Nieuws Volg ons ook op Twitter!
JAAAAAAAAAAAA! Zagen jullie m ook??? De promo en hij was weer leuk!!
Jep, meteen ervoor en hij zag er weer des mols uit
Ik zie net dat er een stuk in Veronica magazine staat over Wie is de Mol?. Er staat niets nieuws in, enkel wie er mee doet en dat Art het presenteert, maar in het volgende nummer zou er meer over Wie is de Mol? staan, zo lees ik achterin het blad.
Ja, lukt het iemand op het op te nemen? Ben benieuwd - Art op de atletiekbaan?
Voor de Pelgrimscode ? Dan heb ik opgenomen .
Ik heb het opgenomen, maar ik kan het niet op m'n pc krijgen. Tenzij ik het met m'n videocamera opneem van de tv, maar dat gaat me een beetje ver .
Art op de atletiekbaan?
Enig idee of hij ergens op YouTube ofzo te vinden is
Weet ik niet, maar het blijst ben ik met de Humo's die ik verzameld heb met mooie grote artikelen over de drie Vlaamse reeksen, zie widm2012.nl/humo.htm
Recensiekoning (die alle afleveringen van WIDM recenseert) heeft een in/uit-lijst gemaakt voor 2012. (dus: wat is in, wat is uit) Met tegenstellingen als: UIT: Arabische Lente, IN: Europese hefst met een zonnetje.WIDM staat er ook in.http://www.recensiekoning.nl/2011/12/51466/inuitlijst-2012
Ik zag trouwens bij een promo voor een andere nieuwe serie dat t ook met zo'n atletiekbaan is.. T was dus meer een algemeen concept om de nieuwe programma's aan te kondigen en niet specifiek voor widm
Klopt! Ik zag Bastiaan Ragas al meerdere keren voorbij komen..
Ik had bij het lezen van het stukje van William in de AVRO-bode het idee dat hij lang door zal gaan in de serie, had iemand anders dit ook nog?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
419 gasten en 3 vaste bezoekers