Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788488 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #920 Gepost op: 28-09-2012, 17:41:39 »
Kees Tol zou eigenlijk meedoen met het nieuwe 71 Graden Noord. Hij en Dean Saunders werden eind vorig jaar al genoemd als kandidaten daarvoor. Dean Saunders blijkt inderdaad mee te doen aan Expeditie Poolcirkel, de vernieuwde versie van 71 Graden Noord. Het zou dus goed kunnen dat de AVRO dacht die Kees Tol is misschien een betere kandidaat voor Wie is de Mol dan voor Expeditie Poolcirkel dus laten we hem daarvoor vragen.

Wel leuke kandidaat overigens mocht ie meedoen. Enorme grapjas.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2012, 17:43:16 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #921 Gepost op: 28-09-2012, 18:21:28 »
Scherp Heinz ::ok::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #922 Gepost op: 28-09-2012, 18:53:30 »
Ik heb 'm getweet of het voor opnames van Wie is de Tol? was. Ben benieuwd of ik een reactie krijg. ;D

Reactie:

Citaat
@HeinzWieIsDeMol niets is wat het lijkt ;)

 8)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #923 Gepost op: 28-09-2012, 22:47:15 »
Reactie:

 8)

Haha, ik geloof dat we kandidaat 2 te pakken hebben :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #924 Gepost op: 29-09-2012, 00:20:28 »
hahaha, geniaal, dit.


Kees zit nu met het schaamrood op zijn kaken zijn bankrekening na te pluizen.

Maar aangezien vrijwel iedere Volendammer tegenwoordig multimiljonair is, zullen hem die 250.000 euro ook niets uitmaken.......

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kandidaten WIDM-2013
« Reactie #925 Gepost op: 29-09-2012, 12:52:26 »
Iedere fan weet het al.... Janine Abbring deed mee aan WIDM-2013 en brak haar rug. De opnames gingen verder...
En nu blijkt ook de 2e kandidaat van WIDM-2013 te zijn ontmaskert. Nouja, ontmaskert... hij schreef op Twitter: "Mooi he, Zuid-Afrika, ik ben er afgelopen zomer ng geweest voor opnames!" :-X :-X En die "Hij is KEES TOL (bekende volendammer)
Ook gaan er geruchten over Leoni Jansen, maar die kans is verkleind sinds ik in haar tweetlist keek: ze blijft van begin mei tot deze dag elke dag tweeten. Als je meedoet met widm, mag dat niet. En WIDM werd opgenomen rond JUNI...
En mensen: Ronald Ekdom: ook erg in de mientime of hij meeodet met WIDM.  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM-2013
« Reactie #926 Gepost op: 29-09-2012, 14:57:34 »

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #927 Gepost op: 29-09-2012, 15:16:05 »
Eindelijk weer ingelogd!!! heb er zin in  ::trots::

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #928 Gepost op: 29-09-2012, 16:55:37 »
Is de naam van cabaretière Carolien Borgers al gevallen? Deze dame heeft een opvallende twitterstilte van eind mei tot en met 26 juni. En even belangrijk, ze wordt gevolgd door Daniel Boissevain, mogelijk kandidaat van Wie is de Mol 2013. En nóg belangrijker, mevrouw volgt op Twitter Joep van Deudekom, Janine Abbring en Tim Haars. Achter elkaar.


Caroline Borgers

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #929 Gepost op: 29-09-2012, 18:44:37 »
Is de naam van cabaretière Carolien Borgers al gevallen? Deze dame heeft een opvallende twitterstilte van eind mei tot en met 26 juni. En even belangrijk, ze wordt gevolgd door Daniel Boissevain, mogelijk kandidaat van Wie is de Mol 2013. En nóg belangrijker, mevrouw volgt op Twitter Joep van Deudekom, Janine Abbring en Tim Haars. Achter elkaar.


