Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104998 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De komende aflevering
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2012, 22:57:45 »
Alle drie hebben punten gekregen bij aflevering 1 voor een vrijstelling.
In aflevering 2 zijn er geen punten voor een vrijstelling voor Tim.
(behalve als hij er nog 1 vindt natuurlijk ;) )
In aflevering 3 zijn er geen punten voor een vrijstelling voor Marit. (behalve als zij er nog 1 vindt natuurlijk ;) )
Het is uitgelegd in het pool topic.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #81 Gepost op: 10-01-2012, 22:59:25 »
Dank u Lukie :D!
Ananas

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De komende aflevering
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2012, 23:39:19 »
Alle drie hebben punten gekregen bij aflevering 1 voor een vrijstelling.
In aflevering 2 zijn er geen punten voor een vrijstelling voor Tim.
(behalve als hij er nog 1 vindt natuurlijk ;) )
In aflevering 3 zijn er geen punten voor een vrijstelling voor Marit. (behalve als zij er nog 1 vindt natuurlijk ;) )
Het is uitgelegd in het pool topic.

* Past snel zijn pool aan  ;D
You'll never walk alone

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #83 Gepost op: 11-01-2012, 07:48:49 »
Volgende aflevering (ofwel vandaag, ofwel morgen  ::rofl:: ) verwacht ik..

- Opdracht 1:
Meest waarschijnlijk de 'sein' opdracht. Deze is het minst spectaculair of visueel aantrekkelijk.
Vraag is natuurlijk wat er geseind moet worden, iets dmv. morse-code wellicht?
Of moeten ze analoog de vuurwerk opdracht iets dmv een bepaalde andere bestaande code (zoals bijv. semafoor voorheen) aan elkaar doorgeven en interpreteren?

- Opdracht 2:
Vermoedelijk de jeeps (zou ook andersom kunnen i.e. seinopdracht =2 en jeeps = 1).
Paren sturen 1 bestuurder aan (3 paren + 3x 1 bestuurder) om iets te doen - iets te schrijven in het lavagesteente wellicht? In ieder geval is het duidelijk zaak de juiste 4x4 wheeldrive de juiste richting uit te sturen (?? Hoe konden Frits en Dio de verkeerde auto hebben? Kennelijk is dit vrij ambivalent of biedt het mogelijkheden tot verwarring zodat de mol zowel bij de aanstuurders als bij de bestuurders kan zitten analoog S9, autokerkhof opdracht +-. Ze lijken in ieder geval hun 4x4 niet in het zicht te hebben en van veraf te moeten aansturen).

- Opdracht 3:
De waterval, vermoedelijk, oplopen van trappen (naar de top ervan?).
Doet denken aan de opdracht in S4 waar ook (persoonlijke?) vragen moesten worden beantwoord om verder te komen. Die opdracht was echter ingenieuzer zo te zien want daar betrof het partners die vragen stelden en een uitgebreide locatie met veel trappen.
Het leuke aan deze opdracht is wel dat alle kandidaten elkaar zien en meekrijgen wat iedereen zegt hetgeen de paranoia zeker voedt.  ;D
Het zullen - mogen we aannemen - vragen zijn die anderen niet kunnen beantwoorden of kunnen controleren anders is het natuurlijk duidelijk wie de boel aan het flessen is.  :P

Kortom alles bij elkaar verwacht ik niet dat we heel veel wijzer worden over de identiteit van de mol omdat alles voor meerdere interpretaties vatbaar is, zoals het hoort in aflevering 2..  ;D

Ik kijk wel alvast erg uit naar die waterval, die is mesmerizing!!!  :D
« Laatst bewerkt op: 11-01-2012, 07:57:26 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #84 Gepost op: 11-01-2012, 17:07:41 »
Ik zag iets in de programmering in het Veronica magazine over aflevering 3:

Citaat van: Veronica Magazine (donderdag 19 januari)
Wie is de Mol?(AVRO)
Spelprogramma. De afvaller pikt nog net
een oud-Hollands spelletje mee en krijgt ook
nog wat van Reykjavik te zien. Dat de jokers
eindelijk hun intrede doen in deze serie, kan
hem of haar niet redden. Presentatie: Art
Rooijakkers.
臥底 是 谁?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #85 Gepost op: 11-01-2012, 17:21:37 »
Dat zijn heel wat spoilers bij elkaar...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2012, 17:33:33 »
er komen dus jokers!  :)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: De komende aflevering
« Reactie #87 Gepost op: 11-01-2012, 17:36:17 »
er komen dus jokers!  :)

