Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788647 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #780 Gepost op: 15-07-2012, 20:54:13 »
Ik hoop echt dat er een opdracht komt met het Afrikaans. Die taal is geniaal ::jaja::
Als ze met de Metro gaan, krijg jij je zin:


Metro (NL) = Moltrein (Sui-afrikaans)

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #781 Gepost op: 19-07-2012, 14:27:13 »
Ik denk dat deze mensen zeker meedoen:

Vrouwen:
1.Janine Abbring : is al bekend
2.Zarayda Groenhart : Janine en Zarayda volgen elkaar als een van de laatste , twitterstilte: 2 Juni tot 30 Juni.
3:Carolien Borgers : Janine en Carolien volgen elkaar als een van de laatste en ze volgt ook Joep van Deudekom (mogelijke kandidaat) als een van de laatste.
twitterstilte: 27 Mei tot 26 Juni.


Mannen:
1:Joep van Deudekom: volgt wie is de mol en de mol op twitter, is fan van het programma, schrijft geen column meer bij giel beelen  van 29 Mei tot 26 Juni.
twitterstilte:  31 Mei tot 29 Juni.

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #782 Gepost op: 19-07-2012, 15:08:23 »
Ik denk dat deze mensen zeker meedoen:

Vrouwen:
1.Janine Abbring : is al bekend
2.Zarayda Groenhart : Janine en Zarayda volgen elkaar als een van de laatste , twitterstilte: 2 Juni tot 30 Juni.
3:Carolien Borgers : Janine en Carolien volgen elkaar als een van de laatste en ze volgt ook Joep van Deudekom (mogelijke kandidaat) als een van de laatste.
twitterstilte: 27 Mei tot 26 Juni.


Mannen:
1:Joep van Deudekom: volgt wie is de mol en de mol op twitter, is fan van het programma, schrijft geen column meer bij giel beelen  van 29 Mei tot 26 Juni.
twitterstilte:  31 Mei tot 29 Juni.


Toevallig heb ik vandaag ook even Twitter onderzocht, en kwam ik tot dezelfde conclusie over Joep (was al eerder besproken in dit topic) en Carolien. Zarayda zou inderdaad ook kunnen. Tim Haars is denk ik ook een goede kanshebber om kandidaat te zijn (is hier al eerder genoemd als ik me niet vergis). Tim volgt Janine, Carolien en Joep (ook in kort tijdsbestek achter elkaar toegevoegd), en is daarnaast enkele weken niet tot nauwelijks actief geweest op Twitter (twitterstilte van 29 mei tot 19 juni).
« Laatst bewerkt op: 19-07-2012, 15:14:15 door Kevin M »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #783 Gepost op: 19-07-2012, 19:19:26 »
Ik denk dat deze mensen zeker meedoen:

Vrouwen:
1.Janine Abbring : is al bekend
2.Zarayda Groenhart : Janine en Zarayda volgen elkaar als een van de laatste , twitterstilte: 2 Juni tot 30 Juni.
3:Carolien Borgers : Janine en Carolien volgen elkaar als een van de laatste en ze volgt ook Joep van Deudekom (mogelijke kandidaat) als een van de laatste.
twitterstilte: 27 Mei tot 26 Juni.


Mannen:
1:Joep van Deudekom: volgt wie is de mol en de mol op twitter, is fan van het programma, schrijft geen column meer bij giel beelen  van 29 Mei tot 26 Juni.
twitterstilte:  31 Mei tot 29 Juni.

Toevallig heb ik vandaag ook even Twitter onderzocht, en kwam ik tot dezelfde conclusie over Joep (was al eerder besproken in dit topic) en Carolien. Zarayda zou inderdaad ook kunnen. Tim Haars is denk ik ook een goede kanshebber om kandidaat te zijn (is hier al eerder genoemd als ik me niet vergis). Tim volgt Janine, Carolien en Joep (ook in kort tijdsbestek achter elkaar toegevoegd), en is daarnaast enkele weken niet tot nauwelijks actief geweest op Twitter (twitterstilte van 29 mei tot 19 juni).
Jullie zijn toppers! ::ok::
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #784 Gepost op: 19-07-2012, 20:23:25 »
Ik ben ook een topper  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
meest aannemelijk vind ik wel deze mensen

