Gisteren naar Zand geweest en de volgende artiesten gezien
Miss Montreal
Het idee was om het hele concert mee te pikken, maar iemand was haar kaartje vergeten dus waren we er een half uur later en het was iets verder lopen van het station naar het veld dan we dachten. Dus maar 3 nummers live gezien. Maar het klonk goed, jammer dat we niet meer gezien hebben.
Racoon
Verrassend. Ben nooit zo'n fan van Racoon geweest, maar live zijn ze echt top. Gelukkig speelden ze ook mijn favoriete nummer Liverpool Rain, die is zo mooi.
Chef Special
Heb ik niks mee. Ze hielden wel de sfeer erin, maar het is gewoon niet mijn smaak.
Di-Rect
Vond ik prima, maar ze hadden wel heel veel onbekende nummers in hun setlist en die sloegen duidelijk grotendeels niet aan.
Kensington
Hoogtepunt van de avond. Wat zijn die jongens goed live. Komt als het goed is volgende week op TV.
Guus Meeuwis
Weinig van meegekregen, omdat het vlak voor het begin losbrak boven het festival, en aangezien we geen van alle grote Guusfans zijn, hebben we de eer maar aan ons zelf gehouden.
Was erg leuk, maar weet wel weer waarom ik normaal eigenlijk nooit na festivals ga (nu konden we voor 5 euro pp via onze PV aan een kaartje komen). De hele dag staan is niks voor mij. Na 3 uur staan kreeg ik last van mijn rug en daarna van mijn benen, ik was blij dat ik thuis was.