Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 105008 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #160 Gepost op: 19-01-2012, 17:47:27 »
Ze kan ook gewoon bedoelen dat ze nog altijd de Mol zou kunnen zijn. Een Mol heeft geen vrijstelling nodig. Dus of ze hem nou wel of niet nodig heeft, ze blijft, oftewel: of ze nou wel of niet de Mol is, ze blijft.
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #161 Gepost op: 19-01-2012, 21:41:03 »
Nog steeds niets duidelijk over wat het volgende land wordt!  ???
Tell me what your telescope says

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #162 Gepost op: 19-01-2012, 21:44:50 »
Hoop dat het een warm land wordt! Zodat de kandidaten ook vrolijker en fanatieker worden.::tandpastasmiley::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #163 Gepost op: 19-01-2012, 23:03:45 »
Dit zou ik wel heel graag in HD willen zien!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #164 Gepost op: 20-01-2012, 00:01:26 »
William krijgt een rare testvraag voor aflevering 4. Eentje die niet zo makkelijk te beantwoorden lijkt: Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Ik denk dat ze in aflevering 4 het antwoord op deze vraag kunnen vinden. Waarschijnlijk in die opdracht waarin ze elkaar diep in de ogen moeten kijken. Alleen William en Frits weten dan dat ze extra op moeten letten. Wat jullie?

« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 00:05:13 door Lautjuh »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #165 Gepost op: 20-01-2012, 00:15:16 »
William krijgt een rare testvraag voor aflevering 4. Eentje die niet zo makkelijk te beantwoorden lijkt: Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Ik denk dat ze in aflevering 4 het antwoord op deze vraag kunnen vinden. Waarschijnlijk in die opdracht waarin ze elkaar diep in de ogen moeten kijken. Alleen William en Frits weten dan dat ze extra op moeten letten. Wat jullie?
Ik denk dat de screen daar boven met een papier met tekst al veel informatie gaat verschaffen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #166 Gepost op: 20-01-2012, 01:50:59 »
Ook zonder de aflevering gezien te hebben, weet ik al wel wat het antwoord moet worden: 
::cheerleader:: Wie kent de Moljonairs!!!!  ::cheerleader::

 ::zon::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De komende aflevering
« Reactie #167 Gepost op: 20-01-2012, 10:34:17 »
Ook zonder de aflevering gezien te hebben, weet ik al wel wat het antwoord moet worden: 
::cheerleader:: Wie kent de Moljonairs!!!!  ::cheerleader::

 ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #168 Gepost op: 20-01-2012, 18:50:54 »
William krijgt een rare testvraag voor aflevering 4. Eentje die niet zo makkelijk te beantwoorden lijkt: Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Ik denk dat ze in aflevering 4 het antwoord op deze vraag kunnen vinden. Waarschijnlijk in die opdracht waarin ze elkaar diep in de ogen moeten kijken. Alleen William en Frits weten dan dat ze extra op moeten letten. Wat jullie?



Antwoord: Wie is de mol
In principe is het een tvquiz want ze moeten elke keer vragen over de mol beantwoorden. De mol weet alle antwoorden en zou in principe als hij het à la dennis speelt gewoon alles goed moeten hebben met een snelle tijd. Hij/zij beantwoordt immers vragen over zichzelf. Alleen kan de mol nooit wie is de mol winnen. Maar het is een 'what if' vraag... Dus het hoeft niet mogelijk te zijn in de praktijk, enkel in theorie.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #169 Gepost op: 20-01-2012, 19:17:45 »
Antwoord: Wie is de mol
In principe is het een tvquiz want ze moeten elke keer vragen over de mol beantwoorden. De mol weet alle antwoorden en zou in principe als hij het à la dennis speelt gewoon alles goed moeten hebben met een snelle tijd. Hij/zij beantwoordt immers vragen over zichzelf. Alleen kan de mol nooit wie is de mol winnen. Maar het is een 'what if' vraag... Dus het hoeft niet mogelijk te zijn in de praktijk, enkel in theorie.

Dan is het een oneerlijke vraag, want het klopt niet. Iedere kandidaat maakt kans om de mol te winnen, maar de mol zelf niet. De mol is immers een rol, en als mol ben je geen kandidaat. Het is een rare testvraag die afwijkt van de vragen die we normaal zien. Ik denk dat William deze niet voor niets cadeau krijgt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #170 Gepost op: 20-01-2012, 19:21:04 »
Op dit ogenblik zijn de bijbehorende antwoorden nog niet gegeven. Dus we weten niet uit welke antwoorden gekozen kan worden.

