Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 233489 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #240 Gepost op: 20-02-2012, 23:02:58 »
ik wel ::trots::  met dank aan Sprien trouwens ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #241 Gepost op: 20-02-2012, 23:06:11 »
Yeah, goede promo weer! (Is iets anders dan het volgende week-filmpje Lukie4. :))

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #242 Gepost op: 20-02-2012, 23:07:12 »
hmmm en het verschil is ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #243 Gepost op: 21-02-2012, 07:21:49 »
Het is een ander filmpje.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #244 Gepost op: 23-02-2012, 20:20:16 »
De Revu column van Roosmarijn Reijmer is weer online: http://www.revu.nl/category/wie-is-de-mol-2/

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #245 Gepost op: 27-02-2012, 12:31:49 »
http://www.koffietijd.nl/uncategorized/2012/02/wie-wordt-de-mol/
Woensdag 29 februari is George Langenberg te gast bij Koffietijd! Hij weet precies hoe het is om de Mol te zijn in het programma wie is de Mol, hij was namelijk de Mol in seizoen 3! In de uitzending besteden we aandacht aan het spannende seizoen van wie is de Mol dat nu bezig is. Ben jij een trouwe kijker van Wie is de Mol en denk jij dat je weet wie dit jaar De Mol is? Vul  dan het formulier in en wie weet ben jij woensdag bij ons in de uitzending te gast om erover te vertellen!

Heinz? ;D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #246 Gepost op: 27-02-2012, 12:46:55 »
Heinz? ;D

Alleen als jij je ook aanmeldt om Hadewych als Mol te verdedigen, dan doe ik Anne-Marie. Of zat je inmiddels ook weer op A-M? ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #247 Gepost op: 27-02-2012, 12:57:57 »
http://www.koffietijd.nl/uncategorized/2012/02/wie-wordt-de-mol/
Woensdag 29 februari is George Langenberg te gast bij Koffietijd! Hij weet precies hoe het is om de Mol te zijn in het programma wie is de Mol, hij was namelijk de Mol in seizoen 3! In de uitzending besteden we aandacht aan het spannende seizoen van wie is de Mol dat nu bezig is. Ben jij een trouwe kijker van Wie is de Mol en denk jij dat je weet wie dit jaar De Mol is? Vul  dan het formulier in en wie weet ben jij woensdag bij ons in de uitzending te gast om erover te vertellen!


Waah, superleuk! Helaas kan ik niet. :(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #248 Gepost op: 27-02-2012, 12:59:00 »
Waah, superleuk! Helaas kan ik niet. :(

Want je hebt geen idee wie de Mol is? ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #249 Gepost op: 27-02-2012, 13:06:09 »
Alleen als jij je ook aanmeldt om Hadewych als Mol te verdedigen, dan doe ik Anne-Marie. Of zat je inmiddels ook weer op A-M? ;)
Eh... Ja :-X
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #250 Gepost op: 27-02-2012, 13:15:48 »
Er moet dan ook iemand bij zitten, die argumenten voor Liesbeth heeft. Ik ben eigenwijs, sluit niet uit dat Hadewych of Anne-Marie de mol is, maar ik kan helaas woensdag op het bewuste tijdstip niet.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #251 Gepost op: 27-02-2012, 14:05:16 »
Laten jullie het wel even weten als één van jullie is uitgekozen? ::ok::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #252 Gepost op: 27-02-2012, 15:25:27 »
Je moet wel met voorwaarden akkoord gaan om een of andere loterij contact met je te laten opnemen als je dat formulier van Koffietijd invult. Voor mij is dat genoeg reden om dat formulier niet in te vullen; dan maar geen brute TV appearance naast George :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #253 Gepost op: 27-02-2012, 15:34:29 »

Ik zag net op de site van De Wereld Draait Door dat Hadewych daar vanavond te gast is. Niet vanwege Wie is de Mol, maar ivm de film The Artist die afgelopen nacht vijf Oscars heeft gewonnen. Wie weet, misschien komt WIDM toch nog even ter sprake...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #254 Gepost op: 27-02-2012, 15:36:46 »
Ik zag net op de site van De Wereld Draait Door dat Hadewych daar vanavond te gast is. Niet vanwege Wie is de Mol, maar ivm de film The Artist die afgelopen nacht vijf Oscars heeft gewonnen. Wie weet, misschien komt WIDM toch nog even ter sprake...

Ik ga zeker kijken maar wat Hadewych met deze film te maken heeft ontgaat vooralsnog.  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #255 Gepost op: 27-02-2012, 16:04:42 »
Je moet wel met voorwaarden akkoord gaan om een of andere loterij contact met je te laten opnemen als je dat formulier van Koffietijd invult. Voor mij is dat genoeg reden om dat formulier niet in te vullen; dan maar geen brute TV appearance naast George :)

Die hokjes hoef je niet aan te vinken, en de voorwaarden slaan op prijsvragen, lijkt me niet hier op van toepassing.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #256 Gepost op: 27-02-2012, 16:22:40 »
Ik zag net op de site van De Wereld Draait Door dat Hadewych daar vanavond te gast is. Niet vanwege Wie is de Mol, maar ivm de film The Artist die afgelopen nacht vijf Oscars heeft gewonnen. Wie weet, misschien komt WIDM toch nog even ter sprake...

Dit is de aanvullende info op de DWDD site of Hadewych, vreemdgenoeg niets over haar deelname aan WIDM :

Hadewych Minis

Hadewych Minis (1977) studeerde in 1999 af aan de Toneelacademie in Maastricht. Na de toneelschool vertrok zij naar New York om daar vier maanden Method Acting te studeren aan het Lee Strasberg Theatre Institute. Sinds ze weer terug in Nederland is, schreef ze verschillende rollen op haar naam. Ze is vast verbonden aan Toneelgroep Amsterdam. Op televisie was ze te zien in de serie Majesteit (als Maxima) en speelt ze onder andere mee in de serie Koefnoen. Daarnaast is ze bezig met haar zangcarrière. Met Mike Boddé trad ze op in de muziekvoorstelling 'Gelukkig met Hadewych en Mike' en in maart 2012 komt haar eerste album uit.
# http://www.hadewychminis.nl/

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #257 Gepost op: 27-02-2012, 16:37:48 »
Ik ga zeker kijken maar wat Hadewych met deze film te maken heeft ontgaat vooralsnog.  ???

Niets waarschijnlijk. Thom Hoffmann en nog een acteur die ik niet ken zijn er ook, dus ik vermoed dat ze als een groepje aan tafel de oscars gaan bespreken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #258 Gepost op: 27-02-2012, 16:45:14 »
Niets waarschijnlijk. Thom Hoffmann en nog een acteur die ik niet ken zijn er ook, dus ik vermoed dat ze als een groepje aan tafel de oscars gaan bespreken.

Ja, een hint zullen we er niet in krijgen vrees ik.  ::ohno::

(ik heb een berichtje voor je achterlaten in het offtopic topic.   ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #259 Gepost op: 27-02-2012, 22:38:20 »
Ik had besloten om me niet op te geven voor Koffietijd, maar nu zie ik net dat ik een mailtje van ze heb gekregen. Ze gaan me morgen bellen. Ben benieuwd wat er van komt.