Caroline Borgers


Leuk hoor maar ik heb echt nog nooit van m'n leven van cabaretière Carolien Borgers gehoord.  ::ohno::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #930 Gepost op: 29-09-2012, 19:04:14 »
Kees Tol..  :-\\
Hoop wel op iets betere (en leukere) namen dit seizoen....
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #931 Gepost op: 29-09-2012, 19:06:51 »
Kees Tol heeft in ieder geval een heel goed gevoel voor humor ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #932 Gepost op: 29-09-2012, 19:42:30 »
Is de naam van cabaretière Carolien Borgers al gevallen? Deze dame heeft een opvallende twitterstilte van eind mei tot en met 26 juni. En even belangrijk, ze wordt gevolgd door Daniel Boissevain, mogelijk kandidaat van Wie is de Mol 2013. En nóg belangrijker, mevrouw volgt op Twitter Joep van Deudekom, Janine Abbring en Tim Haars. Achter elkaar.




Die naam is inderdaad al meerdere keren rondgegaan. Dit geldt ook voor de naam Tim Haars.

Leuk, in principe zouden er nu dan 5 namen zijn:

Janine Abbring, Tim Haars, Joep van Deudekom, Kees Tol, en Carolien Borgers.



Al deze namen zijn op de een of andere manier te ''plaatsen'', in relatie tot (mogelijke) deelname aan WIDM.

Natuurlijk is hier niet mee gezegd,dat alle genoemde BN-ers deelnemers zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #933 Gepost op: 29-09-2012, 19:45:06 »
Overigens, afgaande op de eerste tweet van Kees Tol, is te concluderen dat hi in eerste instantie niets verraden heeft. Hij heeft het over Afrika, waar hij opnames heeft gehad.


Als JP nou niet erop had gereageerd met ''Zuid-Frankrijk'', was volgens mij de connectie ook niet gelegd.


@Coach: dat kost je 250.000 euro........... :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #934 Gepost op: 29-09-2012, 19:53:59 »

Als JP nou niet erop had gereageerd met ''Zuid-Frankrijk'', was volgens mij de connectie ook niet gelegd.


@Coach: dat kost je 250.000 euro........... :)

Dat was JP niet, maar Nick en Simon.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #935 Gepost op: 29-09-2012, 19:57:51 »
Zarayda Groenhart, Eva van de Wijdeven, Daniël Boissevan en Thomas van Luyn zijn toch ook al meerdere keren genoemd?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #936 Gepost op: 29-09-2012, 20:04:25 »
Hahaha, ja, ik zag een andere tweet ertussendoor.........van JP, foutje mijnerzijds.


Ja, in elk geval kun je er dan ook twee afstrepen, of als deelnemer erbij zetten. Het lijkt me sterk dat ze dan EN Kees Tol, EN Nick & Simon hebben als deelnemer.



Zarayda Groenhart, Eva van de Wijdeven, Daniël Boissevan en Thomas van Luyn zijn toch ook al meerdere keren genoemd?
Yep, wanneer zij op dezelfde wijze te linken zijn aan deelname aan WIDM, is het zaak om die beter in de gaten te houden.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #937 Gepost op: 29-09-2012, 20:18:23 »
Ja, in elk geval kun je er dan ook twee afstrepen, of als deelnemer erbij zetten. Het lijkt me sterk dat ze dan EN Kees Tol, EN Nick & Simon hebben als deelnemer.
Haha dat is ook een manier om de kandidaten te ontdekken. Zo'n duizend BN'ers afstrepen totdat er zo'n 20 mogelijke kandidaten overblijven. ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #938 Gepost op: 30-09-2012, 07:21:28 »
Wat ik dus bedoel is: met de genoemde namen is er op de een of andere manier ''iets'' gebeurd, waardoor deze namen extra verdacht zijn, zoals nu met Kees Tol, die tweets naar Nick en Simon plus hun antwoord erop.


Je kunt inderdaad gaan afstrepen op ''reeds meegedaan'', ''geen interesse'', ''te oud'', en dergelijke, maar het selecteren op twittergedrag is bij de laatste seizoenen effectiever gebleken.

Totdat de makers an het programma twitter ontdekken, en de fanatieke speurders onder de molloten op die manier zand in de ogen gaat strooien, naturlijk.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #939 Gepost op: 30-09-2012, 07:51:56 »
En jij denkt dat de makers hier niet meelezen?  ::rofl::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.