Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 137292 keer)

Offline jorytreurtniet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2012, 02:38:24 »
whaha, misschien dat het heel stom is, maar wij (ik en wat vrienden) moesten lachen om iets wat william zei xD,
hij zegt namelijk (zo rond 7.40) dat ie naar een landschap (Van zijn plaatje) loopt,

MAAR.......
"toen kwam ik anne-marie tegen"

hij zegt dit echt op een manier "helaas kwam ik haar tegen", en die kop van hem maakt het helemaal af XD

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2012, 11:38:26 »
William die denkt dat ie een vrijstelling gepakt heeft: ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2012, 12:36:42 »
Anne-Marie tegen William: Je bent gek in je hoofd geworden door de ijle lucht.  ;D
Maarten: Er waren ook negatieve kokers.  ;D
Dio: We schieten gewoon Marit lekker overhoop!
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2012, 12:46:54 »
Strooi. (Maarten)

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2012, 14:35:25 »
Strooi. (Maarten)

Inderdaad, die wou ik net gaan posten, maar jij was me voor :P
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Grappige momenten
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2012, 15:40:29 »
Het valt me nu pas op dat Hadewych heel droog zegt, nadat de -500 euro uit het kokertje te voorschijn kwam: "Best wel kut eigenlijk".  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2012, 15:50:51 »
Liesbeth zegt dat toen ze op het strand was ze zich nog nooit zo alleen heeft gevoeld. Lijkt me sterk dat je je eenzaam voelt als er een hele cameraploeg achter je staat...
AZ Landskampioen '08/'09

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Grappige momenten
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2012, 15:52:08 »
Frits tegen Tim: 'Luister, schat, dit is heel belangrijk. Vergeet die kokers en dat geld!'

Wat ik ook grappig vond was hoe Anne-marie zich al een soort presentator opwierp op het moment dat groep 1 met groep 2 moest overleggen.
'Hallo, lieve vrienden.Na een lange tocht, kunnnen wij jullie mededelen dat er kokers zijn verstopt op 5 punten. Die hebben wijvoor jullie gelokaliseerd, die hebben we niet uitgegraven. Dat moeten jullie doen.'

ERG leuke: William die tegen Tim grapt met een blauw kokertje in zijn hand: 'ik denk een vrijstelling. Sorry joh.'. En dan dat gezicht van Tim: 'Ja? Gheh...' *raises eyebrows when William doesn't look*

Gekke quote van Frits: 'Ik heb inmiddels van verschillende kranten te horen gekregen dat ik zwaar wordt verdacht...'
Ik verstond eerst 'kanten'
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 16:41:56 door annebeth »

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2012, 16:48:50 »
Dio bij de test:
''Het is gewoon mijn gevoel dat zegt:''weet je...'''''
AZ Landskampioen '08/'09

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Grappige momenten
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2012, 17:04:44 »
Dio bij de test:
''Het is gewoon mijn gevoel dat zegt:''weet je...'''''

Haha, dat viel me ook net op :) Doet me denken aan een cabaretfragmentje genaamd 'vervaagtaal' van Piet Derks. Vanaf minuut 27: http://player.omroep.nl/?aflid=13366020

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Grappige momenten
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2012, 17:15:52 »
Haha, dat viel me ook net op :) Doet me denken aan een cabaretfragmentje genaamd 'vervaagtaal' van Piet Derks. Vanaf minuut 27: http://player.omroep.nl/?aflid=13366020

wat is dat eigenlijk een leuk programma! [goed, ik heb pas de eerste 5 minuten gezien]
Misschien moet ik vaker tv gaan kijken  ::oink::

--

Lag zelf eigenlijk helemaal krom bij die actie van William en Dio op de brug. :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2012, 17:32:21 »
Ik vond deze misplaatste spatie in de uitspraak van Annemarie wel grappig op een bepaalde puberale manier:


"Ik neem het klembord mee, en m'n pik. 

houweel" 

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Grappige momenten
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2012, 19:26:28 »
Art tegen Marion als ze wegmoet: "Heb je je jas bij je?"

