De RN Ranking is weer geüpdate!
Jullie denken zeker, dat is snel? Ik ben echt niet zo snel als het licht, de ranking was al af, ik hoefde alleen de uitslag van de Survivor finale te verwerken en dat kostte hooguit 2 minuten.
Zoals eerder aangegeven is er weer een nieuwe nummer één, namelijk … Hillo! Hij heeft zijn eerste plek heroverd.
Survivor 2014 heeft de plek ingenomen van De Virtual Mole. Daarmee zijn een aantal spelers uit de ranking gevallen, namelijk Rubmol, Nys-Fan, Lester, Jelsir en bartjel.
Voordat we de ranking gaan bekijken, vragen we ons af …
- Hillo staat weer op de 1e plek, maar hoe groot is zijn voorsprong op Nieky?
- En hoeveel plekken ben ik gezakt?
- Wie gaan er bedreiging vormen voor de top van de ranking als zij een 3e spel gaan spelen?
Over 1/1,5 week alweer een nieuwe update vermoedelijk, na afloop van het nu lopende RN Songfestival. De reden dat ik niet wacht, is dat ik vermoed dat na het RN Songfestival de top 10 op zijn kop gaat staan. Er valt namelijk een ander Songfestival uit de ranking, waar meerdere mensen die hoog in het klassement staan aardig wat punten kunnen winnen … én verliezen. Daarnaast, er zijn in theorie meerdere mensen die in aanmerking komen voor de nummer 1 positie. Dus hillo … watch your back, it may not last long.
Benieuwd waar jij staat?
En nu weer terug naar het Survivor bord om alle biechten te lezen.