Janine+
Kim-Lian vd Mey
Ewout Genemans
Jelka van houten
Dennis van de Ven
Jacob Derwig
Leontine Borsato
Diederik Ebbinge
Klaas van Kruistum
en dan Tanja, dan heb je 5 mannen en 5 vrouwen, wel een beetje onzin omdat we weten dat er ook non-twitteraars bij zullen zitten. En verleden keer was het ook zo dat toen men goed en wel terug was men pas begon toe te voegen dus blijven opletten!
Alleen heb ik andere mensen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #785 Gepost op: 20-07-2012, 16:06:37 »
Ik denk dat ik dan toch iets beter zat met mijn lijstje ;)

Maar het lijstje van 10 kandidaten is dus compleet:

Sofie van den Enk
Lauren Verster
Saar Koningsberger
Zarayda Groenenhart
Janine Abbring
Eric van Tijn
Klaas van Kruistum
Robert de Hoog
Martijn Koning
Sipke-Jan Bousema

Lijkt me een mooie mix en een zeer gevarieerd gezelschap :P


Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #786 Gepost op: 21-07-2012, 10:37:21 »
Ik zou zo graag mee willen speculeren over de kandidaten maar ten eerste heb ik geen twitter en ten tweede ben ik oliedom als het aankomt op verbanden zien. maar Tim haars zou ik geweldig vinden maar ik zou het vervelend vinden als sipke-jan erin zit.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #787 Gepost op: 23-07-2012, 17:09:47 »
Citaat
Citaat van: Bassteijns op 19.07.2012, 14:27:13
Ik denk dat deze mensen zeker meedoen:

Vrouwen:
1.Janine Abbring : is al bekend
2.Zarayda Groenhart : Janine en Zarayda volgen elkaar als een van de laatste , twitterstilte: 2 Juni tot 30 Juni.
3:Carolien Borgers : Janine en Carolien volgen elkaar als een van de laatste en ze volgt ook Joep van Deudekom (mogelijke kandidaat) als een van de laatste.
twitterstilte: 27 Mei tot 26 Juni.


Mannen:
1:Joep van Deudekom: volgt wie is de mol en de mol op twitter, is fan van het programma, schrijft geen column meer bij giel beelen  van 29 Mei tot 26 Juni.
twitterstilte:  31 Mei tot 29 Juni.

Citaat van: Kevin M op 19.07.2012, 15:08:23
Toevallig heb ik vandaag ook even Twitter onderzocht, en kwam ik tot dezelfde conclusie over Joep (was al eerder besproken in dit topic) en Carolien. Zarayda zou inderdaad ook kunnen. Tim Haars is denk ik ook een goede kanshebber om kandidaat te zijn (is hier al eerder genoemd als ik me niet vergis). Tim volgt Janine, Carolien en Joep (ook in kort tijdsbestek achter elkaar toegevoegd), en is daarnaast enkele weken niet tot nauwelijks actief geweest op Twitter (twitterstilte van 29 mei tot 19 juni).

Jullie zijn toppers! ::ok::


mogelijk kunnen we thomas van luyn en jort kelder ook op dit lijstje zetten.


Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #788 Gepost op: 23-07-2012, 17:55:22 »
Jort Kelder doet zeker niet mee. Die heeft een keer bij De Wereld Draait Door lopen verkondigen dat het absoluut niks voor hem is om 2 weken met een groep 'zogenaamd' bekende Nederlanders op te trekken. Dus die kan je doorstrepen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #789 Gepost op: 23-07-2012, 21:07:48 »
Jort Kelder doet zeker niet mee. Die heeft een keer bij De Wereld Draait Door lopen verkondigen dat het absoluut niks voor hem is om 2 weken met een groep 'zogenaamd' bekende Nederlanders op te trekken. Dus die kan je doorstrepen.

Verwar je nu niet Jort met Giel Beelen? Van Giel weet ik zeker dat 'ie zoiets heeft gezegd, maar misschien heb ik gemist dat Jort het ook zei.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #790 Gepost op: 24-07-2012, 14:22:16 »
Jort heeft zoiets ook gezegd maar misschien net in een iets andere context. Ook o.a. Antoine Bodart,Giel Beelen,Gerard Ekdom, Xander de Buisonje,Jeroen van Koningsbrugge,Dennis van der Ven, Sara Kroos, Floortje Dessing en Filemon Wesselink willen niet meedoen. Dus op deze mensen hoef je niet te letten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #791 Gepost op: 24-07-2012, 19:07:47 »
Floortje Dessing heeft dat eens tegen mij gezegd tijdens de vakantiebeurs in Utrecht, anderhalf jaar terug.

Ze gaf daar een heel simpele reden voor:

''Ik ben per jaar meer dan 300 dagen onderweg over de hele wereld, en dan is het weleens heerlijk om thuis te zijn. Daar past, hoewel ik het een fantastisch gemaakt programma vind, Wie is ... de Mol? helaas niet bij.''