Ik ga mijn jas pakken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2012, 19:30:51 »
Gekke quote van Frits: 'Ik heb inmiddels van verschillende kranten te horen gekregen dat ik zwaar wordt verdacht...'
Ik verstond eerst 'kanten'
Volgens mij zegt ie ook "kanten". Anders zou het nergens op slaan ook...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Grappige momenten
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2012, 19:46:20 »
Volgens mij zegt ie ook "kanten". Anders zou het nergens op slaan ook...

Ik heb het net 20x nageluisterd voor het Engels ondertitelen, en volgens mij zegt ie echt kranten, maar misschien maakt ie een spreekfout. Ik heb het iig maar met 'sources' vertaald :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2012, 21:40:00 »
Tim die onderuit gaat natuurlijk.
Leedvermaak, he:)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2012, 23:47:36 »
De penningmeester die de pot met schuld kwijt raakt ;D ::rofl:: ;D
36:00 - 37:06

Bevat ook "Volgens mij vroeg Frits zich af wat er gebeurde als we aan het eind ook in de min zitten", die is ook leuk. Die hele minuut is hilarisch :D



Anne-Marie tegen William: Je bent gek in je hoofd geworden door de ijle lucht.  ;D
10:30

Ik ben van mezelf nog al wispelturig. Dus wat ik ook ben, bijvoorbeeld fanatiek, ik ben het nooit heel lang
15:35

Annemarie:  ik ga de mensen roepen met mijn zoetgevooisde dragende stem.
William:  "dat kan jij"
17:05

Marion tegen William: je bent gediskwalificeerd van ieder commentaar !
48:50

MAAR.......
"toen kwam ik anne-marie tegen"
07:25

'dit klopte aan elke kant niet'
(Diorno) 44:40

Maarten: Er waren ook negatieve kokers.  ;D
27:25

Dat stukje vlak daarna is ook grappig trouwens. Frits zo heel onbegrijpend "je staat exact goed hoor". Maarten met zo'n toon van: als jij het zegt: "oké" en dan die biecht erachteraan.

'Ijswater is ook goed, dat is ook heel duur'
34:35

Nog een grappig moment: Art: Dat betekent dat na één dag ploeteren [lange stilte] de pot op -500 staat. [en dan die gezichtsuitdrukking]. En dan Frits tegen Tim "goed gedaan" 35:25.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: Grappige momenten
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2012, 00:07:52 »
Frits tegen Tim: 'Luister, schat, dit is heel belangrijk. Vergeet die kokers en dat geld!'

Wat ik ook grappig vond was hoe Anne-marie zich al een soort presentator opwierp op het moment dat groep 1 met groep 2 moest overleggen.
'Hallo, lieve vrienden.Na een lange tocht, kunnnen wij jullie mededelen dat er kokers zijn verstopt op 5 punten. Die hebben wijvoor jullie gelokaliseerd, die hebben we niet uitgegraven. Dat moeten jullie doen.'

ERG leuke: William die tegen Tim grapt met een blauw kokertje in zijn hand: 'ik denk een vrijstelling. Sorry joh.'. En dan dat gezicht van Tim: 'Ja? Gheh...' *raises eyebrows when William doesn't look*

Gekke quote van Frits: 'Ik heb inmiddels van verschillende kranten te horen gekregen dat ik zwaar wordt verdacht...'
Ik verstond eerst 'kanten'

die blik van Tim tegen William GENIAAL. ::rofl::
je hoort hem bijna denken: dat denk ik niet daar heb ik er al namelijk drie van in mijn zak zitten.
+ het zoeken van JOKERS tijdens een actie spel op de brug en Marit doodleuk laten passeren(briljante molactie)
+ Ik denk niet dat hij de mol is (en anders een briljante)
= hij nu al de dwaas van het seisoen

sorry William dat was niet er aardig van me, maar mocht je toch de mol zijn je bent briljant!

Offline Melvin94

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2012, 00:54:35 »
Marion die Hadewych een High-Five geeft, terwijl ze niet  eens hadden gewonnen op de brug.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2012, 20:45:12 »
Die arme William met zijn natte voeten, omdat hij dacht door de beek te moeten ;D