Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het board van WIDM 2011 heeft een totaal van 31500 berichten.Op het moment zitten we in het board van dit seizoen op 19500 berichten...Betwijfel of we over het vorige seizoen gaan...
Dat zou vet zijn... Maar dan met fotos, forumafbeeldingen of Vriendlieftekeningen? (zie bijlage, de tekeningen heb ik gestolen van een van Vriendlief's tekeningen van vorig jaar)(En de kaarten zijn lelijk, maar het gaat om de koppies he.)
Morgen zal ik de tekeningen van de voorbije 2 afleveringen online zetten.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe je een spel als Wie is de Mol? in een bordspel kan omtoveren. Logischer lijkt mij een soort kaartspel zoals Weerwolven van Wakkerdam.Niettemin (viel me trouwens op dat PJ dit in seizoen 8 vaak zei...) zou ik het spel toch willen hebben.
De verschillen worden duidelijker. (De poll op wieisdemol.net is volgens mij de enige waarin Liesbeth laatste staat.)
De verschillen zijn inderdaad èrg groot ... Maar ja, Joan stond ook ver achter voordat de laatste uitslag kwam ...
Grappig, dat verschil.
Je hoeft echt niet altijd de juiste mol te voorspellen, om toch een molloot te kunnen zijn.Dit ter geruststelling voor/van de newbee-molloten.
Topic van Lautjuh is verwijderd?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
415 gasten en 7 vaste bezoekers