Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 105011 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2012, 23:57:39 »
Is het Wendy van Dijk niet?? ;)

het mooiste meisje van de klas zeker niet, ook niet na de ster.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #121 Gepost op: 16-01-2012, 00:10:42 »
Ik zie nu pas de "vrouwelijke vormen" onder de jas, dus een man lijkt mij uitgesloten ;D

"Ze" heeft anders wel een baard  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #122 Gepost op: 16-01-2012, 10:44:54 »
Zou het Reinout zijn?
The British are not impressed.

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #123 Gepost op: 16-01-2012, 17:27:26 »
Het topic van aflevering 3 zit nog op slot dus daarom vraag ik het hier maar even.

Is er iemand die weet of je deze aflevering ook een dag van te voren al de uitzendig zonder de executie kunt bekijken? Ik hoop het niet, want woensdagavond heb ik geen tijd en anders hoor ik het donderdag al...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #124 Gepost op: 16-01-2012, 17:35:33 »
Het topic van aflevering 3 zit nog op slot dus daarom vraag ik het hier maar even.

Is er iemand die weet of je deze aflevering ook een dag van te voren al de uitzendig zonder de executie kunt bekijken? Ik hoop het niet, want woensdagavond heb ik geen tijd en anders hoor ik het donderdag al...

Ik denk dat het een experiment was, en alleen opnieuw wordt uitgevoerd als dat morgen in de MolMail staat (staat het er niet dan komt het ook niet)...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De komende aflevering
« Reactie #125 Gepost op: 16-01-2012, 18:07:59 »
Als morgen uit de MolMail inderdaad blijkt dat de aflevering weer eerder online komt, wordt het al aangemaakte topic 'Aflevering 3' het spoilertopic. Donderdagavond 20:30 wordt dit dan het normale Aflevering 3-topic. En ook deze week zullen we er alles aan doen om te zorgen dat alles in het spoilertopic wordt besproken zodat de forummers die nog niks willen weten niet bang hoeven te zijn om de andere topics te lezen.
The sun came up and reality set in.

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #126 Gepost op: 16-01-2012, 19:18:17 »
Als morgen uit de MolMail inderdaad blijkt dat de aflevering weer eerder online komt, wordt het al aangemaakte topic 'Aflevering 3' het spoilertopic. Donderdagavond 20:30 wordt dit dan het normale Aflevering 3-topic. En ook deze week zullen we er alles aan doen om te zorgen dat alles in het spoilertopic wordt besproken zodat de forummers die nog niks willen weten niet bang hoeven te zijn om de andere topics te lezen.

OK, bedankt voor de reactie. Dan houd ik de MolMail goed in de gaten. En anders zoals de vorige keer, dat vond ik opzich prima geregeld ::ok::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #127 Gepost op: 17-01-2012, 08:29:43 »
enige mogenlijkheid dat het angela is?  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #128 Gepost op: 17-01-2012, 10:47:37 »
Ik hoop wel dat de komende aflevering wat leukere en uitdagender opdrachten te zien geeft. Tot nu toe zijn het toch allemaal een beetje koekhap- en gezelschapspelletjes. Nog geen nachten doorhalen om een bal te vangen, nog niemand op een vliegtuig vastgebonden of een nacht in de cel gezet waar ze niet mogen zitten... Kortom, tijd dat ze de kandidaten een beetje gaan afknijpen en de opdrachten wat kleurrijker worden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #129 Gepost op: 17-01-2012, 14:37:19 »
Als morgen uit de MolMail inderdaad blijkt dat de aflevering weer eerder online komt, wordt het al aangemaakte topic 'Aflevering 3' het spoilertopic. Donderdagavond 20:30 wordt dit dan het normale Aflevering 3-topic. En ook deze week zullen we er alles aan doen om te zorgen dat alles in het spoilertopic wordt besproken zodat de forummers die nog niks willen weten niet bang hoeven te zijn om de andere topics te lezen.

Wie is de Mol? gaat NIET online van tevoren!