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #792 Gepost op: 25-07-2012, 09:31:31 »
Maar Floortje heeft momenteel geen werk toch dus zit maar achter die geraniums, zou een reisje nu vast wel leuk vinden...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #793 Gepost op: 26-07-2012, 10:44:49 »
Aangezien het vandaag nogal rustig is op het werk en ik mijn neus ondertussen al leeg had, ben ik ook maar eens op Twitter rond gaan kijken. Daar kwam ik de volgende verdachte Twitterstilte tegen. Ik heb geen idee of deze al gemeld is op dit forum, want 41 pagina's is best lang.

Het gaat om de volgende persoon:
Daniel Boissevain met zijn verdachte Twitterstilte van 31 mei tot en 20 juni. Het is niet dat meneer in deze periode mee heeft gedaan met Ford Boyard, aangezien dit is opgenomen na 22 juni, (bron: Birgit Schuurman haar Twitter).

Graag gedaan.
« Laatst bewerkt op: 26-07-2012, 10:46:57 door Rassepoester »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #794 Gepost op: 9-08-2012, 16:14:22 »
Het is al even stil in dit topic, maar ik zag op de Facebook van eerder genoemde potentiele kandidaat Joep van Deudekom te kijken en in zijn vriendenlijst staat ook Jochem van Gelder. Niet veel later zag ik het onderstaande filmpje waarin van Gelder zegt dat zijn lievelingsprogramma's zijn Voetbal International, Expeditie Robinson en Wie is de mol.

Toeval? Verdacht of moet(en) ik/we hier niks achter zoeken?  ??? ::vergroot:: (en anders zou het zomaar ook kunnen dat hij in 2013 in ER of in 2014 in WIDM op gaat duiken)


Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #795 Gepost op: 9-08-2012, 18:01:03 »
Geen twitterstilte. Lijkt me dus erg onwaarschijnlijk als kandidaat voor WIDM 2013.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #796 Gepost op: 9-08-2012, 22:18:45 »
Kom ik weer eens aan met wat gesprekjes info ;)
Ik heb Jochem ooit (twee jaar geleden?) gesproken op het Televiziergala en hij zei toen dat hij niet mee zou willen doen. Hij heeft wel altijd hoog op mijn favorietenlijst gestaan. Maar ach, niets is wat het lijkt dus voor hetzelfde geld duikt 'ie gewoon een keer op in WIDM.
« Laatst bewerkt op: 9-08-2012, 22:20:40 door Lautjuh »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #797 Gepost op: 9-08-2012, 22:35:10 »
Kom ik weer eens aan met wat gesprekjes info ;)
Ik heb Jochem ooit (twee jaar geleden?) gesproken op het Televiziergala en hij zei toen dat hij niet mee zou willen doen.
Haha, ach dat vind ik alleen maar goed dat je die gesprekjes erbij betrekt Lautjuh! Daarmee kan mijn suggestie dat van Gelder mogelijk deelnemer is van seizoen 13 direct van tafel worden geveegd :P Daarbij komt ook nog wat Imol zei dat hij geen twitterstilte heeft gehad. Maar goed zoals jij ook al zegt: niets is wat het lijkt in WIDM, dus wie weet duikt hij toch ineens op :P (in 2014 of 2015 ofzo)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #798 Gepost op: 9-08-2012, 22:56:26 »
Lau heeft gelijk, dat heeft ie namelijk in 2009 tegen mij ook gezegd, ook op het Gala.


Vraag is alleen wat WIJ daar te zoeken hadden :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #799 Gepost op: 10-08-2012, 16:23:40 »
Misschien raar dat ik me dit afvraag maar ik snap er niks van dat je als bekende Nederlander Wie is de Mol als 1 van je of misschien wel je favoriete programma's noemt maar vervolgens niet mee wil doen aan het programma  ??? Dit geld ook voor o.a. Gerard Ekdom en Sipke Jan Bousema. En in het geval van Jochem en Sipke is het helemaal vreemd aangezien ze wel meededen met respectievelijk Expeditie Robinson en het 'kwaliteitsprogramma' So You Wanna be a Popstar. Zeker als programmamaker zoek je juist naar bekende Nederlanders die bekend zijn met het spel en het geweldig vinden om te kijken. Ofterwijl ze vissen in een vijver waar eigenlijk niks te halen valt om onbegrijpelijke redenen.

When life knocks you down, fight back!