Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788754 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #260 Gepost op: 30-03-2012, 13:01:42 »
Ik hoop echt op Pim Muda, al 3 seizoenen.
Als de combinatie Arjen Lubach (2010) en Tim Kamps (2012) mogelijk is dan zou je denken dat:
Pepijn Gunneweg (2011) en Pim Muda (2013) toch echt een mogelijkheid gaat worden!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #261 Gepost op: 30-03-2012, 15:41:40 »
mijn wie is de mol lijstje voor 2013.
Keuze mogelijkheden vrouwen
 
-marjolein keuning (actrice, bij het grote publiek bekend als maxime sanders in gtst)
-bracha van doesburgh (actrice, o.a bekend van moordwijven, SINGLE, het schnitzelparadijs, vet hard)
-lone van roosendaal (actrice/musicalster, bekend o.a van mama mia, zorro, voetbalvrouwen )
-eva van de wijdeven (actrice, bekend bij het grote publiek als dunya (dunya en desie), loft )
-melody klaver (actrice, bekend van o.a. de film afblijven, gastrollen in flikken maastricht, en kandiaat in pelgrimscode)
-cystine carreon (actrice, bekend van o.a gooische vrouwen, als tippi wan )*zwanger* dus kans is klein
-martine sandifort (cabaratiere, o.a bekend van haar duo met alex klaasen, koefnoen, dr. ellen )
-dionne de graaf (presentatrice, bekend van Studio sport)
-annet malherbe (actrice, musicalster o.a. bekend als willemijn in gooische vrouwen )
-fabienne de vries (actrice, presentatrice, o.a bekend van TMF, fear factor, rtl woonmagazine)
-jamie grant (actrice, o.a bekend van Loft, flikken maastricht)
-sanne wallis de vries (cabaratiere, actrice o.a bekend van moordwijven, koefnoen)
-plien van bennekom (actrice, cabaratiere, oa bekend van koefnoen, moordwijven, minoes)
evt gtst sterren als lieke van lexmond, gigi ravelli (maar naar mijn mening niet geschikt voor wie is de mol)

mannelijke mogelijkheden
-valerio zeno (presentator, oa bekend van TMF, BNN)
-robert de hoog (acteur, oa bekend van Nova zembla, en andere grote films)
-frank lammers (acteur, oa bekend van allstars de serie, van god los, flirt, zwartbroek )
-tygo gernandt (acteur, bij het grote publiek bekend van god los, oorlogswinter)
-derek de lint (acteur, oa bekend als dr rossi in gooische vrouwen, nova zembla, baantjer, bloedverwanten)
-ramon verkoeijen (dj,vj bij 3fm )
-pierre bokma (acteur, oa bekend van t spaanse schaap, bloedverwanten, gooische vrouwen, komt een vrouw bij de dokter, terug naar de kust)
-ferry doedens (acteur, zanger oa bekend als lucas in de serie GTST )
-barry atsma (acteur, bekend van komt een vrouw bij de dokter, loft, zwart water, taped)
-paul groot (acteur, oa bekend van koefnoen, kopspijkers)


Ik zou graag een seizoen in Maleisie zien. Of ergens rond het oostblok (dubai,doha)
Zuid amerika zijn ook leuke gevarieerde landen...
Laat aub even weten wat jullie van mijn lijst vinden :):)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #262 Gepost op: 30-03-2012, 16:30:33 »
Er zijn nu zoveel namen genoemd, dat er vast wel drie bij zullen zitten die in seizoen 13 erbij zijn.

Overigens ligt Dubai en Doha en niet in het Oostblok. Je zult het Midden-Oosten bedoelen, vermoed ik.


Dubai is ''booming'', maar veel te klein om een hele serie op te nemen.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #263 Gepost op: 30-03-2012, 16:31:43 »
Beste mol: Johan Cruif.
Why don't I ever listen to me?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #264 Gepost op: 30-03-2012, 17:46:31 »
Beste mol: Johan Cruif.
pas in seizoen 14
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline piano36

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koekiemonster is de mol!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #265 Gepost op: 30-03-2012, 21:30:09 »
Maleisië en Dubai dus! :D

Leuk geprobeerd, maar Maleisië en Dubai liggen enorm ver uit elkaar. Bepaalde afstanden kunnen worden overbrugt, maar deze liggen echt te ver uit elkaar :)

Maleisië is zelf ook een van mijn favorieten, met finale in het moderne Singapore.
I told you, the cake is a lie!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #266 Gepost op: 31-03-2012, 03:27:09 »
Er zijn nu zoveel namen genoemd, dat er vast wel drie bij zullen zitten die in seizoen 13 erbij zijn.

Overigens ligt Dubai en Doha en niet in het Oostblok. Je zult het Midden-Oosten bedoelen, vermoed ik.


Dubai is ''booming'', maar veel te klein om een hele serie op te nemen.

klopt dubai alleen is idd te klein, ik bedoelde dubai en doha samen. maar om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee hoe ver deze landen uit elkaar liggen...
Anders malesie, ik vond persoonlijk de cultuur uit seizoen 10 erg vet, tokio. dus azie zou van mij zeker mogen!!
wat vinden jullie van de kandidaten verder?

