil hij?
Ik vind het onmols.

De biecht;"" Ik vertel alles, maar niet alles".
Sja, daar win je mij niet mee.

Wat ik wel heerlijk zou vinden is als Tim toch de mol blijkt te zijn, we een shot zien waarin hij Dio maant vooral steeds snel de deksel op de rookpot te doen. Arme Dio.
 
Ik weiger hem (vooralsnog) te verdenken :)

Omnia vincit amor

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #82 Gepost op: 20-01-2012, 19:36:16 »
overigens nog een voor reden voor tim als mol, naast dat hij sowieso het molligst was bij de toren opdracht.. was hij ook de gene die voorop liep en werd terug gefloten door mamaloe..
ben jij de gene die weet waar we heen gaan..?

Tim denkt: * ehm ja eigenlijk wel en ik wil dr ook zo snel mogelijk zijn voordat ze dadelijk bellen dat we die toren niet in mogen*
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #83 Gepost op: 20-01-2012, 19:50:00 »
**in de 1 minuut aflevering 2 zegt Tim dit: "Op één of andere manier is deze groep echt super open naar elkaar. Je hoeft maar een vraag te stellen en huppakee je weet van iedereen de schoenmaat. Dus ik hoef echt niets te vragen, want ik hoor het en ik schrijf het even op
het is echt heel makkelijk."

Gek hè dat ze dan ook werkelijk bij de opdracht met trap om Tim zijn schoenmaat vragen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #84 Gepost op: 20-01-2012, 23:52:27 »
Tim sloeg wel de handen voor de ogen ala Patrick vorig jaar net voordat het rode scherm voor Maarten kwam. Heeft ie dat al vaker gedaan? Niet dat ik dat leuk zou vinden, een mol die een hint imiteert. Weet iemand dit zo?

Wat natuurlijk ook kan: iedereen was aan de beurt geweest, maar dat heeft de montage ons niet laten zien. Dus iedereen wist hoe laat het was voor Maarten.  En Tim dacht : laat ik eens een leuke nephint doen nu  ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #85 Gepost op: 21-01-2012, 11:39:03 »
Ik blijf Tim een moeilijk in te schatten kandidaat vinden. Het ene moment is hij de perfecte kandidaat, terwijl hij het volgende moment de perfecte mol zou kunnen zijn. Daarom hou ik hem nog wel eventjes in mijn vizier.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #86 Gepost op: 21-01-2012, 12:55:44 »
Gek hè dat ze dan ook werkelijk bij de opdracht met trap om Tim zijn schoenmaat vragen.

Helaas niet alleen maar die van Tim...

Tim sloeg wel de handen voor de ogen ala Patrick vorig jaar net voordat het rode scherm voor Maarten kwam. Heeft ie dat al vaker gedaan? Niet dat ik dat leuk zou vinden, een mol die een hint imiteert. Weet iemand dit zo?

Wat natuurlijk ook kan: iedereen was aan de beurt geweest, maar dat heeft de montage ons niet laten zien. Dus iedereen wist hoe laat het was voor Maarten.  En Tim dacht : laat ik eens een leuke nephint doen nu  ;D

Ik ga er van uit dat Art weet wie er naar huis moet. Hij zal die persoon dus zeker niet tot laatste bewaren.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #87 Gepost op: 21-01-2012, 13:12:16 »
Ik ga er van uit dat Art weet wie er naar huis moet. Hij zal die persoon dus zeker niet tot laatste bewaren.

Volgens mij wordt er een vaste volgorde bepaald voordat de executie begint.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #88 Gepost op: 21-01-2012, 13:44:40 »
Volgens mij wordt er een vaste volgorde bepaald voordat de executie begint.
En daarbij is er in het verleden volgens mij wel eens de allerlaatse persoon wiens naam werd ingetoetst naar huis gegaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #89 Gepost op: 21-01-2012, 15:33:45 »
En daarbij is er in het verleden volgens mij wel eens de allerlaatse persoon wiens naam werd ingetoetst naar huis gegaan.

