Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 149160 keer)

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #220 Gepost op: 11-02-2012, 15:26:21 »
Over die bloemen: in het filmpje waarin Tim zich voorstelt levert hij een gevecht met bloemen. Geen gele, maar toch.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 6
« Reactie #221 Gepost op: 11-02-2012, 15:27:31 »
Frits zat toch op Liesbeth en een beetje Anne-Marie?

Iedereen zit wel voor een deel op Liesbeth, dus dan moet er toch iemand afvallen ?

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #222 Gepost op: 11-02-2012, 15:28:31 »
Iedereen zit wel voor een deel op Liesbeth, dus dan moet er toch iemand afvallen ?

Mee eens, maar ik doelde meer op het feit dat je zei dat alle afgevallen kandidaten op Tim zaten.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 6
« Reactie #223 Gepost op: 11-02-2012, 15:30:35 »
Mee eens, maar ik doelde meer op het feit dat je zei dat alle afgevallen kandidaten op Tim zaten.

Alle afgevallen kandidaten VOOR Frits.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #224 Gepost op: 11-02-2012, 15:46:28 »
Ik zou het echt hilarisch vinden als William de mol zou zijn.. bijna niemand in de groep en ook bijna niemand op het forum verdenkt hem... terwijl hij toch zeker opvallende dingen heeft gedaan en eigenlijk alleen maar bij de envelop opdracht geld heeft gepakt..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #225 Gepost op: 11-02-2012, 15:52:25 »
Ik zou het echt hilarisch vinden als William de mol zou zijn.. bijna niemand in de groep en ook bijna niemand op het forum verdenkt hem... terwijl hij toch zeker opvallende dingen heeft gedaan en eigenlijk alleen maar bij de envelop opdracht geld heeft gepakt..
Ja tuurlijk dat zou toch lachen zijn ::rofl::

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #226 Gepost op: 11-02-2012, 15:55:57 »
Ik zou het echt hilarisch vinden als William de mol zou zijn.. bijna niemand in de groep en ook bijna niemand op het forum verdenkt hem... terwijl hij toch zeker opvallende dingen heeft gedaan en eigenlijk alleen maar bij de envelop opdracht geld heeft gepakt..

Ik vind William door de regie wel veel te opvallend in beeld gebracht hoor :-X Maar serieuzer: ik zou het een prachtige mol vinden, maar ik beschouw hem toch als een kandidaat die alle mede-kandidaten op een verkeerd been probeert te zetten. Hij heeft ook zijn momenten waarin hij erg fanatiek is (en ik weet dat dit hem niet uitsluit als mol).

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #227 Gepost op: 11-02-2012, 16:04:46 »
Ik vind William door de regie wel veel te opvallend in beeld gebracht hoor :-X Maar serieuzer: ik zou het een prachtige mol vinden, maar ik beschouw hem toch als een kandidaat die alle mede-kandidaten op een verkeerd been probeert te zetten. Hij heeft ook zijn momenten waarin hij erg fanatiek is (en ik weet dat dit hem niet uitsluit als mol).
dus een sort Art van vorig jaar en ik heb een vraagje is er ooit een mol geweest die jonger is dan William

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #228 Gepost op: 11-02-2012, 16:58:47 »
Volgens mij is dit een hint of het is een wat nergens op slaat bij de nieuwe intro hoor je een  auto claxoneren en daarna komt Tim in beeld misshien is het een hint maar ik denk het niet ::ohno:: je weet het maar nooit

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #229 Gepost op: 11-02-2012, 17:00:46 »
ik heb een vraagje is er ooit een mol geweest die jonger is dan William

Elise uit serie 4 was 26 toen ze de mol was.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #230 Gepost op: 11-02-2012, 17:18:29 »
dus een sort Art van vorig jaar en ik heb een vraagje is er ooit een mol geweest die jonger is dan William

Milouska is volgens mij  jonger dan William... maar leeftijd maakt denk ik weinig uit.. iedereen die meedoet kan de mol zijn en er hebben wel vaker jongere kandidaten dan William mee gedaan..
Ik heb in het William overzicht even een overzichtje gemaakt met potentiele molacties van william..

tijdens het maken daarvan kwam ik er meteen achter dat Liesbeth bij de vragen opdracht in het vliegtuig eigenlijk de gene was die eigenlijk overal wel het goede antwoord op gaf..  wat wel opvallend is omdat ze juist door iedereen zo verdacht wordt als mol...


Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #231 Gepost op: 11-02-2012, 17:21:47 »
Elise uit serie 4 was 26 toen ze de mol was.
is Elise of zijn er nogmeer mollen die tussen de 20 en 30 waren toen ze de mol waren

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #232 Gepost op: 11-02-2012, 17:27:35 »
is Elise of zijn er nog meer mollen die tussen de 20 en 30 waren toen ze de mol waren
@xaniapops
ik denkt dat iemand kort geleden zei dat de mol meestal ervaren is maar ik denkt nog steeds dat de mol een dertiger is

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 6
« Reactie #233 Gepost op: 11-02-2012, 17:31:01 »
Elise uit serie 4 was 26 toen ze de mol was.
27 toch?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 6
« Reactie #234 Gepost op: 11-02-2012, 17:40:02 »
Iemand anders ook die gele bloemen 'shots's opgevallen?
De popgroep Bloem had ooit een lied over Anne-Marie... (Even aan mijn moeder vragen)
Maar ik denk (nog) niet dat er een hint in zit.
...óf niet!

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #235 Gepost op: 11-02-2012, 17:57:46 »
Ik blijf het nog steeds heel erg opvallend vinden dat tijdens de test van Anne-Marie vraag 20 de vraag 'Wie is de Mol?' was en bij Hadewych vraag 1.

Volgens mij krijgen alle kandidaten na een aflevering allemaal dezelfde test. natuurlijk niet telkens dezelfde, in elke test zitten andere vragen. Maar de laatste vraag is toch altijd de vraag waar het om gaat: 'Wie is de Mol?'. Dat is in elke test zo volgens mij.

Maar in deze aflevering was de vraag 'Wie is de Mol?' bij Hadewych vraag 1. Zij klikt Liesbeth aan.
Bij Anne-Marie was dit (gewoon) vraag 20. Zij klikt Tim aan.

Ik blijf het opvallend vinden, maar ik kan er maar niet opkomen wat het zou kunnen betekenen. Iemand hier enig idee?

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #236 Gepost op: 11-02-2012, 18:01:00 »
Ik blijf het nog steeds heel erg opvallend vinden dat tijdens de test van Anne-Marie vraag 20 de vraag 'Wie is de Mol?' was en bij Hadewych vraag 1.

Volgens mij krijgen alle kandidaten na een aflevering allemaal dezelfde test. natuurlijk niet telkens dezelfde, in elke test zitten andere vragen. Maar de laatste vraag is toch altijd de vraag waar het om gaat: 'Wie is de Mol?'. Dat is in elke test zo volgens mij.

Maar in deze aflevering was de vraag 'Wie is de Mol?' bij Hadewych vraag 1. Zij klikt Liesbeth aan.
Bij Anne-Marie was dit (gewoon) vraag 20. Zij klikt Tim aan.

Ik blijf het opvallend vinden, maar ik kan er maar niet opkomen wat het zou kunnen betekenen. Iemand hier enig idee?
als hoeveelste heef Hadewych de test gemaakt

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #237 Gepost op: 11-02-2012, 18:05:28 »
@xaniapops
ik denkt dat iemand kort geleden zei dat de mol meestal ervaren is maar ik denkt nog steeds dat de mol een dertiger is

William is ook van 1983 dus zo jong issie niet.. ik zie trouwens dat milouska een stuk ouder is dan ik dacht..

Maar als William de mol zou zijn zou hij wel de jongste bner zijn idd..
Alhoewel ik zeker weet van Vivienne ook een uitstekende mol zou zijn geweest en die is of jonger of even oud..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #238 Gepost op: 11-02-2012, 18:10:43 »
als hoeveelste heef Hadewych de test gemaakt

De volgorde is:

Hadewych, zij krijgt dus vraag 1: Wie is de Mol?
Liesbeth, zij krijgt vraag 2: Wat is de voornaam van de moeder van de Mol?
Frits, hij krijgt vraag 11: Is de Mol penningmeester?
Anne-Marie, zij krijgt dus dezelfde vraag als Hadewych, maar bij haar is het vraag 20.
William, hij krijgt vraag 12: Bediende de Mol de porto vanuit de controlroom tijdens de Lichtopdracht?
Tim, hij krijgt vraag 6: Tijdens de Boogschiet-opdracht zat de Mol in het: (de teams moeten worden aangeklikt)

Hadewych 1 en Anne-Marie 4, dus.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #239 Gepost op: 11-02-2012, 18:31:08 »
ik heb altijd gedacht dat die vragen op een vaste volgorde zaten maar is daar eigenlijk wel bewijs voor geweest.. misschien krijgen ze de vragen wel random door elkaar heen, zodat samen spel minder goed mogelijk is...??
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William