Dan weten we ook dat diegene die (veel) jokers krijgt zal afvallen..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #88 Gepost op: 11-01-2012, 17:44:50 »
arg! nu weet ik niet op wie te stemmen voor jokers in de pool! ik denk dat hadewych weg gaat maar ik vermoed dat william een joker krijgt vanwege die tweet. wie moet ik kiezen? :-\\
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De komende aflevering
« Reactie #89 Gepost op: 11-01-2012, 17:47:13 »
goed lezen... het gaat over aflevering 3 ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2012, 17:49:55 »
Oke, wat nu ook duidelijk is over aflevering 2: daar komen geen jokers *past pool aan*

Dit is de Nederland 1 promo:




De plaats van de executie is Reykjavik.
Google Maps (dank aan Siebrand)

Het executieshot gaat dus over Aflevering 3. Marit heeft dan een vrijstelling. Of Marit is buiten beeld, of ze is eruit...
« Laatst bewerkt op: 11-01-2012, 17:53:30 door bartjel »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De komende aflevering
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2012, 18:11:59 »
N.a.v. de executieshot heb ik Marit maar als afvaller ingevuld. Het zou jammer zijn als zij afvalt, aangezien zij één van de weinige is die ik met 95% zekerheid durfde af te strepen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De komende aflevering
« Reactie #92 Gepost op: 11-01-2012, 18:18:47 »
Het hoeft niet. Het kan ook een shot zijn uit aflevering 4.
Dan zou 'er wordt over jullie toekomst onderhandeld, en die kan zonnig zijn' kunnen betekenen dat ze moeten onderhandelen om bijvoorbeeld hun scherm niet te zien.
...óf niet!

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2012, 18:28:08 »
Als Marit de volgende afvaller is dan zou de zin uit de roodshow op haar moeten slaan.
Zou kunnen aangezien haar de 3e vrijstelling werd gegund.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #94 Gepost op: 11-01-2012, 18:38:52 »
Tja maar er moet dan onderhand ook wel een keer een Non Eliminatie zijn (tegen afl 4 bedoel ik) lijkt me anders gaan we kandidaten tekort komen voor 11 afleveringen.  ::rofl::

Of wordt het weer een verhaal zoals met Barbara waar het rode scherm op een of andere manier kan worden afgekocht oid. (Krijgen we dat gedoe weer.  ::niet-ok:: )

Reykjavik is wel een logische eindlocatie voor het vertrekken naar het volgende land maar misschien gaan ze er in aflevering 3 al heen, dat zou ook kunnen natuurlijk. In dat geval is het wel opmerkelijk dat Marit niet naast Art zit zoals voorheen ja.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2012, 18:43:53 »
Tja maar er moet dan onderhand ook wel een keer een Non Eliminatie zijn



Er doet bij mijn weten helemaal geen non mee........gij zijt abuis, Supernova ::trots:: ::trots::



OT: weten jullie al of het doorgaat vanavond, online, heb nog niet in andere topics gekeken, namelijk.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #96 Gepost op: 11-01-2012, 18:58:00 »
Er doet bij mijn weten helemaal geen non mee........gij zijt abuis, Supernova ::trots:: ::trots::
OT: weten jullie al of het doorgaat vanavond, online, heb nog niet in andere topics gekeken, namelijk.

Op Amerikaanse fora noemen ze het een NEL maar ik dacht, daar gaat Jos vast een flauw grapje over maken.   ::)

Voor wat betreft doorgaan: geen idee maar ik heb er geen tegenbericht over gehoord of gelezen.
Ik verwacht dat het gewoon doorgaat omdat ze het nu eenmaal per mail en art-twitter hebben aangekondigd.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #97 Gepost op: 11-01-2012, 19:26:56 »
Misschien krijgen alle afvallers in aflevering 4 wel de mogelijkheid terug te keren in het spel. Vervolgens blijkt Marion toch de mol te zijn.

 8)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #98 Gepost op: 11-01-2012, 19:48:52 »
Don't think so, Art zei voor de excecutie de befaamde tekst dat de mol het spel niet zal verlaten etc.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #99 Gepost op: 11-01-2012, 20:37:24 »
In de volgende aflevering of één van de volgende afleveringen komt in ieder geval een opdracht waar ze in een jeep/4wheeldrive en een portofoon iets moeten doen.
In het voorstukje op uitzendinggemist (reclame) zag je Liesbeth, Hadewych en nog 2/3 anderen in een auto zitten klungelen met een portofoon.

Waarschijnlijk zit dit in aflevering 2, bij het checken of het om een echte aflevering ging heb ik ergens halverwege de tijd geklikt en toen kwam ik midden in de opdracht uit die ik hierboven beschreef ;) & nu lekker afwachten tot morgenavond nu het wel blijkt te gaan om een complete aflevering.