Klopt! En soms werd de naam niet eens ingetoetst als het de laatste persoon was, omdat het toch zeker was dat diegene weg moest.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #90 Gepost op: 21-01-2012, 16:42:43 »
En soms werd de naam niet eens ingetoetst als het de laatste persoon was, omdat het toch zeker was dat diegene weg moest.
Huh? Welk seizoen/aflevering? Kan ik me niet herinneren...

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #91 Gepost op: 21-01-2012, 17:15:39 »
Huh? Welk seizoen/aflevering? Kan ik me niet herinneren...

Geen idee, maar ik weet wel hoeveel gedoe dat hier op het forum heeft opgeleverd.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #92 Gepost op: 21-01-2012, 17:30:02 »
Huh? Welk seizoen/aflevering? Kan ik me niet herinneren...

Ik kan me alleen Barbara herinneren, maar die mocht toen blijven door haar groene vrijstelling onder de bekertjes..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline joye26

  • Forumlid
  • Art is de mol
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #93 Gepost op: 21-01-2012, 17:38:20 »
Volgens mij het seizoen dat Johm vam Eerd de mol was en dan de aflevering dat Sebastosan Labrie eruir gaat

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #94 Gepost op: 21-01-2012, 17:38:49 »
Seizoen 9, aflevering 6, Sebastiaan moest weg en kreeg geen rood scherm omdat ie de laatste was. (Maar misschien kwam dit ook doordat hij zelf opstond en de pot wilde teruggeven en toen kreeg Pieter-Jan niet eens de kans om nog iets in te typen  ::rofl::)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #95 Gepost op: 21-01-2012, 22:43:58 »
Als Marit Tim belt zegt ze dat ze de toren niet in mogen komen. Wanneer Tim dit vervolgens aan de groep vertelt voegt hij er aan toe dat het voor 2000 euro is, terwijl Marit dat (in beeld?) helemaal niet had gezegd! Is dit een verspreking?
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #96 Gepost op: 21-01-2012, 23:23:42 »
Als Marit Tim belt zegt ze dat ze de toren niet in mogen komen. Wanneer Tim dit vervolgens aan de groep vertelt voegt hij er aan toe dat het voor 2000 euro is, terwijl Marit dat (in beeld?) helemaal niet had gezegd! Is dit een verspreking?

Dit is denk ik buiten beeld gezegd, want hij zegt het een paar keer:
"Zeg eens wat ze nou precies zei"
"doe ... voor €2000"

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #97 Gepost op: 22-01-2012, 15:04:42 »
...

Okay hij heeft de envelop gepakt.. weliswaar tegen de afspraak vmet Frits in die hij later claimd niet gehoord te hebben..
maar misschien moest hij wel geld pakken.. vanwege de aanwijzing..
...

Je kunt het ook omdraaien. Door de afspraak met Frits weet hij dat 1 van beide toch geld pakt. Er komt dus, onafhankelijk van wat hij doet geld in de pot. Als je daar van uit gaat kun je net zo goed het geld pakken en een beetje goodwill kweken, want als mol heb je toch niets aan jokers. Daarnaast wiegert hij de joker van Frits. Waarom zou je dat als kandidaat doen?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #98 Gepost op: 22-01-2012, 16:32:49 »
Waarom zou je dat als kandidaat doen?
Om vrienden te blijven, zou ik denken. Als je zo'n joker gretig aanpakt, weet je niet hoe anderen daar op reageren. Vooral als Frits bijvoorbeeld naar huis zou hebben gemoeten die aflevering.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #99 Gepost op: 22-01-2012, 19:32:57 »
Je kunt het ook omdraaien. Door de afspraak met Frits weet hij dat 1 van beide toch geld pakt. Er komt dus, onafhankelijk van wat hij doet geld in de pot. Als je daar van uit gaat kun je net zo goed het geld pakken en een beetje goodwill kweken, want als mol heb je toch niets aan jokers. Daarnaast wiegert hij de joker van Frits. Waarom zou je dat als kandidaat doen?

Precies daardoor kon jij daar toch niet zo veel mee doen.. ik schrijf hem nog niet af...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William