Bron: facebook.com/AVRO.nl

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #130 Gepost op: 17-01-2012, 14:39:15 »
Fijn dat ze blijkbaar naar de kritiek geluisterd hebben. ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #131 Gepost op: 17-01-2012, 15:01:49 »
 ::cheerleader::
Ik ben er blij mee! Geen kans meer op spoilers! Geen ingewikkelde afspraken met collega's over wanneer we wel of niet iets willen horen over de uitzending van die week! Niet langer een molloze/forumloze avond!
 ::cheerleader::

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: De komende aflevering
« Reactie #132 Gepost op: 17-01-2012, 18:20:23 »
Super!

@Gerard deze week een speedboot opdracht, klinkt spannend...

Ik hoop wel dat de komende aflevering wat leukere en uitdagender opdrachten te zien geeft. Tot nu toe zijn het toch allemaal een beetje koekhap- en gezelschapspelletjes. Nog geen nachten doorhalen om een bal te vangen, nog niemand op een vliegtuig vastgebonden of een nacht in de cel gezet waar ze niet mogen zitten... Kortom, tijd dat ze de kandidaten een beetje gaan afknijpen en de opdrachten wat kleurrijker worden.
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De komende aflevering
« Reactie #133 Gepost op: 17-01-2012, 20:13:47 »

Met blipverts
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #134 Gepost op: 17-01-2012, 21:08:25 »
Zo te zien heeft die speedbootopdracht wel wat weg van de achtbaanopdracht uit serie 8. Het belooft een gave aflevering te worden! ::boogie::


Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: De komende aflevering
« Reactie #135 Gepost op: 17-01-2012, 21:27:14 »
Hier even duidelijk die zogenaamde mamaloe. Is geen Karin de Groot in ieder geval. Kan iemand de persoon wel herkennen? Denk misschien dat het zelfs een man kan zijn?


Het is Loes Luca!

Zie hier de gelijkenis:
« Laatst bewerkt op: 17-01-2012, 21:29:05 door Lukie4, Reden: foto zichtbaar gemaakt. »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #136 Gepost op: 17-01-2012, 21:30:16 »
Ik zie de gelijkenis wel een beetje ja. Maar uit de nieuwe MolMailQuiz blijkt dat het een oud-molkandidaat is. Loes Luca heeft nooit met WIDM meegedaan (zou wel leuk zijn trouwens), dus die valt dan af. Wel denk ik dat het een BN-er kandidaat is, want anders zou de persoon voor heel veel kijkers onbekend zijn.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #137 Gepost op: 17-01-2012, 21:37:03 »
Ik zie de gelijkenis wel een beetje ja. Maar uit de nieuwe MolMailQuiz blijkt dat het een oud-molkandidaat is. Loes Luca heeft nooit met WIDM meegedaan (zou wel leuk zijn trouwens), dus die valt dan af. Wel denk ik dat het een BN-er kandidaat is, want anders zou de persoon voor heel veel kijkers onbekend zijn.
Cool! Ik wist dit niet omdat ik de quiz nog niet gedaan heb... Leuke puzzel tot donderdag om uit te zoeken wie het is.

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: De komende aflevering
« Reactie #138 Gepost op: 17-01-2012, 21:41:31 »
Ik zie de gelijkenis wel een beetje ja. Maar uit de nieuwe MolMailQuiz blijkt dat het een oud-molkandidaat is. Loes Luca heeft nooit met WIDM meegedaan (zou wel leuk zijn trouwens), dus die valt dan af. Wel denk ik dat het een BN-er kandidaat is, want anders zou de persoon voor heel veel kijkers onbekend zijn.

We gaan het zien!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #139 Gepost op: 17-01-2012, 21:41:42 »
Cool! Ik wist dit niet omdat ik de quiz nog niet gedaan heb...

Tip: niet doen ook, want je hebt informatie uit aflevering 3 nodig voor het goede antwoord. Onder andere de naam van deze vermomde persoon.

edit: dat klopt dus niet.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2012, 18:33:13 door Heinz »