Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788087 keer)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1780 Gepost op: 9-11-2012, 18:56:12 »
Als je kijkt naar de andere seizoenen, en daarvan de hints, komt er heel vaak in voor : "Omgedraait...."

2007: Inge Ipenburg: Lomed= omgedraaid de mol
2003: Elise: omgedraait 4x sneller haar stem afspelen= für Elise
2002: Nico:  Draai zijn stem 4x terug om en je krijgt Nico is de Mol
2007: Inge: route (draai om) 99=66=I!=Inge Ipenburg
En zo zijn er nog wel een paar. Dus ik dacht: Laat ik het eens omdraaien ::rofl::
Maar het kan natuurlijk ook dat Daniel de eerste afvaller is en we van links naar rechts moeten, dan merken we wel ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 11-11-2012, 19:43:02 door JPMOL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1781 Gepost op: 9-11-2012, 19:00:07 »
Om de groepsfoto heeft Ewout 2 zonnebrillen. Een mol kan niet tegen licht...
En nog een: Janine heeft een appel in haar hand... Eva verraadde God door toch van een appel te eten dus ze was feitelijk een verrader... Janine ook...? Maar aangezien Janine niet de mol is is dit een aanwijzing van 0 of ze moetn hebben gewisseld.
Die appel heeft een reden. "Ja mensen we gaan een foto maken. 1 voor een tegen die muur. Hier Janine, houd jij die appel vast. Dan zal ik (als ik Janine was) denken: " Waarom?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1782 Gepost op: 9-11-2012, 19:09:58 »
Die appel heeft een reden. "Ja mensen we gaan een foto maken. 1 voor een tegen die muur. Hier Janine, houd jij die appel vast. Dan zal ik (als ik Janine was) denken: " Waarom?
Jij lijkt ervan uit te gaan dat iemand tegen haar zegt dat ze die appel moet vast houden - dat het initiatief bij een ander ligt. Waarom zou het initiatief van die appel niet bij Janine zelf kunnen liggen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1783 Gepost op: 9-11-2012, 21:40:11 »
Dat zal kunnen, maar aangezien niemand wat wat vast heeft het zij wel...
En waarom zou ze een appel in haar hand nemen? Dus ik denk niet haar eigen inisatief
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1784 Gepost op: 9-11-2012, 21:56:46 »
Dat zal kunnen, maar aangezien niemand wat wat vast heeft het zij wel...
En waarom zou ze een appel in haar hand nemen? Dus ik denk niet haar eigen inisatief
Tja, als zij toevallig (als enige) een appel at, maar plots op de foto moest, is dat best logisch.
Logischer iig dan iemand van de productie die haar 'zomaar' vraagt of ze een appel vast wil houden. Je kunt vaak kijken of een klopt door te kijken of je het in aflevering 10 makkelijk kan uitleggen.
Citaat van: Art
Dat Paulien de Mol was kon je natuurlijk zien aan dat Janine op de persfoto (die alleen molloten bekijken) een appel vast hield
...óf niet!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1785 Gepost op: 11-11-2012, 19:38:26 »
OKe, nu afwachten dan maar...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1786 Gepost op: 11-11-2012, 20:53:23 »
En nog een: Janine heeft een appel in haar hand... Eva verraadde God door toch van een appel te eten dus ze was feitelijk een verrader... Janine ook...? Maar aangezien Janine niet de mol is is dit een aanwijzing van 0 of ze moetn hebben gewisseld.
Die appel heeft een reden. "Ja mensen we gaan een foto maken. 1 voor een tegen die muur. Hier Janine, houd jij die appel vast. Dan zal ik (als ik Janine was) denken: " Waarom?

In de bijbel staat 'een vrucht'. Mensen gaan er altijd vanuit dat dit dan een appel was, maar daar groeiden toen helemaal geen appels. Het is waarschijnlijk een dadel of vijg geweest wat Eva at. Dus leuk bedacht, maar klopt niet helemaal  ;)
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1787 Gepost op: 11-11-2012, 22:06:56 »
Bovendien: Als het een aanwijzing zou zijn geweest, die met dat verraden en die appel, dan loopt die aanwijzing sowieso vast na aflevering 2.


De Avro heeft aangegeven dat Janine de mol niet was, en dan zou het erg flauw zijn, om via zo'n ''bijbelse'' aanwijzing aan te geven dat ze het eigenlijk TOCH was.