Offline piano36

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koekiemonster is de mol!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #267 Gepost op: 31-03-2012, 10:19:35 »
Ach ja, van Nederland naar Australië hebben ze toch ook 2x gedaan? :P

Dat klopt, maar dat was niet in een serie. Nederland-Dubai zal al bijna een hele dag duren, en dan moet er nog een dag gevlogen worden naar Maleisië. De afstand tussen de twee landen zijn te groot.
I told you, the cake is a lie!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #268 Gepost op: 31-03-2012, 11:45:55 »
klopt dubai alleen is idd te klein, ik bedoelde dubai en doha samen. maar om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee hoe ver deze landen uit elkaar liggen...
Anders malesie, ik vond persoonlijk de cultuur uit seizoen 10 erg vet, tokio. dus azie zou van mij zeker mogen!!
wat vinden jullie van de kandidaten verder?
Dubai en Doha (Qatar) liggen vlakbij elkaar, en zijn dus zeker mogelijk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #269 Gepost op: 31-03-2012, 11:47:45 »
Dat klopt, maar dat was niet in een serie. Nederland-Dubai zal al bijna een hele dag duren, en dan moet er nog een dag gevlogen worden naar Maleisië. De afstand tussen de twee landen zijn te groot.
Ze zijn toch ook van Noord Ierland naar Jordanië gegaan? De afstand Dubai-Maleisië is niet eens zo heel veel groter, dus zou best een mogelijkheid zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline piano36

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koekiemonster is de mol!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #270 Gepost op: 31-03-2012, 13:40:15 »
Ze zijn toch ook van Noord Ierland naar Jordanië gegaan? De afstand Dubai-Maleisië is niet eens zo heel veel groter, dus zou best een mogelijkheid zijn...

Er zit echt wel een verschil van meer dan 2000 kilometer tussen. Dat betekend nog 4 a 5 uur extra vliegen.... (Noord-Ierland - Jordanië is 4200 kilomter, Dubai - Maleisië is 6450 km)

Maar inderdaad wel een leuke optie, vooral vanwege de enorme verschillen tussen dubai en maleisië.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2012, 13:51:47 door piano36 »
I told you, the cake is a lie!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #271 Gepost op: 31-03-2012, 18:40:31 »
Nederland-Dubai is een uurtje of 5 vliegen gok ik.
Maleisië-Dubai zijn 6/7 uur.

Tenminste, zo ver ik kan inschatten.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #272 Gepost op: 1-04-2012, 17:02:55 »
Acteur Robert Hoog http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_de_Hoog heeft onlangs bekend gemaakt 1 jaar rust te nemen van het acteren. Omdat hij 5 jaar heel hard heeft gewerkt, wil hij nu een jaartje rust, genieten van zijn vriendin en mooie stukjes van de wereld zien.

Onlangs heeft de maker van wie is de mol in een interview gezegd dat hij had gelezen dat Robert de hoog op twitter had gezet dat hij heel graag aan wie is de mol zou willen meedoen. en dat hij dat had gelezen, maar dat er vaak niet op zo'n verzoeken kan worden ingegaan omdat acteurs vaak geen tijd hebben.

Aangezien Robert nu een jaar van de buis gaat en dus genoeg tijd heeft ga er maar vanuit dat hij 1 van de kandidaten wordt!!!!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #273 Gepost op: 1-04-2012, 20:06:09 »
Ja, want hij is één van de weinigen die er tijd voor heeft en het wil. ;)

Ik vul 'm alvast in mijn pool in als eerste afvaller :D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #274 Gepost op: 3-04-2012, 15:25:10 »
Ik keek net even op de FB-pagina van JP. Van de laatst toegevoegde personen herken ik drie namen van BN'ers: Ron Boszhard, Klaas van Kruistum en Lauren Verster. Googelen maakt duidelijk dat de eerste twee in ieder geval naar WIDM kijken. Zou er een kandidaat voor seizoen 13 tussen zitten?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #275 Gepost op: 3-04-2012, 15:28:41 »
Ron Boszhard, Klaas van Kruistum en Lauren Verster
Okay dan weten we dus al 4 deelnemers aan WIDM 13 met Robert Hoog erbij ;D ::pinokkio:: Ik ken Klaas van Kruistum niet maar elk jaar doen er wel mee die ik nog niet kende 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #276 Gepost op: 3-04-2012, 15:48:55 »
Zou er een kandidaat voor seizoen 13 tussen zitten?

Goed speurwerk Heinz  ::ok:: . Als Klaas van Kruistum meedoet komt ie vrees ik niet ver:

Citaat van: twitter
Klaas Van Kruistum zegt: Ok, ik denk dat Liesbeth de mol is. Of ze is winnaar :) #widm (25 dagen geleden)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #277 Gepost op: 3-04-2012, 16:46:19 »
kan iemand mij een link geven van de twitter van JP, kan hem echt niet vinden. Bedoelen jullie trouwens JP die meegaat als coach van de kandidaten of Jp (ex presentator ) want die laatstgenoemde presenteert het niet meer dus daar zouden die kandidaten niks mee te maken hebben toch?


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #278 Gepost op: 3-04-2012, 16:49:54 »
Sorry excuus, fout gelezen. Het was Fb pagina, ik zat op twitter te kijken!


Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #279 Gepost op: 3-04-2012, 17:12:16 »
@Heinz. Die kandidaten zouden zeker leuk zijn, vooral Lauren is erg avontuurlijk ingesteld. Nu moeten we nog kijken of er een Twitter/media-stilte te ontdekken valt bij deze drie BN-ers.