Sowieso zal elk antwoord goed zijn, behalve uiteraard WIDM. Kans om te winnen maak je namelijk altijd.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #171 Gepost op: 20-01-2012, 19:49:52 »
Dan is het een oneerlijke vraag, want het klopt niet. Iedere kandidaat maakt kans om de mol te winnen, maar de mol zelf niet. De mol is immers een rol, en als mol ben je geen kandidaat. Het is een rare testvraag die afwijkt van de vragen die we normaal zien. Ik denk dat William deze niet voor niets cadeau krijgt.

Het zou in dit geval ook een oneerlijke vraag zijn, maar het lokt wel uit tot discussie en in het voorstukje voor volgende week zie je AM en tim tegenover elkaar (opdracht?) vragen stellen en concluderen dat als hij/zij de mol is dat hij/zij de test anders zouden invullen *ik weet eventjes niet wie wat precies zegt*

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #172 Gepost op: 21-01-2012, 01:58:40 »
De promo voor aflevering 4:
http://www.youtube.com/watch?v=2euzjxtkkh4&feature=youtu.be

Liesbeth spreekt over een duivels dilemma >:D, wat zou dat zijn?  ???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #173 Gepost op: 21-01-2012, 10:18:48 »
De promo voor aflevering 4:
http://www.youtube.com/watch?v=2euzjxtkkh4&feature=youtu.be

Liesbeth spreekt over een duivels dilemma >:D, wat zou dat zijn?  ???

Een groepsvrijstelling ten koste van iets of iemand? Ten koste van (een deel van) de pot?
« Laatst bewerkt op: 21-01-2012, 10:27:43 door Lautjuh »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De komende aflevering
« Reactie #174 Gepost op: 21-01-2012, 10:52:38 »
De promo voor aflevering 4:
http://www.youtube.com/watch?v=2euzjxtkkh4&feature=youtu.be

Liesbeth spreekt over een duivels dilemma >:D, wat zou dat zijn?  ???

Dank voor de link ! Dat zou inderdaad zomaar over iedereen naar afl. 5 kopen kunnen gaan.
En nu ik de "ruzie" tussen Tim en Frits nog eens zie ... Tim lacht er wel erg bij  ::) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #175 Gepost op: 21-01-2012, 10:59:56 »
Frits is sws wel vaker een beetje 'moody' (zoals op de trap bijvoorbeeld, en met die jeeps toen Maarten ineens met widm aan kwam zetten).

Zou het een knap staaltje acteerwerk vinden.. Nu is hij wel ex-politicus maar toch lijkt het me wat stug.  ::)

Tim is ook wisselvallig maar veel introverter, en weet het beter te verbergen heb ik de indruk.
Vanaf het begin is al duidelijk dat hij het soort persoon is waar je moeilijk hoogte van krijgt, dus waarbij het ook lastig in te schatten is of dit mols is of gewoon hoe hij is inclusief wat strategie.

Voor wat betreft de NEL, het zou natuurlijk prima kunnen maar dan moet er nog wel een verklaring komen voor het rode scherm in de haven, want het lijkt me stug dat executie 5 nog steeds in Reykjavik is.

Dus toch weer een schermen afkoop/gedoe (duivels dilemma?) ?

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #176 Gepost op: 21-01-2012, 21:08:33 »
deze promo is overigens langer:
http://www.youtube.com/watch?v=cGy9EyPoNuo&feature=related

Tim zegt tegen Annemarie: "Als jij de mol bent, ga jij dadelijk anders stemmen"

Zou er weer iets gebeuren als in seizoen 8 toen Joris de test het slechtst moest maken om met zijn allen door te gaan. Als dat nu weer is en de mol moet de slechtste test maken, moet de mol inderdaad anders stemmen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: De komende aflevering
« Reactie #177 Gepost op: 21-01-2012, 21:18:57 »
deze promo is overigens langer:
http://www.youtube.com/watch?v=cGy9EyPoNuo&feature=related

Tim zegt tegen Annemarie: "Als jij de mol bent, ga jij dadelijk anders stemmen"

Zou er weer iets gebeuren als in seizoen 8 toen Joris de test het slechtst moest maken om met zijn allen door te gaan. Als dat nu weer is en de mol moet de slechtste test maken, moet de mol inderdaad anders stemmen.

Ik vraag me nog steeds af of de mol wel echt de test maakt voor dat groene scherm. Zoals Kim ooit zei: "En dan vulde ik hem in op Sanne, en dan op Arjen, dus ik vermaakte me wel!"
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #178 Gepost op: 21-01-2012, 22:27:40 »
in het laatste shot van die eerste promo zieje de kandidaten lopen in de haven. het gekke is dat het er maar 6 zijn  :o ik zie niet wie er mist. kan iemand dat even na checken?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #179 Gepost op: 21-01-2012, 22:37:16 »
en een nieuwe onderwaterfoto
Van Anne-Marie ja.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)