Auteur Topic: Leven na de Mol?  (gelezen 13035 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2012, 22:57:00 »
who the f*ck is Sol Wortelboer? Wie heeft dat ooit kunnen verzinnen die naam? Is dat de groentboer van Roger Rabbit, Broer Konijn en alle andere konijnen?

LOL, Ik trok ook even een wenkbrauw op.. Maar je kunt weinig aan de jouw gegeven naam doen he? Behalve hem voor veel geld officieel laten wijzigen  ;)
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 00:05:18 door Whiskers »

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2012, 00:04:11 »
Ik ga sws alle afleveringen nog een keer kijken, denk ik en daarna heb ik nog genoeg te doen.
Ontknoping van de Eredivisie kijken (wat ik nog spannender en leuker vind dan WIDM  ::jaja::) en natuurlijk daarna nog het EK :)
Verder de Olympische spelen en een paar maanden daarna natuurlijk Expeditie Robinson. Dan is het nog maar kort toch WIDM weer begint :D
Kan trouwens de ontknoping van WIDM niet live zien, want ga naar AZ. Dat is natuurlijk super leuk, maar ik hoop wel dat ik het dan de volgende dag op school niet hoor :S
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 00:07:20 door Njunior »
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2012, 02:05:36 »
*valt in het jaarlijks terugkerende diepe zwarte gat*
Omnia vincit amor

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2012, 07:25:20 »
De schat van de Oranje kijken op SBS6!

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit klinkt best tof! Ga ik ook volgen en natuurlijk het nieuwe seizoen Peking Express. Ik kom de tijd wel weer door. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2012, 07:42:34 »
Ontknoping van de Eredivisie kijken (wat ik nog spannender en leuker vind dan WIDM  ::jaja::)


 :o :o :o nouja... mag eigenlijk ook wel. wim staat bij mij op nr.2 van leukste programmes
5.psych
4.malcalm in the middle
3.top gear
2.wie is de mol
1.scrubs  :D
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2012, 07:43:30 »
:o :o :o nouja... mag eigenlijk ook wel. widm staat bij mij op nr.2 van leukste programmes
5.psych
4.malcom in the middle
3.top gear
2.wie is de mol
1.scrubs  :D
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2012, 07:52:54 »
Ik duik weer onder de grond ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2012, 09:26:52 »
De eerste week baal ik énorm dat de serie voorbij is, maar daarna ontdek ik altijd dat ik ineens weer tijd overhoud voor andere dingen. De mol slokt uiteindelijk behoorlijk wat uren op. En als de molkoorts weer wat is gezakt is het weer tijd voor de Tour de France, het enige andere festijn wat ik op de voet volg.
En daarna is alweer het Televiziergala, waar ik nieuwe kandidaten kan ontmoeten en dan is het alweer zowat tijd voor serie 13. ::ok::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2012, 10:19:33 »
Op tijd slapen op donderdagavond in plaats van om 1 uur 's nachts nog uitzending gemist kijken omdat ik normaalgesproken niet op primetime kan kijken :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2012, 19:26:15 »
Op bedevaart naar Mol-locaties?

 ::jaja::
Twee jaar terug een deel van de locaties van de Portugalreeks bezocht en dit jaar de rest van die reeks bezoeken.

Voor wie het toen niet had gezien en wel wil zien, m'n verslagfilmpjes staan hier.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2012, 22:14:15 »
Peking Expres, Expeditie Robinson en Fort Boyard (?) kijken.

En inderdaad de oud series terug gaan kijken  ::jaja::. Waarschijnlijk alleen 7,8, 10 en 11 omdat ik die simpelweg het leukst vond.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2012, 22:18:13 »
Ik denk dat ik de komende tijd bij alles wat ik op tv zie heel hard tegen mijn ouders roep: "Dat is een molactie!!"

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2012, 22:20:27 »
Ik was eigenlijk al afgekickt toen Tim er uit lag, ik heb er niet meer zo'n moeite mee.
🜃

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2012, 22:21:47 »
10 jaar geleden niet, nu wel  ::rofl::
No Milk today???

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2012, 22:22:04 »
Expeditie Robinson
Fort Boyard
De Pelgrimscode
71 Graden Noord
De Schat van Oranje

Als het goed is komen deze vijf reality programma's met BN'ers dit jaar op tv :)
En dan September/Oktober lekt vast wel weer iets uit over kandidaten van Wie is de Mol 2013.
When life knocks you down, fight back!

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2012, 22:44:52 »
Ik krijg opeens een depressief gevoel dat het nu allemaal weer voorbij is en we weer een jaar moeten wachten  ::ohno::...
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2012, 00:01:14 »
Ik probeer de vriend waarmee ik 2012 steeds samen gekeken heb te overtuigen dat we ook 2011 gaan terugkijken (want hij heeft al een aantal jaar niet meer gekeken). En dat lijkt te lukken ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2012, 13:59:17 »
who the f*ck is Sol Wortelboer? Wie heeft dat ooit kunnen verzinnen die naam? Is dat de groentboer van Roger Rabbit, Broer Konijn en alle andere konijnen?

 ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2012, 14:07:10 »
SBS6: De Schat van De Oranje - Vrijdag 30 maart om 20.30!
Net5: Peking Express - Zondag 1 april om 20.20!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 24-03-2012, 10:19:15 »
Inmiddels van de fandag bekomen ?

Realitynet heeft twee nieuwe boards geopend voor de molloze periode.

Verschillende bekende Nederlanders gaan in het nieuwe SBS 6-programma De Schat van De Oranje op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen? Elke week moet er na de eliminatieronde iemand naar huis. Na tien weken schatzoeken spelen drie mensen de finale waarin de slimste schatgraver 35.000 euro wint. De Schat van De Oranje wordt gepresenteerd door Erik van der Hoff en is vanaf vrijdag 30 maart om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

Meepraten kan op dit forum

De nieuwe reeks van Peking Express wordt een van de meest extreme edities die er tot nu toe is gehouden. De kandidaten krijgen te maken met enorme temperatuur- en cultuurverschillen. Zonder voorbereiding of enig idee te hebben waar ze naartoe gaan, worden ze gedropt in Seoel, de hoofdstad van het traditionele en trotse Zuid-Korea, waar het -20 graden is. Na Zuid-Korea leidt de reis naar de gastvrije Filippijnen. Vanaf Angeles city, waar het een tropische 35 graden is, reizen de duo’s in hoog tempo naar beneden langs vulkanen, koppensnellers en prachtige stranden. Alleen het duo dat zich het beste weet aan te passen maakt kans op de overwinning.

Meepraten kan hier
« Laatst bewerkt op: 24-03-2012, 10:28:40 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.