Ga er dus maar vanuit dat het geen aanwijzing is.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1788 Gepost op: 12-11-2012, 06:56:04 »
daarbij werd deze hint (of iets gelijks, met een appel en verraad) ook in een seizoen van Amerika gebruikt
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1789 Gepost op: 12-11-2012, 15:50:39 »
daar groeiden toen helemaal geen appels
Huh? Ben jij wel eens in het paradijs geweest dan? Dat is toch een door bovenhand opgeheven oord sinds de beet in de vrucht?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1790 Gepost op: 12-11-2012, 16:23:37 »
We komen er wel achter of Janine honger had of dat het toch een aanwijzing was.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1791 Gepost op: 12-11-2012, 17:59:37 »
Huh? Ben jij wel eens in het paradijs geweest dan? Dat is toch een door bovenhand opgeheven oord sinds de beet in de vrucht?
Nee joh ik was er vorige week nog, geen appel gezien.  ::pinokkio::
Haha nee je hebt helemaal gelijk, ik heb ooit eens iemand op tv gezien die dat onderzocht had, dat er toen in dat gebied helemaal geen appels, peren en dat soort vruchten groeiden, maar nu je dit zo zegt kan dat onderzoek alleen maar lariekoek zijn. Het ging mij erom dat het geen appel hoefde te zijn wat Eva at, een citroen, ananas of kokosnoot zou ook kunnen, het was een 'vrucht'. Maar de appel is tegenwoordig het symbool voor die vrucht die Eva at. Dus feitelijk zou het best een hint kunnen zijn. Maar ik geloof dat niet zo. Ik denk dat Janine de mol nooit is geweest.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1792 Gepost op: 13-11-2012, 14:35:32 »
Nee joh ik was er vorige week nog, geen appel gezien.  ::pinokkio::
Haha nee je hebt helemaal gelijk, ik heb ooit eens iemand op tv gezien die dat onderzocht had, dat er toen in dat gebied helemaal geen appels, peren en dat soort vruchten groeiden, maar nu je dit zo zegt kan dat onderzoek alleen maar lariekoek zijn. Het ging mij erom dat het geen appel hoefde te zijn wat Eva at, een citroen, ananas of kokosnoot zou ook kunnen, het was een 'vrucht'. Maar de appel is tegenwoordig het symbool voor die vrucht die Eva at. Dus feitelijk zou het best een hint kunnen zijn. Maar ik geloof dat niet zo. Ik denk dat Janine de mol nooit is geweest.

Ja inderdaad, alleen de mol iets in haar hand geven is wel een erg grote hint (als men weet wat het betekend)
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1793 Gepost op: 13-11-2012, 18:48:49 »
Mollenboek, wie gaat het kopen en inscannen?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1794 Gepost op: 13-11-2012, 19:16:34 »
Mollenboek, wie gaat het kopen en inscannen?

Ik waarschijnlijk. Maar dat is niet zeker!

Offline Annek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1795 Gepost op: 13-11-2012, 20:29:03 »
Hallo Molloten,

Ik ben in februari lid geworden van de Avro. Mede om in december bij de perspresentatie te kunnen zijn van Wie is...de Mol? 2013. Ik heb alleen (naast een brief met een algemene mededeling over mijn aanmelding) geen bericht ontvangen over deze perspresentatie (datum, tijd, toegangsbewijs etc.). Zijn er Molloten die ook naar de perspresentatie gaan via hun Avro-lidmaatschap en wel al iets hebben ontvangen? Dan weet ik of ik nog geduld moet hebben of de klantenservice moet bellen  :P

Alvast bedankt!


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1796 Gepost op: 13-11-2012, 20:32:18 »
Mollenboek, wie gaat het kopen en inscannen?

Een echte molloot koopt zo'n mooi boek ;-)

Ik ben in februari lid geworden van de Avro. Mede om in december bij de perspresentatie te kunnen zijn van Wie is...de Mol? 2013. Ik heb alleen (naast een brief met een algemene mededeling over mijn aanmelding) geen bericht ontvangen over deze perspresentatie (datum, tijd, toegangsbewijs etc.). Zijn er Molloten die ook naar de perspresentatie gaan via hun Avro-lidmaatschap en wel al iets hebben ontvangen? Dan weet ik of ik nog geduld moet hebben of de klantenservice moet bellen  :P


Ik, maar ik heb ook nog niks ontvangen, Medio november stond in de brief  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1797 Gepost op: 13-11-2012, 20:36:52 »
om in te scannen voor de hints bedoel ik dan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1798 Gepost op: 13-11-2012, 20:40:51 »
Als je lid werd van de Avro kon je naar de perspresentatie?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1799 Gepost op: 13-11-2012, 20:49:25 »
Als je lid werd van de Avro kon je naar de perspresentatie?

Was een actie idd in Maart. Als je in een bepaalde tijd lid werd van de AVRO, mag je naar de perspresentatie van de eerste aflevering.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !