Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 137288 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2012, 23:42:23 »
Anne-Marie die werkelijk zo uit haar plaat gaat in de boot, wat heeft zij genoten.
Haha, heerlijk!
Zo'n vrolijke Mol lijkt me zalig, edoch....
We zijn pas begonnen met speuren....
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2012, 00:21:22 »
Mamaloe die héél goed weet wat ze wil, en iedereen berispt die ook maar even niet oplet. Zoals Tim die net iets te ver vooruit loopt. ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #122 Gepost op: 20-01-2012, 09:55:04 »
Dat de kandidaten aan de kant gaan roepen wat er op hun bord staat. Alsof ze dat in de speedboot konden horen. Liesbeth: "Europese steden!" ::rofl::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #123 Gepost op: 20-01-2012, 10:07:37 »
In het volgende week filmpje, dat anne-marie in haar duikpak uit het water komt.  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #124 Gepost op: 20-01-2012, 10:43:15 »
Tim die vol trots vertelt dat hij in twee groepjes zit: de jongens niet weten dat hij met de meiden info uitwisselt, en dat de meiden niet weten dat hij met de jongens info uitwisselt. Dan Annemarie: Tim is heel erg bezig met zieltjes winnen en verbondjes sluiten, dan zit ie weer met de meiden op een kamer, daarna weer bij de jongens..  ::rofl::

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #125 Gepost op: 20-01-2012, 19:33:51 »
Was er nou nog iemand die ging proberen om van al deze momenten een compilatie te maken? Lijkt me namelijk echt geweldig om te zien!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #126 Gepost op: 20-01-2012, 21:56:52 »
Tim die vol trots vertelt dat hij in twee groepjes zit: de jongens niet weten dat hij met de meiden info uitwisselt, en dat de meiden niet weten dat hij met de jongens info uitwisselt. Dan Annemarie: Tim is heel erg bezig met zieltjes winnen en verbondjes sluiten, dan zit ie weer met de meiden op een kamer, daarna weer bij de jongens..  ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Grappige momenten
« Reactie #127 Gepost op: 20-01-2012, 22:51:02 »
Was er nou nog iemand die ging proberen om van al deze momenten een compilatie te maken? Lijkt me namelijk echt geweldig om te zien!

Dat wil ik wel doen. Maar dan moeten echt overal de tijden bijstaan, anders is het echt te veel werk!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #128 Gepost op: 20-01-2012, 23:53:44 »
Dat wil ik wel doen. Maar dan moeten echt overal de tijden bijstaan, anders is het echt te veel werk!
Zal ik even een lijstje voor je maken?
Ik heb ook wel een HD versie, maar dan moet ik die eerst omzetten naar een ander bestandstype, anders kan ik 'm niet openen in mijn movie editor (ja ik weet het... kan beter een andere movie editor downloaden :P)
臥底 是 谁?

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #129 Gepost op: 21-01-2012, 00:05:42 »
Nog iets wat niet bij een aflevering hoort, maar elke aflevering weer terug komt. Aan het eind van de aflevering hoor je Art altijd zeggen: ''Morgen is Maarten te gast bij de Rood Show en hoor je een aanwijzing...''
Hoe Art ''rood'' zegt :P Met een soort Amerikaans accent
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #130 Gepost op: 21-01-2012, 10:09:16 »
Zat net de aflevering nog even terug te kijken en ik kwam toen nog een geinig momentje tegen.

Het is als Marit en Hadewych voor het eerst de woorden moeten ontcijferen bij de speedboot-opdracht en als ze dan 'Maarten' op het bord zien staan.

Marit: 'O, kijk daar staat Maarten. Maar dan moet daar vast nog iets achter. Mmm, even kijken hoor wat kunnen ze daar nou mee bedoelen? Tja, welke Maarten is dat nou?'

En dan Hadewych heel droog: 'Het kan ook de Maarten zijn die hier voor ons staat.'

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #131 Gepost op: 21-01-2012, 10:33:14 »
Ja dat moment zat ik dus net ook terug te kijken..  ;D
Idioot dat Marit daar niet direct opkomt sws.
Mollenstreek (dan wel vrij doorzichtig...) of quasi-mollenstreek, that's the question.  8)

Ook leuk: Frits wendt zich in allerlei bochten om er nog een schrijver aka wijsgeer met een Q uit te wringen, en komt achteraf (terecht..) bij Maarten verhaal halen.

Maarten in de biecht heel verontwaardigd, 'Ja maar door mij hadden we wel het hoogste bedrag'..
Euh ja hoor Maarten..  :P

Eta:
Eerst Tim die 'zieltjes wint' en nu weer Liesbeth met een duivels dilemma..  >:D
Werden ze door al die ontbrekende danwel aanwezige zessen geprimed ofzo... ::)



« Laatst bewerkt op: 21-01-2012, 10:35:57 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Grappige momenten
« Reactie #132 Gepost op: 21-01-2012, 10:55:38 »
Maarten in de biecht heel verontwaardigd, 'Ja maar door mij hadden we wel het hoogste bedrag'..
Euh ja hoor Maarten..  :P

En toch was het zo. Gedeeld met 2 anderen weliswaar  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #133 Gepost op: 21-01-2012, 10:58:31 »
En toch was het zo. Gedeeld met 2 anderen weliswaar  :P .

 ::rofl::
Ja zo lust ik er nog een paar..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #134 Gepost op: 21-01-2012, 22:18:29 »
Zat net de aflevering nog even terug te kijken en ik kwam toen nog een geinig momentje tegen.

Het is als Marit en Hadewych voor het eerst de woorden moeten ontcijferen bij de speedboot-opdracht en als ze dan 'Maarten' op het bord zien staan.

Marit: 'O, kijk daar staat Maarten. Maar dan moet daar vast nog iets achter. Mmm, even kijken hoor wat kunnen ze daar nou mee bedoelen? Tja, welke Maarten is dat nou?'

En dan Hadewych heel droog: 'Het kan ook de Maarten zijn die hier voor ons staat.'::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Een vd twee moet toch aan het mollen zijn hier, maarten vd weijden is toch de eerste sporter waar je aan denkt als je de naam Maarten ziet staan ??

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2012, 12:35:41 »
Een vd twee moet toch aan het mollen zijn hier, maarten vd weijden is toch de eerste sporter waar je aan denkt als je de naam Maarten ziet staan ??

Het is idd wel apart dat ze er niet meteen opkomen, aangezien ze toch al bijna een week met Maarten optrekken op dat moment. Maarja, uiteindelijk komen ze er wel op dus ik denk niet dat een van de twee daarom de mol is.

Ik vind het gewoon een erg leuk moment. ::rofl::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #136 Gepost op: 22-01-2012, 16:37:34 »
Ik heb gister met een vriend nog een keer gekeken en de volgende momenten vonden wij erg grappig:

- de biecht van Frits over die schrijvers met een Q
- de biecht van Tim waarin hij zei dat hij niet wist dat hij een afspraak met Frits had over het verdelen van jokers
- Anne-Marie die na het afvallen van Maarten zei "Hij had een wiskundige formule en die is mislukt" ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #137 Gepost op: 22-01-2012, 19:47:36 »
ik vind nog steeds William supergrappig.. met zijn bordje met acteurs..
Ik zie het ook helemaal voor me.. acteurs met een M zien wij hem kiezen.. wij denken pfff niet moeilijk moet goed te raden zijn.. hij schrijft het superduidelijk niet verdacht..

en straks zien we hem dan met dat bord staan met zijn rug naar de speedboot of half achter een rots of weet ik net wat... ik zie het echt al helemaal voor me... lolol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Grappige momenten
« Reactie #138 Gepost op: 22-01-2012, 20:04:53 »
en straks zien we hem dan met dat bord staan met zijn rug naar de speedboot of half achter een rots of weet ik net wat... ik zie het echt al helemaal voor me...

Ik schat dat op het heenstuk hij naast een rots stond. En op de terugweg hield ie het bord iets schuin naar boven gericht.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #139 Gepost op: 23-01-2012, 04:27:03 »
Krijg een Briggitte Kaandorp moment als Anne-Marie meent dat alleen de zeehond een optie is .... ;D
Omnia vincit amor